Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan täällä ketään, joka laihduttaa tällä hetkellä?

17.07.2010 |

Heips siskot!

Palasin tänne pienen tauon jälkeen kun ei nuo inssit tuottaneet tulosta ja painoa olisi hyvä pudottaa, josko se vaikka auttaisi asiassa. Eli nyt olen saanut 7 kg pois kuudessa viikossa eli BMI 29. Vielä pitäisi tikistää muutama kilo niin pääsisin taas jatkamaan hoitoja. Toki voisin jatkaa jo nyt, mutta koska minulla on kohta ikää 39 niin parempi edes tuota painolukemaa saada alas kun iälle ei valitettavasti voi mitään. Motivaatio on kova ja toivoisi tietysti nopeasti tuloksia, mutta tämä "laihdutuskerta" poikkeaa aiemmista siten, että nyt tämä on loppuelämän tapa syödä eikä mikään väliaikainen projekti. Lasken painonvartijoiden pisteitä ja se on osoittautunut hyväksi minulle.

onko täällä muita, jotka yrittävät keventyä hoitojen lomassa? Olen toiveikas, että pääsisin jatkamaan hoitoa jo syyskuussa tai viimeistään lokakuussa, mutta katsotaan nyt kilo kerrallaan. En vaan millään enää malttaisi odottaa...

TErkuin Evelina

Kommentit (427)

Vierailija
421/427 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Evelinalla...onko yhtään parempi mieli?

Mä olen täällä jo tekemässä kovaa vauhtia joululahjoja. Siitä tulee aina yhtä hyvä mieli :) Pitäisi vissiin jo suunnitella millaiset joulukortit teen, kun tuntuu, ettei joulu tule, jollei kortteja lähetä ;) Mä tykkään joulusta.

Ulkona ei ole kyllä yhtään jouluinen keli. Vettä vaan sataa. Arvaa mitä menen tekemään? Menen pesemään autoa ulos...hulluutta löytyy monenlaista ;D Eipähän jäädy vesi pihalle ja kun ei kerta ole kiirettä, niin miksi mennä harjapesuun. Säästyypä rahaa.

Perjantaina meillä on keskustelukäynti klinikalle. Mieskin tulee mukaan. Toivottavasti näyttävät vielä vihreää valoa uuteen (viimeiseen) yritykseen.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille :)

422/427 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hengissä ollaan. Menkat alkoi eilen ja oli tosi niukkaa ruskeaa vuotoa, mutta tänään tulee sitten oikein kunnolla.

Pitäis varata ultra limakalvotsekkaukseen eli jos kaikki on ok niin siirto voidaan tehdä tähän kiertoon. Se olis noin kuuden päivän päästä ovulaatiosta.

Kieltämättä harmittaa aikas lailla ja nyt vain yksi mahku enää, todennäköisesti. Kysyn lääkäriltä tuosta alkiokuoren avauksesta, olisiko siitä minullekin apua.

Meinaatteko tekin sitä alkiokuoren avausta miettiä? Olen kuullut niin paljon,e ttä siitä saattaisi olla apua. Tsemppiä keskusteluun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/427 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä alkiokuoren avaus on se ainoa juttu, joka voi auttaa. Kyselin tuosta pitkästä viljelystäkin, mutta lääkäri sanoi, että meidän tapauksessa siitä ei olis mitään hyötyä. Muita lisäkeinoja ei vissiin ole.

Itseeni luo uskoa uuteen yritykseen myös se, että todennäköisyys kasvaa huomattavasti,mitä useammin yrittää. Niinkuin tuolla alempana oli joku kirjoittanut.

Mua harmittaa sun puolesta, ettei onnistunut. Tuntuu niin väärältä :-( Onneksi vielä kuitenkin on edes se yksi mahdollisuus.

Auto on pesty, nyt menen laittamaan puutarhakalusteet talviteloille.

Vierailija
424/427 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidettiin vähän hyytyä...minulla jotenkin nämä viimeisen kerran paineet pistää hiljaiseksi. On ehkä aika poistua takavasemmalle.

Jos haluat vielä vaihtaa ajatuksia, niin sähköpostiin tuulii1@luukku.com voi laittaa viestiä.

Kiitos tähän astisista ajatusten vaihdoista. Niistä oli paljon apua. Kaikkea hyvää tästä eteenpäin ja toivon todella, että hoidot tuottais tulosta :)

425/427 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittelin sulle tuonne luukku-postiin. Piti laittaa monta kertaa kun ekaks luin tuuli1 sitten jäi ykkönen pois ja kolmas kerta toden sanoi. Jatketaan juttua siellä.

Vierailija
426/427 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ketään! ; )

Tsemiä!

Vierailija
427/427 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Suosittelen todella VHH:ta eli vähähiilihydraattista ruokavaliota. Aloitin sen itse noin puolivuotta sitten ja laihduin aika nopeasti ja helposti 30kg. Nyt olen normaali painossa, painoo tippuu edelleen hiljakseen, tosin nyt on tullut herkuteltua, jotan välillä tulee pari kiloa takaisin. :P Painoni tällä hetkellä 157cm ja 55kg. Ihan tyytyväinen olen. Pahimmillaan se oli 83kg.

Tsemppiä kaikille ja itsekuria! Ruokavalio ja mukava ja helppo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä