Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAAS 4-vuotias hukkunut Forssassa!!!!!

Vierailija
19.07.2010 |

4-vuotias hukkunut Forssassa

19.07.2010 16:38, päivitetty 19.07. 16:47

Neljän vuoden ikäinen poika hukkui Forssan keskustassa maanantaina yhden aikaan iltapäivällä.

Uimataidoton poika oli ollut uimassa kahden vanhemman veljensä kanssa suositulla uimarannalla Lamminrannassa. Poikien perään oli katsomassa aikuinen mies.

Uimaranta on jaettu lasten ja aikuisten puoliin. Kun poikia valvonut mies siirtyi aikuisten puolelle vilkaisemaan vanhempia, 8- ja 13-vuotiaita veljiä, pikkuveli ehti siirtyä matalalta puolelta syvään veteen.

Uimassa ollut nainen havaitsi pojan vajonneen pinnan alle noin viiden metrin päässä rannasta. Vieressä uimassa ollut forssalaismies nosti lapsen vedestä. Häntä alettiin elvyttää välittömästi, ja elvytystä jatkettiin pitkään tuloksetta.

Paikalle saapui pelastuslaitoksen yksiköitä sekä Turun Mediheli.

Hukkuneen tammelalaislapsen vanhemmat eivät olleet paikkakunnalla tapahtuma-aikaan.

IS-STT

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2226223

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman että täytyy varsinaisesti nousta vedestä.

Vierailija
2/41 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli mikäli sillä on asiaan jotain merkitystä, niin lapsen vanhemmat olivat tulossa matkoilta kotiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkulammista pääsee vettä pitkin isompaan?

Linkki karttaan, jossa näkyy Linikkalanlampi ja pieni lasten lampi;

http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=fi&geocode=&q=forssa&sll=…

Vierailija
4/41 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huh huh mies katsoo muualle eikä välitä lapsistaan!! lapsia pitää kattoo vaikka olisi minkä ikäinen! nyt vaimo ottaa varmasti eron miehestään!! miten ihmeessä vanhemmat voivat antaa pikkupojan mennä veljensä kanssa uimaan yksisteen!! siis että ärsyttää tälläiset vanhemmat jotka eivät välitä lapsistaan!

Vierailija
5/41 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia vahtiva mies oli lapsien äidin kaveri. kuulin näin toiselta veljeksistä,hän sattuuu olemaan minun luokalla. surullista ; ( ja teille ketkä haukutte vanhtijaa tai jopa vanhempia(jotka eivät edes olleet paikalla) niin tutustukaa heihin ensin,ja haukkukaa vasta sitten jos on haukkumista ! (:

Vierailija
6/41 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin tuon 20-vuotiaan miehen joka hukkui. Eipä tullut uni moneen yöhön nytkin tekee vaikeaa kirjoittaa. Hän lähti liian aikaisin meidän luota..kaksi viikkoa sitten pääsi intistä pois ja nyt hän on kokonaan poissa:( Ei tätä vieläkään ymmmärtää oikein voi. Kaikilla suuri ikävä tätä rohkeaa ja iki-ihananaa miestä..Hän oli rohkea ja värikäs persoona. Ikävä on Suuri ei sanoja okei sanoa voi, kyyneleet valuu itkeä vaan. Kaikille Osan ottoni hänen hukkumisestaan. VOIMIA PERHEELLE JA LÄHEISILLE!!

Vierailija
7/41 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aj vanhempiin pitäis tutustuu joka antaa oman lapsensa mennä uimaan ja ei mene itse??? mikseivät menneet itse samalla?? eikö lapsien kanssa ole parempi olla kuin kotona tai jossain juomassa känniin varmasti

Vierailija
8/41 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aj vanhempiin pitäis tutustuu joka antaa oman lapsensa mennä uimaan ja ei mene itse??? mikseivät menneet itse samalla?? eikö lapsien kanssa ole parempi olla kuin kotona tai jossain juomassa känniin varmasti

sä horo höpötät? Aivan puuta paskaa..

Vierailija
9/41 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä haukkujilla ei varmasti koskaan ole ollut läheltäpiti tilannatta?

OLETTEKO TE NIIN HELVETIN TÄYDELLISIÄ?

Voitteko kuvitella, että niitä järkyttäviä vahinkoja sattuu? Luuletteko, että teidän vatipäiset kommentit ovat jotenkin hyödyksi enään?

Kyllä te siinä vaiheessa opitte tukkimaan suunne, kun itsellenne tulee läheltäpiti tilanne!

Ei sen tarvitse olla vain hukkumista, se voi olla vaikka ikkunasta putoaminen korkealta, vai niin, niin tietysti.. Täydellisellä av vähiksellä on tottakai ikkunat liimattu kiinni! EIKÖ VAIN?

Entä jos lapsi avaa ulko-oven ja juoksee auton alle? Ainiin av vähikselle se ei ole mahdollista, koska av vähishän ei edes kuse pönttöön!!

Meillä on ollut kaksi läheltä piti tilannetta, toinen oli vedessä. Kukaan ei edes tajunnut mitä tilanteessa tapahtui ja tiettekö mikä on kauheinta? Lapsella yltti koko ajan jalat pohjaan, mutta säikähdyksessä ei sitä tajunnut vaan vajosi pinnan alle ja siinä vaiheessa vasta me aikuiset tajusimme tilanteen vakavuuden.

Mutta hei kyllä mä tiedän että oon täydellisten av mammojen mielestä täydellinen vähis, ja vielä kun ymmärrän oikein hyvin, että hukkumisia tapahtuu eikä kyse ole aikuisten välinpitämättömyydestä!!

Se teidän kaksi vuotias voi vajota veteen sillävälin kun kohennatte aurinkolasejanne ja tunnette lapsenne jaloissanne, mutta hei se voi olla siinä naama vedessä.

Vierailija
10/41 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kuitenkin hieman eri asia se, että pikkulapsi hukkuu, kun se ui metrin päässä toisistaan olevien vanhempien välissä, ja aurinko sattuu sekunniksi häikäisemään vanhempien silmät, kuin se, että vanhemmat ovat monen metrin päässä vedestä lueskelemassa lehtiä, jossa lapsen annetaan kahlata ja leikkiä itsekseen, eikä vanhemmat seuraa lapsen tekemisiä sen vertaa, että edes huomaisivat lapsen yhtäkkiä kadonneen, vaan jonkun pitää tulla siitä heille ilmoittamaan? Tai tuo, että lähdetään kokonaan pois paikalta jonnekin kauemmas..

Vierailija
11/41 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä uutinen vanhemmille... Siis...

Vierailija
12/41 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullista! Voi vain toivoa että nettimammojen kuoro ei aloita taas syyllistämis-parjaamis-ääliöimis-volinaansa.

Vierailija
13/41 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silleen fiksu.

Vierailija
14/41 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mammat voisi miettiä sitä, kun kyyditsevät toistensa lapsia uimaan, ja joku kerkesi jo sanomaan, ettei ota vastuuta mukaanlähtevistä vieraista lapsista. Tässä on yksi epäonninen tarina, varmasti tragedia molemmille perheille.

Vierailija
15/41 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin voi käydä muillekin kuin mamuille.

T. lapsia AINA vahtiva mamu

Vierailija
16/41 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaisin että valvoja oli isoisä.

Vierailija
17/41 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä Forssassa?

Vierailija
18/41 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimaranta on jaettu lasten ja aikuisten puoliin. Kun poikia valvonut mies siirtyi aikuisten puolelle vilkaisemaan vanhempia, 8- ja 13-vuotiaita veljiä, pikkuveli ehti siirtyä matalalta puolelta syvään veteen.

Vierailija
19/41 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menee katsomaan isompia. Näin siis itse olisin tehnyt.

Vierailija
20/41 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menee katsomaan isompia. Näin siis itse olisin tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme