Kiitos sinulle, joka vinkkasit Bare Minerals mineraalimeikeistä:
ostin starttipakkauksen tänään ja olen ihan myyty. Ihoni hohtaa ja olen kuin 10 vuotta nuorempi :)
Kommentit (45)
on vielä edullisempi ja sopii ainakin minun iholleni paremmin, täyttä mineraalia nekin
Mä ostin kokeilupakkauksen Briteissä käydessäni ja sen jälkeen olen ostanut lisää just tuolta feeluniquesta. Kovin usein ei tartte ostoksia tehdä, sillä meikit kestää ikuisuuksia. Tuota valokynäversiota pitää kokeilla, katsonkin heti mikä juttu se on. Kiitti vinkistä!
testailla "livenä" tuotteita. Myyjä valitsi oikean sävyn kasvoilleni. Itse olisin netistä tilannut ihan väärän sävyn. Suuret kiitokset vielä tuosta valokynä-vinkistä. Tulen lähiaikoina varmaan ostamaan kaiken Bare Mineralsilta :D ap
Onko niissä valmis meikkipuuteri tms? Itse katsoin Youngbloodin starttipakkausta, mutta en mä jaksa alkaa aamuisin sekoittelemaan sopivaa sävyä naamaani, pitää olla suoraan purkista kiireessä läästittävää.
ainakin on, sävyjä on monta joten todennäköisesti löydät omasi. Jotkut silti sekoittavat paria sävyä keskenään, mutta itse ainakin löysin heti minulle sopivan meikkipohjan ja on nopea laittaa.
Onko niissä valmis meikkipuuteri tms? Itse katsoin Youngbloodin starttipakkausta, mutta en mä jaksa alkaa aamuisin sekoittelemaan sopivaa sävyä naamaani, pitää olla suoraan purkista kiireessä läästittävää.
on hyvä tuo Get Started-pakkaus joissa on eri sävyisille ihoille valmiit vaihtoehdot. Mukana tulee myös siveltimet, ym.
menen huomenna ihan teidän mainostamisen uhrina lähimpään Kicksiin (kai se on edelleen Forumissa??) ja ostan jonkun meikkivoiteen noilta. Jos teidän kehut todella pitää paikkansa, tämä mun noin vuoden kestänyt roikkuminen täälä AV:lla ei ole ollut turhaa.
Olen kauan etsinyt kevyttä mutta peittävää meikkivoidetta.
Itse olen vieläkin ihan ihmeissäni. Minulla on epätasaisen värinen, aika ruma iho, mutta tämä tuote tekee ihostani täydellisen ja hehkuvan. Silti meikki on tosi kevyt eikä olo tunnu "pakkeloidulta". ap
että olen ihan totaalisen out tuosta "mineraalimeikkiskenestä" ja siksi käytin epähuomiossa sanaa voide. Sellanen puuterimainen tuotekin käy. Kunhan peittäisi kauniisti epätasaisuudet. Joskus käytin Joe Blascoa, mutta sellaista maskia ei kyllä näin vanhaan naamaan enää voi laittaa...
muistan kun itse laitoin ekan kerran BM:n pohjan, piti juosta pitkin päivää katsomassa peilistä että onko naama edelleen tosiaan niin hehkeän ja virheettömän näköinen! Oli se! =D Tuolla saa just sellaisen hehkuvan kuultavan (mutta peittävän) pohjan kuin mainoksissa näkee malleilla. Olen nyt kokeillut yhtä toistakin mineraalimeikkipohjaa mutten tykännyt niin paljoa. Nyt tilasin Everyday Mineralsilta näytteet.
Kultaisessa rasiassa ja hintava, mutta perkules se on hyvä. Mineraalimeikellä naamani jää liian "hehkuvaksi" ja etenkin nenä kiiltää ikävästi. Tuo MF:n meikkipuuteri on ollut luottotuotteeni kymmenkunta vuotta ja vaikka tasaisin väliajoin kokeilen muutakin, en ole parempaa löytänyt.
on nykyään ihan mattoja pohjia, BM:kin on tulossa Kickseihin tänä syksynä.
Kultaisessa rasiassa ja hintava, mutta perkules se on hyvä. Mineraalimeikellä naamani jää liian "hehkuvaksi" ja etenkin nenä kiiltää ikävästi. Tuo MF:n meikkipuuteri on ollut luottotuotteeni kymmenkunta vuotta ja vaikka tasaisin väliajoin kokeilen muutakin, en ole parempaa löytänyt.
Onko Bare minerals samanlainen? Sopiiko se rasvaihoiselle?
minäkin rientää huoenna Kicksiin hei töiden jälkeen! Tällä hetkellä käytössä MaybellinenLiquid Satine meikkivoide, joka ihan ok sen pari tuntia jonka naamassa pysyy...
Sitä MaFactorin "kultaisessa" rasiassa olevaakin olen kokeillut, näytti mun naamassa ihan naamarilta :O
Jotain L'Orealin mineraalipuuteria/meikkivoidetta joskus kokeilin, mutta se kutitti naamassa ihan mielettömästi!
Tulen sitten kertomaan mielipiteeni tuosta BM:sta!
kannattaa odottaa syksyyn, kun tulee sitä mattaversiota. Tällaista kertoi Kicksin myyjä. Mutta itse tykkään siitä hehkusta, ei se varsinaisesti kiillä mutta siis hehkuu. ap
noilla markettien "mineraali"meikeillä ole mitään tekemistä oikeiden mineraalimeikkien kanssa, niissä on seassa vaikka mitä (mm talkkia ym). Mineraalipohjissa on yleensä vain 3-5 mineraalia eikä mitään ylimääräistä.
Ja mulla itsellä on rasvoittuva iho, käytän kyllä alla BM:n omaa primeria joka poistaa rasvaisuutta mutta olen käyttänyt ilmankin ja on pysynyt hyvin.
Jotain L'Orealin mineraalipuuteria/meikkivoidetta joskus kokeilin, mutta se kutitti naamassa ihan mielettömästi!
en ole ainakaan kiiltänyt liikaa, niillä on ihanan matta puuterikin meikkipohjan lisäksi. Sitten on erikseen kimalle/aurinkopuutereita jos oikein haluaa hohtaa. Ja näytekokojakin saa tilattua
löydä itselleni sopivaa. Viimeksi BodyShopissa myyjä valitsi mulle meikkipuuterin, joka tekee minusta porsaan, aivan liian pinkki siis. Onko Kickseissä hyvät myyjät? Onkohan se mattaversio sitten tunkkaisen matta? Sitä hehkua kun minäkin haluaisin, kiiltonenä.
18
kun hehkutan tässä ketjussa näitä, mutta kun ovat vaan ihan älyttömän hyviä meikkejä. Tässä linkki Lily Lolon meikkipohjiin, valinnanvaraa riittää
http://www.lilylolo.co.uk/productlist.asp?parent_id=4&show=all
Ja mitä maksoi?