Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan täällä ketään, joka laihduttaa tällä hetkellä?

17.07.2010 |

Heips siskot!

Palasin tänne pienen tauon jälkeen kun ei nuo inssit tuottaneet tulosta ja painoa olisi hyvä pudottaa, josko se vaikka auttaisi asiassa. Eli nyt olen saanut 7 kg pois kuudessa viikossa eli BMI 29. Vielä pitäisi tikistää muutama kilo niin pääsisin taas jatkamaan hoitoja. Toki voisin jatkaa jo nyt, mutta koska minulla on kohta ikää 39 niin parempi edes tuota painolukemaa saada alas kun iälle ei valitettavasti voi mitään. Motivaatio on kova ja toivoisi tietysti nopeasti tuloksia, mutta tämä "laihdutuskerta" poikkeaa aiemmista siten, että nyt tämä on loppuelämän tapa syödä eikä mikään väliaikainen projekti. Lasken painonvartijoiden pisteitä ja se on osoittautunut hyväksi minulle.

onko täällä muita, jotka yrittävät keventyä hoitojen lomassa? Olen toiveikas, että pääsisin jatkamaan hoitoa jo syyskuussa tai viimeistään lokakuussa, mutta katsotaan nyt kilo kerrallaan. En vaan millään enää malttaisi odottaa...

TErkuin Evelina

Kommentit (427)

361/427 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ollaanpas siellä nyt niin terhakkaita. Ja pahoittelut Sadun yökköilyistä, toivottavasti helpottaa matkalla.

Mua niin väsyttää...osittain voi johtua noista hormoneista ja osin kun Sulo nukkuu niin kiinni mussa, että varon sitä aina kun käännän kylkeä eli siis koko ajan ja sitten heräilen harvase minuutti. Vielä käydään yöllä ulkona, mutta onneksi vain kerran. Oppispa nyt pian pidättelemään koko yön että saisi nukkua kunnolla.

Hienoa teidän painonpudotus. itse en ole edes käynyt vaa'alla, mutta luulisin, että samoissa lukemissa about mennään. Olen kyllä vähän herkutellut, mutta toisaalta syönyt vähemmän välipaloja ja muutakin ruokaa. Minäkin kaivoin toppahousut naftaliinista ja innoissani solahdin niihin ihan kevyesti. viime talvena ei mennyt nappi kiinni eikä ne jalassa voinut istua. Koirien kakkoja kun kumartui keräämään niin meinas aina housut ratketa takapuolesta. Mutta nyt siis mahtuivat hyvin jalkaan, jee.

Huomenna ois sitten se eka ulrta. Sitten vissiin alkaa ne jarrupiikitkin. voi tätä piikitysten määrää. Mutta hyvään tarkoitukseen menee.

Mukavaa torstaita!

362/427 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienoinen pettymys, mulla oli vasurissa neljä tai viisi ja oikealla vain yksi. Olivat jo kokoa 12mm joten punktio saattaa olla jo keskiviikkona. Nyt jatkan samaa annosta puregonia ja huomisesta alkaen orgalutrania. Maanantaina vielä toinen ultra. Hitsit kun ei tuo oikea sarja oikein jaksa muodostaa niitä rakkuloita. Insseissä oikealla on ollut aina vain yksi tai ei mitään joten tällä hormonimäärällä olisin toivonut sinne vähän enemmän elämää. No täytyy toivoa, että nuo viisi ovat kaikki valioyksilöitä ja saisin jotain pakkaseenkin varmuuden vuoksi.

Mitenkäs Tuulin masussa jaksetaan? Onko ollut mitään tuntemuksia? En millään jaksa lukea takaisin päin kaikkia näitä meidän kirjoituksia niin kysyn uudestaan, että montako rakkulaa sulta saatiin viimeksi kerättyä? Montako niistä hedelmöittyi? Mulla taitaa olla aika vähäiset mahkut noin pienellä saldolla, voih ja plääh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/427 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6 alkiotahan on hyvä tulos. Mullahan on vain yksi munasarja ja mulla on tullut vain kolme, ekassa neljä, mutta se yksi oli huonolaatuinen. Eli molemmilla kerroilla on mennyt niin, että ensin siirretään yksi top-alkio ja kaksi laitetaan samaan putkeen pakkasen. Tässä viimeisessä toinen pakkaseen menneistäkin oli top.

Huomasin vasta tänään, ettei mulla ole nyt rinnat yhtään kipeät kuten edellisillä kerroila. Luge-annosta on pienennetty eli johtuisko siitä. Tänään ekan kerran voin edes kuvitella, että vois olla jotain nippailuja. Ja ne tuntui nyt vähän eri paikassa kuin aiemmin. Eli kovasti toivon, että nämä erilaiset oireet tois erilaisen tuloksen eli raskauden :) No,sen näkee reilussa viikossa.

Nyt vielä iltalenkille. Mukavaa viikonloppua :)

364/427 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos oireet ovat erilaisia kuin viime kerralla. Peukutan ja lujaa, meille molemmille. Hitsit sun jännitys lähenee huippuaan, mun pitää ensin vielä jänskätä punktio, jakautumiset ja sitten vasta pääsen samaan sun kanssa. voi kun meilläkin nyt onnais....

Mukavaa viikonloppua!

Vierailija
365/427 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä fiilis laski edellisen viestin jälkeen :( Huomasin sellaisen erilaisen liman pikkuhoususuojassa. Hetihän siitä tuli mieleen, että siinä ne alkiot nyt sitten on. Toivottavasti olen väärässä eikä auta muuta kuin odottaa viikko.

Kohta me lähdetään mökille enkä ole vähään aikaan koneen ääressä. Viikonloppuja kaikille :)

366/427 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti. Usko mua!

Tuo orgalutran tekee vähän outoa oloa. Väsyttää järjettömästi ja on vähän sellainen olo niin kuin ois pienessä huppelissa. no ei kauaa enää näitä piikityksiä. Kivat, multa taitaa jäädä aika paljon puregonia jäljelle. Miksiköhän tyhmästi otin kaikki mitä reseptissä oli....meni aika paljon rahaa hukkaan.

Vierailija
367/427 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollut mitenkään rusertavaa eikä punaista, vaan ihan kirkasta. Mutta kai niissäkin on eroja. Toivottavasti olet oikeassa :)

Me oltiin siellä mökillä ja oli tosi mukavaa. Mä tilasin syysmyrskyn ja sain sen ;D Ihana olla mökillä peiton alla kynttilänvalossa, kun tuuli ulvoo ulkona ja meri pauhaa :)

Onneksi siinä vaiheessa, kun saa sen oman nyytin, niin ylimääräiset puregonitkin tuntuu yhdentekevältä ;) Pistä sitten hyvä kiertämään ja luovuta ne sitten klinikalle, niin joku onnellinen saan jotain ilmaiseksi. Minä sain viimeksi pari orgalutrania, ja sehän oli aivan mahtava yllätys :)

Mäkin olisin varmasti ostanut koko lugereseptin, jos apteekissa vain olis ollut. Onneksi oli vain viikon annos ja se riittää näin aluksi. Mun pitää kuulemma käyttää niitä ensimmäinen kolmannes.

Nyt ompelemaan taas uudet verhot. Onneksi löytyi taas omasta varastosta, ettei tarvinnut uusia ostaa. Yhdessä vaiheessa mä ostin kotiin kolmet verhot eikä mikään niistä ollutkaan sellaiset, jotka olis miellyttänyt.

Evelinalle kovasti tsemppiä huomiseenkin ultraan. Toivottavasti ovat kasvaneet odotusten mukaisesti :)

368/427 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että Tuuli sai toivomansa sään. Mikäs sen mukavampaa kuin köllötellä villasukat jalassa kullan kainalossa peiton alla kynttilän valossa, ihanaa.

Olispa jo pian se punktio. Tuntuu välillä siltä, että munanjohtimet menee ihan kiepille jos liikahtaa nopeasti. Ja mikä outoa niin enempi vielä oikea puoli, missä on vain se yksi reppana.

Niin toivoisin, että olis koko homma ohi ensi viikolla, punktio ja siirto ja sitten voisi keskittyä vaan "odottamiseen"

Piti kysyä sulta Tuuli, että tuliko sulle lugeista jotain sellaisia oireita, mitkä voi sekoittaa raskausoireisiin? En ole vielä tutustunut tuohon lääkkeeseen kun ei ole vielä ajankohtaista. Nyt olen piikitellyt sitä orgalutrania ja sitten tulee vielä pregnylkin.

joo, annan ylimääräiset klinikalle. Itsekin sain sieltä kerran yhden liuskan femaria mikä oli tosi tosi iloinen yllätys.

soory kun olen tällainen lahopää, mutta koska sulla Tuuli oli se tuoresiirto punktion jälkeen? Mulle väläyttelivät, että olisi kahden päivän päästä punktiosta. Joko ne alkiot niin nopeasti osaavat lähteä jakautumaan?

Meikkis alkaa olla jo ihan tulisilla hiilillä...ei oikein unikaan tule silmään kun pyörii nämä ajatukset vaan mielessä. Ja tuhiseva nyytti...

Vierailija
369/427 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä aikaisemmista lugemääristä mulla tuli rinnat tosi kipeiksi. Sen nyt ehkä vois sekoittaa raskausoireisiin. Nyt kun on vain yksi tabletti kerrallaan, niin ei ole juurikaan mitään oireita.

Ja mulla oli tuoresiirto kahden päivän päästä. Keskiviikkona tehtiin punktio ja perjantaina siirto. Kyllä ne parhaat alkiot lähtee jo siinä vaiheessa jakautumaan. Mulla oli ekassa niin, että sanoivat ensin, että on kaksi käyttökelpoista alkiota, mutta siirtopäivänä siihen kolmanteenkin oli tullut muutoksia. Eli yksilöllistä tuokin.

Olen lukenut nyt vanhoja lehtiä aika paljon ja monta artikkelia on tullut eteen, jossa puhutaan onnistuneista koeputkihedelmöityksestä. Toivottavasti tämä on joku enne ;)

370/427 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun viitsit vastailla. Olen niin tyhmänä näissä asioissa..

Mulla oli tänään taas ultra ja edelleen viisi rakkulaa, tosin se oikean puoleinen vielä aika pieni, mutta kuulemma kerätään pois. Punktio on perjataina ja siirto maanantaina. Toinen vaihtoehto olisi ollut punktio torstaina ja pitkä viljely ja siirto tiistaina. Lääkäri sanoi, että pitkän viljelyn edut ovat siinä, että alkio ehtii jakaantua pidemmälle, jolloin on paremmat mahdollisuudet raskautua. Toisaalta siinä on riski, että tule mitään siirrettävää jos alkiot eivät maljalla jaksa jakautua tarpeeksi kauaa. Lyhyemmässä viljelyssä samat alkiot voivat kuitenkin jatkaa kasvuaan kohdussa. En tiennyt sitäkään,e ttä välttämättä kaikissa rakkuloissa ei ole sisällä munasolua jos missään. Huoh, jotenkin tuli sellainen olo, että tuleeko tästä ikinä mitään. Jos en pääse edes siirtoon asti niin se oli siinä sitten. Ahistaaaaaaa!!!

Jaahas se on taas puregonin pistosaika ihan kohta. Ei enää kauaa tarvii piikitellä, onneks.

Mukavaa maanantaita. Ai niin jos syömisiin mennään kerrankin, niin klinikalta tullessani oli jotenkin niin surullinen olo, että ostin fazerin sinisen suklaalevyn;-( no en ole avannut sitä vielä.

Vierailija
371/427 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa on niin monta jos-asiaa, että niitä miettimällä alkaa vähemmästäkin ahistaa. Joten ei niitä kannata kauheesti miettiä. Parempi vain luottaa lääkäreiden ammattitaitoon ja uskoa itse siihen mahdollisuuteen, että kaikki kuitenkin menee hyvin :)

Mulle ei ole vielä kertaakaan edes ehdotettu tuota pitempää viljelyä, miksiköhän ?! Toivottavasti ei enää tarvitse miettiä tuota vaihtoehtoa ;)

Piinaavan pitkiä päivä nämä kyllä on. Nyt vasta maanantai ja loppuviikosta vois jo jotain tietää. Sunnuntaina on testipäivä, jos sinne asti pääsee. Toivotaan niin.

Älä nyt ainakaan koko levyä syö. Ota yksi rivi, jos se helpottaa ja laita loppu jemmaan ja päätä, että saat ottaa yhden rivin jokaisen etapin jälkeen; yksi punktion jälkeen, yksi sitten kun on tieto hedelmöitymisestä, yksi siirron jälkeen jne :)

Mulla alkaa olla nälkä. Olen odotellut miestä kotiin, mutta on taas näköjään pitänyt jäädä päivystämään. No, täytyy jotain syötävää tehdä nyt heti, etten ala herkuttelemaan. Mulla on mennyt syömiset hyvin. Ei ole tullut mitään ylilyöntejä. Jatkukoon samanlaisena :)

372/427 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei noille negatiivisille tunteille saisi antaa valtaa. Pelottaa vaan kun ei ole taloudellisesti mahdollista enää lähteä koko rumbaa alusta. Eli kaikki on nyt tästä kerrasta kiinni. Toinen asia joka mietityttää on se pregnyl. Sehän ei toiminut mulla inssissä (omasta mielestäni) ja nyt hirvittää jos ei se tälläkään kertaa irroita munasolua rakkulan seinästä. Silloin IVF epäonnistuu. Sen kyllä näkee heti siinä maljalla, mutta ei paljon lohduta kun rahat meni joka tapauksessa. Puhuin tästä huolestani tänään tälle toiselle lääkärille, joka mua nyt hoitaa. Hän sanoi, että se on niin äärimmäisen harvinaista, ettei irrottaisi mutta tietenkin mahdollista. No ei auta kuin katsoa mitä tapahtuu ja toivoa parasta. Perjantaihin tuntuu olevan ikuisuus.

Mutta onpa jännää sullakin Tuuli. Jännitetään samoissa ajoissa joskin vähän eri tilannetta. Minä jotenkin nyt uskon, että sulla tarraa kiinni. Se pieni vuoto kuulosti niin kiinnittymisvuodolta. Ja ei kai se alkio itsekseen sieltä voi tipahtaa, poistuu sitten menkkojen myötä jos kerran ei jaksa kyydissä. Eli tarrausvuoto se oli.

En ole avannut koko levyä vielä. Ei mun enää teekään mieli. Kaupassa oli vain niin suruolo ja sillä hetkellä se tuntui hyvältä. Säästän sen juhlahetkeen eli niin kuin sanoit, perjantaina rivi ja maanantaina toinen.

Arvaa jännittääkö kun maanantaina sitten odotan sitä puhelinsoittoa, että miten on käynyt. Ei varmaan paljon tule uni simmukkaan. Pitää koittaa nukkua varastoon, heh.

Vierailija
373/427 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttyikö varasto viime yönä, Evelina ? Mulla ei. Meni taas melkein koko yö valvoessa. Aamulla tietenkin olis uni maittanut.

Tänään piti vähän leipoa, kun pyysin appiukon kahville. Pitää laittaa suurin osa pakkaseen.

Pieni toivo alkaa taas elää,josko tästä sittenkin tulis jotain. Ajattele, näin aasi mä olen, ettei silloin käynyt edes mielessä, että se vois olla kiinnittymisvuotoa ;) Vielä ei ainakaan ole normaaleja menkkaoireita. Pari kertaa on pienen pieni nippaus tuntunut.

Nyt sitten kattoa maalaamaan. Aurinkoista tiistaita kaikille :)

374/427 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se kumma kun ei tule uni silmään. Nyt ei olisi koirankaan takia tarvinnut herätä, mutta ei vaan päässyt kunnon uneen, pyörin ja pyörin.

Kivaa, että sulla on toiveikas fiilis Tuuli. Mulla sen sijaan aivan päinvastaista. Tänään tuli ihan ovulaation kaltaista vuotoa ja paljon. soitin klinikalle ja sieltä sanottiin, ettei voi olla vielä ovulaatiota, ei siis syytä huoleen. Mutta en vaan voi sille mitään, että on huono fiilis hoidon onnistumisen suhteen. Ja mikä tuo vuoto sitten oli jos ei ovulaatiovuoto? Tunnen kyllä oman kroppani, normivalkovuotoa se ei ollut. Toisaalta en ole ennen näin suuria hormonimääriä käyttänyt eli voihan olla niiden aiheuttamaa vuotoa, mutta käsittääkseni nämä hormonit kuivattavat limakalvoja eli vuotoja pitäisi tulla vähemmän vielä mitä normaalisti. Toinen huolen aihe on se pregnyl, mutta senhän näkee sitten perjantaina toimiiko se. ah enää yksi orgalurtan ja puregon pistettävänä, enää ei puregonia. Nyt pitäisi kyllä koittaa kääntää se positiivisuusvaihde päälle, mutta en vaan löydä sitä mistään kun tulee näitä ihme oireita.

Tuuli, sua tietty nippasee kun vauva alkaa kasvamaan siellä kovaa vauhtia. hui, joko alkaa kohta jännittämään testaus?

Ensi yönä olis kiva nukkua kunnolla. Pakko oli ottaa pikku tirsat päivällä, mutta onneksi se oli jo puolen päivän aikaan ja vain 20 min, ei pitäisi vaikuttaa ensi yöhön. Voisin mennä peiton alle jo nyt, krooh...

muistatko muuten Tuuli, että tuliko sulle ennen punkteerausta mitään tuon kaltaista vuotoa?

Vierailija
375/427 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi ylös sillä, joka tietää naisten kaikkien vuotojen syyn...ei varmastikaan nouse monikaan käsi ;D Älä huolehdi siitä vuodosta. Jos lääkäri sanoo, ettei ole syytä huoleen, niin sittenhän me uskotaan, vai mitä :) ? Minä en muista mitään vuotoa tuolta ajalta, mutta se ei tarkoita sitä, etteikö sitä olisi voinut tulla. Kuten olet huomannut, niin mä olen aika tietämätön kaikista vuodoista, kun ei käynyt mielessäkään mikään kiinnittymisvuoto ja ovisvuotokin on ihan uusi tuttavuus ;)

Ei mua testaus jännitä yhtään. Mua jännittää alkaako kuukautiset torstaina vai ei. Mua vähän ihmetyttää, että mulle sanottiin, että voi testata jo sunnuntaina. Eihän siitä ole kuin päivää vajaa kaksi viikkoa siirrosta. Ennen on ollut kaksi viikkoa ja kaksi päivää testaukseen.

Nyt on katto maalattu, ja meni siinä samalla tuolikin. Jos nyt vähän siivoais täällä, kun pitää jo huomenna lähteä kotiin.

Huomenna illalla palaan linjoille :) Ota rennosti siellä. Ensi yönä nukutaan, eiks je :) ?

376/427 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lopetan tämän vouhottamisen ja luotan ammattilaisiin. Kyllä ne tällä kertaa tietää, mitä pitää tehdä. Enkä voi asiaan itse kuitenkaan mitenkään vaikuttaa.

Hitsit kun olen kade sulle Tuuli kun olet noin reipas ja aikaan saava. Mä en oikein saa mitään oikeita asioita aikaiseksi. Toisaalta olen käynyt paljon paljon pikku lenkeillä koirien kanssa ja nyt näyttäisi poikakin jo olevan sisäsiisti. Ja olen toki peruskoulutusta tehnyt sen kanssa, mikä on aika haastavaa kun poika on niin pentumaisen vikkelä ja tarmokas kaikessa. oikea Duracel-pupu. Saa meidän neitikin vähän kyytiä ja vauhtia elämäänsä, jospa saisin sen vähän laihtumaankin ihan itsestään kun liikkuu enemmän.

Kuvitellaan ja uskotaanpa, että tulen nyt raskaaksi. Milloinkas uskaltaisin aloittaa maalausprojektin liittyen mun omaan vanhaan vauvasänkyyn? Eli mun äidillä on jemmassa minulla ja veljelläni ollut ihana pinnasänky, jonka haluaisin sitten itselleni. Se on nyt valkoinen ja toki kulunut, mutta haluaisin kunnostaa sen ja maalata jollain kivalla sävyllä. Aika homma siinä kyllä on kun kaikki pinnat pitää hioa jne. mutta aikaahan mulla on vaikka muille jakaa. Meinaan vaan, että en halua tehdä sitä jos tulee keskenmeno kun sitten vaan surettaa kun näen sen sängyn. eli kuinkahan kauan sitä pitäisi odotella, onko se yleisin "turva-aika" se 12vk vai kuinka? Voisihan sitä muuten kunnostaa vaikka heti, mutta jos en sitten saakaan ikinä lasta niin jotenkin tuntuisi pahalta edes nähdä se sänky.

Taas tänään hypistelin sitä ihanaa pehmoista ulkoilupussukkaa mun kaverin vauvalle. Ostin sellaisen limen vihreän ah niin lutuisen lahjaksi hänelle ja nyt vaan silittelen sitä itse ja toivon että voisin pitää sen itselläni. Taitaa olla neidin hormonit pahasti sekaisin;-)

Joo sovittu, ensi yönä nukutaan ja kunnolla.

377/427 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukuin kohtuuhyvin puoli viiteen. Toinen koira oli sitä mieltä, että ulos pitää päästä ja sen jälkeen en oikein enää saanut nukuttua. Mutta muutama tunti sentään.

Vitsit tuo puregon-hormoni on kuivattanut mun silmiä entisestään ja on ollut pakko parina päivänä laittaa kostutustippoja silmiin. Meinaa kertakaikkiaan silmät kuivua kiinni jumiin.

Pistin juuri vikan orgalutranin jeeeee, ja tänään illalla kymmeneltä sitten se pregnyl. Yritän saada tuikattua sen tuonne selkäpuolen lihakseen, mutta luulenpa et menee mahaan. Sitten on piikitykset ohi, ihanaa. Vaikkakin täytyy sanoa, että helpommin on mennyt kun etukäteen kuvittelin tai siis vähemmillä sivuvaikutuksilla. Tässä se nyt taas nähtiin, että hermoilin tuotakin ihan turhaan.

Oih, on jo niin kylmä ettei oikein tarkene ulkona. Pitäsi mennä katsomaan josko tuossa lähiprismassa olisi joku lämmin ulkoilutakki koiralenkkejä varten, joku halpa. ei vielä ihan viitsis laittaa toppatakkia päälle että tarkenee sitten pakkasilla ja fleece on liian kylmä kun siitä tulee läpi. Äh, en oikein tykkää vaateostoksista, mutta pakko se on vaan mennä.

Kivaa keskiviikkoa! Ja suklaa on edelleen korkkaamatta jeeeee!

Vierailija
378/427 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuli nukuttua taas. Kolmen jälkeen taisin nukkua vain puolisen tuntia. Piti heti aamulla lähteä kotiin, joten piti sitten pysähtyä p-paikalle nukkumaan puoleksi tunniksi, kun ei meinannut silmät sitten pysyä auki.

Voihan tuo silmien kuivuminen johtua myös kylmemmistä ja tuulisimmistä ilmoista. Mulla ainakin heti vaikuttaa.

Oli mulla tänään jo toppatakki. Pistää vaan alle vähän vähemmän, niin tarkenee sitten vielä kylmemmilläkin keleillä.

Saat kyllä 10 pistettä ja papukaijamerkin tuosta korkkaamattomasta suklaasta...osoittaa hienoa päättäväisyyttä ja itsekuria :)

Mulla nyt ne kamalimmat päivät. Huomenna on kp 24/24 ja yleensä se edellisenä päivänä tulee se pikkuvuoto. Jokainen vessassakäynti jännittää. Melko oireeton olo on ollut. Ei normi menkkaoireita, mutta ei kyllä raskausoireitakaan.

Moneltako sun punktioaika on perjantaina?

379/427 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa sulla ne hormonit vaikuttaa ettei saa nukutuksi.

Kävin ostamassa ulkoilupuvun, takin ja housut ja ihme kyllä niissä housuissa riitti about pituus, mutta olikin miesten malli. Rukan puvun ostin, joten ei ollutkaan kovin halpa, mutta menee nyt sitten monta vuotta.

Perjataina on se punktio kymmeneltä ja puoli tuntia aiemmin pitäisi olla siellä valmisteluja varten. Yritän taas kyykyttää veljeä ainakin hakemaan mut pois, ettei tartte yksin taksiin hoippua. Ajattelin jos äiti vois tulla sitten tänne jos mun tarvii nukkua niin se vois käyttää koiria ulkona ja pitää niille seuraa. Ihmeen vähän mua tällä hetkellä jännittää se. Ehkä enemmänkin jännittää että toimiiko pregnyl.

Mua niin polttelis jo aloittaa se sängyn maalaus, mutta pitänee nyt ainakin muutama viikko odotella. Hitsit mä en tiedä mitä tehdä jos tämä hoito ei tärppää. Ehkä just ja just saisin vielä rahat kokoon yhteen keräykseen, mutta sitten ei kyllä jää mitään pahan päivän varalle. Lottoa vetämään siis.

Hyvä, ettei sulla ole ollut menkkaoireita. Eikös sulla viimeksi ollut näillä main jo niitä menkkanipistyksiä aika paljonkin. Eli hyvältä kuulostaa. Voin vaan kuvitella kuinka katsot paperia aina tarkkaan kun käyt veskissä. kohta mullakin se on edessä.

Jaahas nyt uusi takki päälle ja koirien kanssa ulos, aurinko paistaa.

Vierailija
380/427 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähän nyt vielä ala mihinkään maalaushommiin. Tässä on vielä pitkä matka pinnasängyn tarpeeseen. Se maalaus ei vie kuin korkeintaan viikon. Vielä on aikaa :)

Meilläkin on varastossa joku vanha pinnasänky ja tripp trapp-syöttötuoli, mitkä kaipais maalia pintaa. Minä olen ajatellut, että sen homman ajankohta on aikaisintaan raskauden puolivälin jälkeen.

Onneksi sun ei vielä tarvitse miettiä sitä, mitä tekisit, jos nyt ei tärppää. Älä oikeesti stressaa etukäteen asioita. Se ei ainakaan helpota tilannetta.

Nyt mä lähden kaverikierrokselle :)