Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan täällä ketään, joka laihduttaa tällä hetkellä?

17.07.2010 |

Heips siskot!

Palasin tänne pienen tauon jälkeen kun ei nuo inssit tuottaneet tulosta ja painoa olisi hyvä pudottaa, josko se vaikka auttaisi asiassa. Eli nyt olen saanut 7 kg pois kuudessa viikossa eli BMI 29. Vielä pitäisi tikistää muutama kilo niin pääsisin taas jatkamaan hoitoja. Toki voisin jatkaa jo nyt, mutta koska minulla on kohta ikää 39 niin parempi edes tuota painolukemaa saada alas kun iälle ei valitettavasti voi mitään. Motivaatio on kova ja toivoisi tietysti nopeasti tuloksia, mutta tämä "laihdutuskerta" poikkeaa aiemmista siten, että nyt tämä on loppuelämän tapa syödä eikä mikään väliaikainen projekti. Lasken painonvartijoiden pisteitä ja se on osoittautunut hyväksi minulle.

onko täällä muita, jotka yrittävät keventyä hoitojen lomassa? Olen toiveikas, että pääsisin jatkamaan hoitoa jo syyskuussa tai viimeistään lokakuussa, mutta katsotaan nyt kilo kerrallaan. En vaan millään enää malttaisi odottaa...

TErkuin Evelina

Kommentit (427)

Vierailija
21/427 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös laihdutetaan jotta päästään jatkamaan hoidoissa. Mulla aika paljon ylipainoa, nyt jo 14 kiloa tippunut vielä pitäs 7-8 kiloa tiputtaa. Inssejä tehtiin kaksi ja nyt ollaan jonossa koeputkihedelmöitykseen. Seuraava aika lääkärille on marraskuussa ja siihen mennessä yritän saada kilot pois. Itsekin lasken painonvartijoiden pisteitä, nyt toista viikkoa olen suunnilleen elänyt salaatilla ja ateriankorvikkeilla, ens vkolla taas jatkan pisteitä, ryhmässäkin kävin. Elämäntapamuutos on tarkotus, mutta näin kesällä jäätelönhimo on kova =) Kilo kerrallaan täälläkin mennään...

Tsemppiä sulle Evelina laihdutuksessa ja hoidoissa! :)

22/427 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mukavampaa tämä elämänmuutos näin ryhmässä!

Hienoa, miten paljon olet jo saanut pois, aivan loistavaa! Minusta tuo marraskuu on oikein realistinen tavoite. itse tuppaan asettamaan liian kovia tavoitteita ja sitten tulee pettymys. Alunperin ajattelin josko jatkaa hoitoja syys-lokakuussa, mutta nyt päässäni ei pyöri muuta kuin että heti elokuussa. Kiertoni on sillai, että inssi olisi aika loppukuusta eli tässä olisi vain yksi kk aikaa keventyä ja tavoite olisi reilut kaksi kiloa. Mahdollista kyllä, mutta tiukoille vetää.

Minä kanssa näin kesäisin niin mielelläni puputtaisin jäätelöä. Olenkin antanut itselleni luvan välillä herkutella, ostin rainbowin sellaisia mansikkapuikkoja (10kpl maksaa vaan jotain 1,80) ja yksi puikko on 2,5 pistettä. Olen vaan sen verran heikko, että jos mulla on kaapissa tai pakkasessa jotain hyvää enemmän kuin se yksi kappale, niin ne polttelee mielessä koko ajan ja saatan sitten ahmia niitä liikaa ihan pelkästään tylsyyteen. Eli pitäisi ostaa vaan yhden kappaleen paketteja. Loistavaa kevyttä päivää meille kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/427 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti oletkin saanut painoa tiputettua. Samalla sinnikkyydellä ne viimeisetkin lähtee =)

Hyvä päätös viimeisestä tupakka-askista, Evelina =) Hyvin se lopettaminen menee tälläkin kertaa. Ja kunpa minäkin osaisin valita noin järkevästi kuin sinä, kun mättökohtaus iskee :)

Tuosta vaa'alla hyppimisestä...en kyllä osaa minäkään punnita vain kerran viikossa, mikä olis kyllä parasta. Joka aamu (monesti myös päivällä ja illalla ;) ) käyn vaa'alla. Mulla punnituspäivä on perjantai. Pitäis varmaan vaihtaa torstaille, kun yleensä mulla on torstaina paras tulos ;)

Vähän on ollut päänsärkyä viime päivinä. Kroppa vissiin vähän ihmettelee vähempiä kalorimääriä. Ja ehkä vesimäärätkin on ollut liian vähäiset. No, mikäli vanhat merkit paikkansa pitävät, niin tämä on kyllä ohimenevää.

Nyt aamulenkille...vai olisko se jo tähän aikaan päivälenkki ;) Kevyttä päivää kaikille :)

24/427 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Tuulilla oli hyvä lenkki. Mullakin tänään selkä vähän parempi, joten olen tehnyt jo kolme kävelykenkkiä tuon toisen koiran kanssa. Luojan kiitos, että tajusin hankkia toisen koiran ennen Blackien kuolemaa, nyt on lenkittäjä valmiina, muuten olisin varmaan muumioitunut tänne peiton alle. Kovin lyhyitä mun lenkit vielä on, mutta jos kaikki laskee yhteen niin kyllä niistä päivän mittaan kertyy reilu tunti. Eihän se juuri laihduta, mutta virkistää mieltä ja onpahan senkin ajan poissa jääkaapilta.

Oletteko te enempi iltasyöppöjä vai meneeko evästä tasaiseen tahtiin? Mun pitää syödä usein ja vähän, mutta paha tapani on iltaisin syödä telkkaa katsoessa vähän "iltapalaa". Siksi onkin pakko syödä päivän ruoat kevyin pistein, että voi jättää illaksi reilummin. Joskus onneksi käy niin onnellisesti, että pisteitä saattaa pari jäädä käyttämättä. Minä kun en saa nukutuksi senkään vertaa jos on vähänkään nälkä. Siksi syön noin tuntia ennen petiin menoa pari ruisleipää ja vaikka vähän vispipuuroa. Täyttää sopivasti eikä kuitekaan ole kovin rasvainen iltapala. Leivän himo on ollut mulla aina kova, mutta nyt olen onnistunut vähentämään leivän puputusta roimasti.

Mites teillä on tänään mennyt?

Vierailija
25/427 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkki ei ollut mitenkään tehokas, kun jalat oli kuin tukit. Pitäis vissiin taas venytellä enemmän, niin olis vetreämpi.

Tämä päivä on mennyt hyvin. Ei yhtään herkkua. Kaloreitakin on mennyt vasta 1100, joten vielä voi jotain syödäkin.

Mun pitää kanssa syödä usein ja vähän. Mä tulen kiukkuiseksi nälkäisenä. Neljä tuntia on ihan maksimi olla ilman syötävää. Tänään meni yli, kun käytiin miehen kanssa ajelemassa moottoripyörällä. Olin ihan poikki sen reissun jälkeen. En jaksanut edes housuja ja kenkiä riisua, kun jo nukahdin :D

Noi päivittäiset koiranulkoiluttamislenkit on kyllä ihan hyvää liikuntaa. Se on kuitenkin säännöllistä. Ja jos pystyis vähitellen matkaa lisäämään, niin sen parempi.

Jos vielä vähän proteiinista....eihän ala jo kyllästyttämään ;) Olis kuulemma hyvä syödä yötä vasten proteiinipitoista ruokaa. Keho sais enemmän "pureskeltavaa" eli perusaineenvaihdunta toimis tehokkaammin yölläkin.

On tämä kyllä hyvä juttu, että voi yhdessä näitä miettiä :) Tuotakaan asiaan en ole muistanut viime aikoina. Kaikki tieto on jotenkin uinuksissa. Tällä tavalla niitä saa herätettyä taas. Kiitos teille siitä =)

26/427 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo protskuja kehiin;-) ei kyllästytä.

Mutta nyt kyllä ottaa pattiin. Tänään vaaka näytti noususuuntaa muutaman sata grammaa. Liekö nyt ne toissailtaiset munakkaat syynä tähän. Yritin eilen kyllä sovittaa tilannetta jättämällä pari pistettä vähemmälle, mutta ei näytä auttavan. Onneksi on vielä kolme kokonaista päivää aikaa mun "viralliseen" punnitukseen. Kokonaisuushan tässä tietysti merkitsee loppupeleissä, mutta en vaan haluaisi mun taulukkoon yhtään +lukemaa. Plussat ovat tervetulleita vain raskaustesteissä eiks vaan?!!

No, koitan syödä nyt paljon nestettä poistavia tuotteita, mansikkaa, persiljaa ja juoda sitä vettä. Mites teillä menee? toivottavasti paremmat fiilikset?

Vierailija
27/427 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se vaaka vähän heittelee, joten periksi ei anneta, eihän =)

Syötkö sä ihan tarkalleen pisteiden mukaan? Jos meinaan syöt, niin se on melko vähän. Silloin ennen vanhaan ;) yhden pisteen kalorimäärä oli noin 50. Päiväsaldoksi tuli silloin jotain 1200. Ja se on liian vähän. Menee keho säästöliekille.

Muistan kun itse kerran valitin yhdellä nettipalstalla sitä, ettei paino putoa, vaikka syön tuhatta kaloria päivässä. Sitten yksi sai mut vakuutettua, että pitää syödä enemmän, niin lisäsin seuraavalle päivälle banaanin ja leivän, niin heti paino liikahti reilusti alaspäin. Aina se painon junnaaminen samoissa lukemissa ei johdu siitä, että olis syönyt liikaa.

Itselleni tuli kyllä erinomainen alku. BMI on nyt 30,8 eli ei enää paljoakaan siitä, missä olin ennen loman alkua. Tarkkaa pudotusta kiloissa en osaa sanoa, kun ei ole sitä aamupainoa, mutta siitä maanantain iltapainosta, josta olin pikkasen arviolta vähentänyt, pudotus on 2,2 kiloa. Nestettä varmasti suurin osa (ravasin kaksi päivää jatkuvasti vessassa :-/ ), joten varsinaisesta rasvanpalamisesta ei ole kyse, mutta tyytyväinen olen kuitenkin =)

Nyt on sitten edessä viikonloppu ja mulle on tulossa vieraita. Leipoa pitää, mutta yritän itse syödä kohtuudella.

Sämpylöitä tein jo aamulla ja niistä tuli kyllä ihania. Tein suurimmaksi osaksi täysjyväjauhoon ja lisäsin reilusti pellavansiemeniä. Rasvaksi laitoin ainoastaan sitä pellavansiemenien liotusnestettä. Kolme piti syödä aamupalaksi ;)

Nyt jatkamaan järjestelyitä. Vieraat tulee kahden aikoihin ja pitää vielä leipoa vanilijasarvia ja siivota.

Kiitos vielä kaikille tuesta. Tämä mahtava alku ei olisi onnistunut yksin

Vierailija
28/427 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä näköjään pätkäisi lopusta osan pois :-o Oli tarkoitus lukea:

Kiitos vielä kaikille tuesta. Tämä mahtava alku ei olisi onnistunut yksin

Vierailija
29/427 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei näköjään hyväksy sydän-merkkiä, kun siitä kohti poikkasi molemmilla kerroilla.

Mukavaa viikonloppua kaikille piti vielä lukea =)

30/427 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaa alkoiko tehdä mieli tuoreita sämpylötiä, kääks!! Voisin kyllä tehdäkin, mutta kun syön ne sitten kaikki itseni tuntien.

Hyvä pointti tuo piste/kalorimäärä. nykyään yksi piste on noin 60 kaloria, joten mun päivän saldo olisi 1320 ja se on kyllä aika vähän. Toisaalta nykyään saa syödä paljon enemmän kaikkia hedelmiä nollaan pisteeseen kun ennen oli vaan se tylsä aplari. Ja kyllähän hedelmistäkin vähän lisää tulee kaloreita, joten oiskohan mun päiväsaanti sitten noin 1400. Mutta on sekin aika pieni kun ottaa huomioon, että olen huimat 188 pitkä. Vaikkakaan ei juurikaan kulutusta ole, mutta silti. Taidanpa tehdä nyt niin, että jos maanantain punnitus ei ole miinusta niin tarkistan, että merkkaanko varmasti kaikki oikein. Sitä kun tuppaa vanhasta muistista laittamaan pisteet ja joskus selvästi yläkanttiin, mutta toisaalta taas en ihan kaikkea edes merkkaa, esim. kahvimaito. Olo on vähän kyllä uuvahtanut ollut koko viikolla, joten senkin puolesta saattaisi olla, että syön liian vähän.

Hienosti sulla Tuuli mennyt alas tuo paino. En nyt muista, mitä lääkäri sanoi siitä painoindeksistä, mihin minun tulisi pyrkiä, mutta puhui jotain jos pääsisin alle sadan kilon niin olisi loistava juttu. Ja nyt noin 102 kg. Pitääpä varmistaa tuo nykyinen painoindeksini, mutta luulenpa, että aika samoissa indekseissä ollaan sun kanssa.

Ja nyt taas koiran kanssa pikku lenkille. Loistavaa perjantaita kaikille!

Vierailija
31/427 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelina, kyllä nyt vaikuttais kovin vahvasti siltä, että sun kalorimäärät on aivan liian alhaiset. Sun kokoisella ja ikäisellä jo pelkkä perusaineenvaihdunta tarvitsee yli 1700 kaloria (linkki: http://www.opeura.com/perusaineenvaihdunta.htm ) Mutta muista kun lisäät kaloreita, niin ei ole sama mistä ne kalorit tulee eli älä ala syömään karkkia tuon 300 kalorin edestä ;)

Ja itse asiassa tuo 1700 kaloriakaan ei ole sulle riittävä. Ihan huoletta voisit kyllä syödä 2000 kaloria, koska olet noin pitkä. Traineri laski mun kulutukset ja mulle 1800 on sopiva määrä siihen, että keho toimii oikein. Ja sanoi vielä, että jos päivän aikana on joku kova treeni, niin sitten pitää syödä enemmän.

Luultavasti kaikkien pitäisi pyrkiä alle 30 painoindeksiin, kun silloin ollaan vain lievästi ylipainoisia ;) Sun indeksi on nyt 28,9 eli tosi hyvin jo nyt. Ja 88 kilon painossa se olisi alle 25 eli olist normaalipainon rajoissa. Mulla normaalipainon yläraja on 70 kilossa ja lievän ylipainon raja mulla on 83 kiloa eli vielä on tsempattava ja kovasti.

Miten lie onnistuu tänä viikonloppuna, kun on näitä vieraita. Ne sämpylät ei ollut mikään ongelma, mutta niistä vanilijasarvista tuli liian hyviä ;) Onneksi pistin pakkaseen ison osan. Nyt olis kyllä ainekset kääretorttuun. Onneksi on muitakin syöjiä kuin minä.

Aurinkoista lauantaita, siskot =)

32/427 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites on viikonloppu mennyt? Tinsku, oliko sulla jo punnitus? Tänään näyttäisi siltä, että paino olisi menossa kuitenkin alaspäin, vaikka vielä pari päivää sitten näytti pahalta. Huomenna sitten virallinen punnitus ja sentit.

Ihanaa kun eilen oli niin viileää, että sain ihme siivousinsipiksen, pesin jopa lattiat, mitä normisti inhoan yli kaiken. Kaipa siinä muutama kalorikin kului huhkiessa;-)

Mites meni Tuulilla ystävien kestitseminen? Nuo leipomuksesi kuulostivat kyllä niiiiin hyviltä, nam.

Proteiineista taas...teinpä sellaisen havainnon, että laihdutuksen alussa söin valtavasti protskuja ja selkä alkoi taas voimaan paremmin. Sitten pari kolme viikkoa vähemmillä protskuilla, ja selkä taas alkoi kiukuttelemaan. Nyt olen taas vajaan viikon syönyt enemmän, joten katsotaanpa, mihin suuntaan selän kivut menevät. Oishan tuo aika loogista, kun ei syö protskuja ja laihtuu, niin laihtuu viimeisetkin lihakset, eikä selkä jaksa pysyä koossa omin voimin. Tiedä häntä, liittyykö mun syöminen oikeasti selkäkivun määrään, vai onko vaan sattumaa, mutta tällaisen mielenkiinoisen havainnon tein.

Siivoiskohan tänään vaikka vaatekaapit ja keräis kaikki ei-sopivat vaatteet kierrätyksen. Ensi viikolla on taas niin kuuma, ettei silloin kuitenkaan jaksa mitään ihmesuorituksia. Voi oispa jo huominen, että sais mitattua sentit ja muuta kivaa.

Kun olin laihtunut 5 kg ostin itselleni uudet rintsikat palkinnoksi (tai oikeastaan viidet) ja nyt olen kovasti miettinyt, millä palkitsisin kun se kymppi kohta toivottavasti tulee täyteen. Olen kyllä tilaamaassa uudet vaatekaapit, joten eiköhän siinä olis lahjaa kerrakseen, mutta toisaalta halusiain jotain tosi henkilökohtaista omaa. No, pitääpä miettiä.

Jaahas, eiköhän tässä taas tullut tekstiä tälle aamulle ihan riittävästi. Toivottavasti teillä on ollut kiva vkl ja kertokaahan kuulumisia,

toivottelee Evelina

Vierailija
33/427 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous on oivallista hyötyliikuntaa :)

Tuo sun havainto protskujen merkityksestä selkävaivoihin kuulostaa kyllä ihan järkeenkäyvältä. Lihaksien merkitys on kyllä niin tärkeä. Vatsalihaksiakin kannattaa yrittää voimistaa, kun ne tukee selkälihaksia. Näin mulle ainakin sanottiin silloin, kun mun selkä oireili eniten. Toivottavasti kivut taas hellittää, kun lisäät nyt proteiinien osuutta =)

Mun vieraiden kestitykset on mennyt hyvin. Nämä ovat olleet ravivieraita eli päivät poissa ja ovat halunneet illalla mennä vielä ulos syömään. Olen ollut kyllä mukana ulkona syömässä, mutta eilenkin otin kanakastikkeen riisillä. Hyvää oli eikä mikään pahin kaloripommi noin ravintolaruuaksi. Tänä aamuna oli paino vielä laskusuunnassa, vaikka sitä pullaa ja kääretorttuakin on tullut syötyä. Nyt pitäisi tajuta sitten niiden syöminen lopettaa ja ottaa kevyemmin, kun ei tätä tahtia voi kauaa jatkaa, kunnes paino jymähtää tai nousee.

Mulla taitaa tulla pieni katkos kirjoitteluihin. Lähden illalla reissuun ja ensi viikolla lähdetään miehen kanssa Itä-Suomeen. En ole varma tuleeko tietsikka mukaan, vaikka nettitikku meillä onkin olemassa.

Onneksi ei ole kauheaa pelkoa siitä, että taas reissussa ratkeasi kauheeseen herkutteluun. Ollaan kahdestaan miehen kanssa eikä sukulaisissa, jossa sitä ruokaa melkein tuputetaan ;) Mun mies on hyvä tsemppaaja myös eikä itse herkuttele, kun tietää, että mun pitää olla tiukkana.

Mites Tinskulla ja Justuksella menee? Onhan kova tsemppi päällä sielläkin suunnalla =) ?

Nyt vähän pakkailemaan. Mikähän määrä olis tarpeeksi, mutta ei liikaa....siinä taas yksi ikuisuusongelma :D

Evelinalle mukavia mittaushetkiä huomenna :)

34/427 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen juuret ovat Itä-Suomesta ja siellä todellakin sitä ruokaa tuputetaan ovista ja ikkunoista. Siellä on niin ihania perinneruokia, esim. sultsinat, nam. Ei pysty vastustamaan ja toisaalta ei tarvitsekaan kun niitä niin harvoin saa. Mutta toivottavasti teillä menee reissu hyvin ja muista nyt kuitekin vähän herkutellakin;-)

täällä kyllä jännitetään huomista mittausta. Eli hoidot sen kun lähenee, toivottavasti. Ehkäpä annan itselleni -10kg lahjaksi sen inssin...ja ajatella jos se tuottaisi vielä tulosta. Olisiko maailman ihanin lahja!

Missäs Tinsku ja Justus huitelee? Tulkaahan höpöttelemään mun kanssa nyt kun Tuulikin hiljenee hetkeksi.

Terkut Evelina

Vierailija
35/427 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissu tulee olemaan antoisa...taas jotain sellaista, mitä en ole ennen tehnyt. Ja sultsinoista en ole kuullutkaan...täytyypä maistaa, jos vastaan tulevat :)

Ei vois kyllä olla parempaa lahjaa :) Toivotaan todella, että seuraavasta kerrasta tärppää. Onko sulla tuo kaikki 10 kiloa mennyt edellisen yrityksen jälkeen vai olitko jo silloin aloitellut?

Nyt on laukut pakattu ja koti siivottu lähtökuntoon. Toivossa on, että se olis samassa kunnossa, kun tulen takaisin ;) Kohta hakemaan vieraat raveista ja sitten vien heidät kentälle ja sen jälkeen lähden. Huomenna olen vielä koneen äärellä, joten ihan äkkiä mua ei saa hiljaiseksi ;D

36/427 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kaikki on lähtenyt nyt kesän aikana. Edellinen inssi oli huhtikuussa ja painoa tuolloin 110 tasan, huh. Tosin viime syksynä kun eka inssi tehtiin painoin muistaakseni 107 eli vähemmän kuin keväällä. Mutta onhan sata kiloa kuitenkin vähemmän kuin 107 tai 110 puhumattakaan, että nyt olen syönyt todella terveellisesti. Aiemmin elin lähestulkoon vain valmisruokien ja suklaan voimin. Johan munarakkulatkin on varmaan olleet tosi huonolaatuisia jo pelkästään ravitsemuksen vuoksi.

Jep, suosittelen maistamaan sultsinoita. Se on sellainen iso kakkara, jonka sisään laitetaan riisipuuroa ja sitten kääräistään rullalle. Yksinkertaista, mutta niin hyvää. Sitten sellaiset pienet riisi tai perunakukkoset on kans aivan ihania. Oi, kun pääsisikin mummolaan Ilomantsiin ihanille eväille.

Onneksi mun kierto on sillai, että inssi on sitten loppukuusta eli tässä on vielä tasan kk aikaa keventyä. Niin toivon, että alittaisin tuon satasen. Enkä aio syömällä enää ylittää tuota rajapintaa. Paitsi raskaana jos niin ei haittaa...

Raskaanahan ei tunnetusti saa laihduttaa, mutta voikohan noita pisteitä edelleen laskea jos syö niitä enemmän kuin näin laihduttaessa. Lähinnä ajattelin, että edelleen tulisi syötyä terveellisesti eikä ns. kahden edestä. Voih, puhun ihan niin kuin kohta olisin raskaana. Ettei vaan taas pettymystä pukkaa, pitääpä siis pitää jäitä hatussa...

37/427 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta siskot!

Hikiset puoli kiloa lähti eikä senteistä mitään. Kohta tulee paniikki, ehdinkö kuukaudessa saada vielä kaksi kiloa pois. ei kai se nyt ihan tarkkaa ole, mutta olin niin ajatellut, että jatkan hoitoja kun pääsen alle satasen. No, jos tuo puoli kiloa lähtee nyt vielä joka viikko, niin se riittää, mutta vähän epäilyttää kyllä nyt.

No, ei auta lannistua vaan jatkaa täysillä. Ja onhan se totta, että painonpudotus hidastuu, mitä vähemmän on laihdutettavaa. Mutta ei vaan mielestäni tässä kohtaa vielä pitäisi hidastua.

Mites teillä muilla on mennyt? Toivottavasti hyviä uutisia?

Vierailija
38/427 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä taas, vaikka sanoin, että hiljenen hetkeksi ;)

Puoli kiloahan on ihan hyvä tulos, miinusta kuitenkin :) Älä vaan missään nimessä nyt vähennä kaloreita suuremman pudotuksen toiveissa. Tee nyt poikkeuksellisesti, että nostat vähän. Voi tulla yllättävä reaktio keholle ;) Niin mulle on käynyt monta kertaa. Kun välillä syö enemmän, niin kehokaan ei luule, että nyt loppuu ruuantulo ja se siksi pitää tiukasti kiinni niistä viimeisistä energianlähteistä ;)

Ja kyllä sä sen kaksi kiloa saat kuukaudessa pois, usko vaan :) Ja jos nyt kuitenkin joku jumi iskis, niin olethan jo nyt lievän ylipainon puolella eli ei varmasti tarvitse sen takia suunnitelmia muuttaa.

Nyt vaan kamalasti positiivisia ajatuksia, niin eiköhän se positiivisuus siirry myöhemmin myös siihen raskaustestiin ;)

39/427 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on, että puolen kilon pudotus on ihan hyvä juttu, mutta tässä kohtaa olisi vaan toivonut nopeampaa tulosta, kärsimätön kun olen.

Ajattelin tosiaan kokeilla yhtä viikkoa vähän tukevammalla aterialla ja katsoa mitä tapahtuu. Mun tuurilla tietty paino lähteekin nousuun, jibii. No sitten lähtee, hemmetti, sorry, mutta sittenpähän tiedän missä vika.

Jännää, ettei nuo sentitkään olleet vähentyneet, koska ekaa kertaa mulla on oikeasti keveämpi olo ja mielestäni näytän jo aavistuksen pienemmältä. Ainakin tututkin sanoo, että olen kaventunut ja kasvoista huomaa. Mutta kun painoa on niin paljon, niin aika paljon saa myös laihtua ennen kuin sa vatsa alkaa tosissaan pienenemään.

Mutta aion nyt lisätä arkiaktiivisuutta, parvekelasien pesua tiedossa ja sitten kellarikomeron kimppuun. Aina se istumisen voittaa. Jos Tuuli kohta hilpaset pois linjoilta niin vielä kerran antoisaa matkaa ja kiitos myötäelämisestä.

Vierailija
40/427 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttajat onkin yleensä rempseää sakkia...

Viime viikon saldo oli +200g... Liekö osuutensa Terolut-kuurilla, josta viimeisen tabun otin tänään. Ainakin tuntuu että turvottaa, lisäksi on ollut lievää pahoinvointia ja mahakipuja. Syömisissä ei niin suuria muutoksia verrattuna aiempiin viikkoin... Onko kenelläkään kokemusta Terolutista tässä mielessä eli että onko nostanut painoa kuurin aikana? Mutta ensi lauantaina tilanne on taas toinen...

Aivan kamalasti tsemppiä koitokseen kaikille! Mulle ainakin helteestä on se etu ettei tee mieli kuin jotain tosi kevyttä ruokaa...

Tinsku

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan