Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan täällä ketään, joka laihduttaa tällä hetkellä?

17.07.2010 |

Heips siskot!

Palasin tänne pienen tauon jälkeen kun ei nuo inssit tuottaneet tulosta ja painoa olisi hyvä pudottaa, josko se vaikka auttaisi asiassa. Eli nyt olen saanut 7 kg pois kuudessa viikossa eli BMI 29. Vielä pitäisi tikistää muutama kilo niin pääsisin taas jatkamaan hoitoja. Toki voisin jatkaa jo nyt, mutta koska minulla on kohta ikää 39 niin parempi edes tuota painolukemaa saada alas kun iälle ei valitettavasti voi mitään. Motivaatio on kova ja toivoisi tietysti nopeasti tuloksia, mutta tämä "laihdutuskerta" poikkeaa aiemmista siten, että nyt tämä on loppuelämän tapa syödä eikä mikään väliaikainen projekti. Lasken painonvartijoiden pisteitä ja se on osoittautunut hyväksi minulle.

onko täällä muita, jotka yrittävät keventyä hoitojen lomassa? Olen toiveikas, että pääsisin jatkamaan hoitoa jo syyskuussa tai viimeistään lokakuussa, mutta katsotaan nyt kilo kerrallaan. En vaan millään enää malttaisi odottaa...

TErkuin Evelina

Kommentit (427)

41/427 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei henk.koht kokemusta Teroluteista, mutta olen kuullut, että aiheuttaisi turvotusta.

Keväällä söin femaria ja pistelin puregonia ja se puregon varsinkin kyllä turvotti aikas makeesti. Mutta se on nestettä vaan tuo sinun painon noususi, joten nou hätä.

Jep, kuumuus kyllä vähän vaikeuttaa tuota syömistä. Ei tee mitään lämmintä oikein mieli. Tänäänkin oli ihan vaikeuksia saada syötyä kaikki tarpeellinen. Oli tuossa Tuulin kanssa puhetta, että josko syön liian vähän pituuteeni nähden ja nyt koitankin syödä pikkuisen enemmän, jotta elimistö ymmärtäisi taas alkaa polttaa rasvaa. Tänään en kyllä ole saanut syötyä tarpeeksi, pitänee vielä vissiin väsätä pari leipää.

Onko sinulla Tinsku jotain kannustimia mielessäsi? Eli tietyn kilomäärän jälkeen teet jotain kivaa tai ostat jotain kivaa? Mua tuollainen kannustaa jonkin verran tsemppaamaan. Nyt yritän vaan kaikkeni, että saisin rutistettua tuon kaksi kiloa niin uskaltaisin taas aloittaa hoidot. Siltikin mulle jää ylipainoa vielä kymmenisen kiloa, mutta en jaksa millään enää odottaa. Varsinkaan kun en enää tästä nuorru.

Tsemppiä sulle Tinsku, kyllä me voitetaan tämä projekti!!

Vierailija
42/427 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, lihavat on lepposia ;) Ei vaiskaan, mehän ollaan vähän ylipainoisia ja kokoajan kevenemään päin :)

Pienet nousut ei meitä lannista, eihän Tinsku :) Ne kuuluu naisen elämään. Terolut-kuurista mulla ei ole mitään kokemusta. Mutta hoitaja sanoi mun lääkkeistä, että niissä on todennäköistä, että nestettä kertyy. Ja käski kuitenkin juomaan vettä normaalia enemmän. Oliskohan sama Teroluttien kohdalla?

Mulla kävi tänään sellainen iloinen asia, että ensimmäisen kerran uimapukuja sovittaessani ei tullut mitään paniikkikohtausta sovituskopissa....lienee armollinen peili ja sopiva valaistus syynä tähän ;D Löytyi parikin sopivaa pukua ja yhdestä puvusta piti ottaa numeroa pienempi koko. Lopulta valinta kallistui just siihen pukuun, josta piti ottaa se pienempi koko, kun se tuntui niin mukavalta ;)

Huomenna aamulla on sitten se lähtö. Meni vähän reissusuunnitelmat uusiksi, kun tuli näin lämmintä. Ei millään voi lähteä liikkeelle sellaisella autolla, jossa ei ole ilmastointia. Onneksi on vaihtoehtoja. Teltassa meinataan yöpyä...joskus lapsena viimeksi on sitäkin tullut tehtyä :)

Mukavaa ja kevyttä viikkoa kaikille :) Tuuli hiljenee nyt pariksi päiväksi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/427 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Tuulii et sait ostettua kokoa pienemmän uimapuvun, se lämmittää kummasti mieltä kun saa ostaa pienempiä vaatteita. Itsekin iloisesti yllätyin ku sain ostaa kokoa pienemmän mekon mitä olin ajatellut :) Kesäloma lähenee loppuaan ja vaaka on nyt koko loman ajan näyttänyt samaa, toisaalta hyvä =) Mulla punnituspäivä on sunnuntai ja aamu, oon aika hyvin pystyny oleen erossa vaa'asta muina päivinä. Toivon että nyt kun töihin palaan niin kilot alkaa tippumaan paremmin kun ei ole jätskiä saatavilla koko ajan niin helposti :)ja pisteitä alan taas ens vkolla laskemaan... Liikuntaa pitäisi lisätä, se on aika olematonta, mutta tuleva vkonloppu on aika liikuntapainotteinen :)

Aurinkoista, helteistä ja kevyttä alkavaa vkonloppua kaikille!! :)

44/427 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä pistelaskuun Justus!

Mulla oli niin tarkoitus syödä vähän enemmän kuin pisteet sallii, mutta on niin kuuma, ettei oikein mikään maistu, paitsi ehkä se jätski;-)

Eli normipisteillä olen mennyt tämän viikkoa ja tänään näytti vaaka pari sataa grammaa vähemmän kuin maanantaina. Eli jospa se kuitenkin lähtee taas putoamaan.

hitsit, minä tilasin keväällä jättitilauksen postimyynnistä, kesävaatteita siis. Ja nyt ne tuntuu vähän isoilta. Mahtava fiilis, mutta vähän harmittaa, että tuli tuhlattua niin paljon rahaa väärän kokoisiin vaatteisiin. no, ei ne niin isoja ole, ettei voisi käyttää, mutta vyötä on nyt sitten käytettävä, että sortsit pysyy jalassa;-DD

Helteistä paivää toivottelee

Evelina

Vierailija
45/427 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissu meni mukavasti. Nobelin palkinto sille, joka keksi auton ilmastoinnin ;D Eipä sitä näillä helteillä paljoa muuten olis voinut reissata.

Painosta en tiedä mitään, mutta epäilen nousua. Kauheesti ei tullut syötyä kuitenkaan, mutta vatsa ei toiminut normaalisti, joten on ainakin turvonnut olo.

Justus, jos lomalla ei ole paino noussut, niin se on melkein kuin monen kilon pudotus ;) Mulla ainakin tuppasi ennen tulemaan niitä kesäkiloja ihan reilusti.

Evelina, tuosta syystä saa hyvällä omatunnolla ostaa uusia kesävaatteita ;)

Ensi viikolla alkaa sitten piikitykset :) Alkaa jo kohta jännittää. Toivottavasti kaikki menis hyvin loppuun asti.

Nyt olis kiva pulahtaa vilpoiseen järveen, mutta täytynee nyt tyytyä vain suihkuun. Palataan myöhemmin =)

46/427 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onkin ollut vähän hiljaisempaa kun olit poissa.

Joo noi reissut on aina vähän takapakkia, vatsa juntturassa ja turvottaa, mutta onneksi se on vain hetkellistä nousua.

Tein radikaalipäätösen, etten lähdekään etelän reissuun ensi kuussa vaan pistän rahat hoitoihin ja näin ollen pääsen aloittamaan ne heti ensi kuussa, eli ihan kohta!!! Menkkojen pitäis alkaa about 7. päivä, jolloin aloitan femareilla ja jatkan sitten puregonin piikityksellä.

Mikäs piikitys sulla nyt alkaa Tuuli? Oletko kans puregonilla? Mihin aikaan sulla tehdään sitten varsinainen siirto? TAidat olla vähän ennen mua kun mulla inssi jotain 20. päivän tienoilla. Uuh, jännitän sitten ensin sun tulosta ja heti perään omaani. jännä elokuu tulossa. Menen tänään sydämen tietokonekuvaukseen kun mulla on pieni aortan laajentuma todettu ja varmistetaan vielä, ettei se ole niin iso, että vaikeuttaisi raskausaikaa. Ultrassa kaikki oli kuitenkin hyvin. Mutta silti vähän jännittää josko sieltä vielä jotain yllättävää löytyy. Tulokset saan vasta viikon päästä. Sitten alkaakin heti hormonien popsiminen, ihanaa!

Vierailija
47/427 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olis joo kiva pulahtaa näillä helteillä. Itsellä tosin vielä talviturkki heittämättä, mahdollisuus olis ollu jussina mennä uimaan mut oli niin kylmää vettä etten mennyt ja nyt sit en oo saanu aikaseks mennä uimaan... No paremmin lämmittää talvella ku on turkki päällä :)

Juu oon todella tyytyväinen et oon saanu pidettyy painon paikoillaan ettei oo noussu, tosin ois saanu kyl laskea :) mut kyl se tästä.

Evelina: toki totta et ei kiva kun uudet vaatteet isoja, mut toisaalt taas ihanaa ja hyvä jos ei niin isoja ettei vois käyttää, onneks vyöt keksitty :D

Tuuli: Onnea piikitykseen ja toivotaan et kaikki menee hyvin loppuun asti. Itse siis vielä laihduttelen ja lääkärin luo vasta marraskuussa...

48/427 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis ollut tarvetta pulahtaa moneen otteeseen. Mullakin talviturkki heittämättä.

Kohta sitten loppuu se tupakointikin, muuta tupakka vielä jäljellä. Nyt kun on pitänyt hikoilla koko ajan niin yäk oksennus kun se tupakan haju puskee ihosta läpi. Hyi hyi, en todellakaan halua enää haista vanhalle puliukolle. Toivon vaan, ettei lopettaminen nosta painoa niin kuin se yleensä tuppaa tekemään. täytyy varautua siihen ostamalla jääkaappiin kaikkea kevyttä ja raikasta. Olen ihan koukussa pensasmustikoihin, ovat kuin karkkia nam.

Arvatkaapas kuka hätäisenä tilasi netistä vinon pinon raskaustestejä, hihihi!!! Tilasin mammaksi.fi 12 kpl niitä herkkiä testejä, joilla voi testata jo ennen menkkojen alkua. Maksoi vajaat 14 euroa, ei paha. Hih, miten niin malttamaton;-D

Vierailija
49/427 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissulla tuli kyllä uitua. Mutta oli mullakin kolmen vuoden talvitukit päällä vielä tämän kesän alussa. Nyt ei ole järveä ihan lähellä, joten pitää taas ottaa virkistävä suihku.

Kerron myöhemmin ne mun lääkkeiden nimet, etten sano nyt muistista väärin. Fostimonilla aloitan, mutta lisäksi pitää ottaa kahta muuta lääkettä, jota en nyt varmaksi muista. Saapa nähdä, paljonko nyt joutuu apteekkiin maksamaan? Viime kerralla oli yli 900 euroa.

Evelina, kyllä minäkin kallistuisin hoitoihin reissun sijaan. Tosin minä olen tällainen matkakuumeeton ihminen muutenkin eli valinta olis hyvin helppo mun kohdalla ;) Peukutukset siihen kuvaukseen, että kaikki olis hallinnassa eikä vaikuta tuleviin suunnitelmiin mitenkään.

Ja on sulla kyllä melkoinen varasto raskaustestejä :D Mutta tosi halpoja ovat kyllä netin kautta, kun apteekissa yksi maksaa saman verran. Mulla tekee kyllä tiukkaa olla testaamatta etukäteen, mutta viime kerroilla kyllä pystyin odottamaan sen reilun viikon yli menkkojen oletetun alkamisajankohdan.

Kohta alkaa kitutunnit. Nyt pitää lähteä ajamaan melkein kolmeksi tunniksi autolla, jossa ei ole ilmastointia. Toivottavasti ei mene niskat jumiin, kun pitää kuitenkin ajaa välillä ikkunat auki.

Rupesin miettimään, että oliskohan matkalla uimapaikkoja....hmmm..olis hyvä idea lähteä ajamaan uikkarit päällä ;)

50/427 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja montako miestä ajoi ojaan?

Toivotavasti ajomatka meni hyvin. Mullakin menee joka paikka jumiin vedosta, siksi ilmastoitu bilikka on ihana. Tosin mulla ei tässä kohtaa ole kumpaakaan;-)

Taas on kanaa ja rehuja syöty ja illalla meinaan herkutella kevytgrillimakkaralla. Jätskit jäi kauppaan, mutta kyllä piti stepata edes takas pakastealtaan vierellä, otanko vai en. no, erävoitto tällä kertaa.

Vierailija
51/427 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jo äsken pitkästi, mutta piti keskeyttää välillä ja tämä ilmeisesti kirjasi mut pihalle sillä välin ja koko viesti hävisi bittiavaruuteen :-/

Nyt en ehdi toistaa, kun pitää kiirehtiä kauppaan. Huomenna uusi yritys. Evelinalle kuitenkin 10 pistettä ja papukaijamerkki hienosta erävoitosta =)

Mukavaa ja kevyttä perjantai-iltaa kaikille=)

52/427 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Tuulin keikka meni?

Vitsit olin kupsahtaa onnesta kun nakkasin itseni vaa'alle aamulla, kilo lähtenyt maanantaista. Aivan uskomatonta kun luulin jo, että nyt tulee se ikävä tasannevaihe. Eli olen vain kilon päässä tavoitteesta. Tai siis pitäähän mun vielä varmaan pudottaa jotain 10 kiloa, että olisin lähelle normaalipainoa, mutta kilon päässä siitä että voin aloittaa hoidot. Aivan huikea tunne.

Paras ystäväni oli eilen illalla kylässä ja paistettiin muikkuja ilman friteerausta ja lisäksi saldea. juteltiin ja naurettiin ja hups, nukkumaan mennessä huomasin, etten ollut käyttänyt kaikkia päivän pisteitä. Pitäisi aina illalla olla jotain extra-ohjelmaa, niin ei tule päivystettyä jääkaappia koko iltaa. Itse en ole oikein huomannut pienentyneeni, mutta kaveri sanoi, että kasvonpiirteet ovat tulleet ihan eri lailla esille ja keskivartalo kutistunut tosi paljon. Vaikea uskoa, mutta toisaalta parasta kaveria pitää kyllä uskoa;-) nyt on kyllä niin juhlafiilis, että ei mitään rajaa. Oispa jo maanantai kun klinikka aukeaa ja pääsen sopimaan hoidoista.

Niin mahtavinta lauantaita teille!

Vierailija
53/427 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava lukea sun viesti! Kyllä parasta ystävää täytyy uskoa, ehdottomasti =)

On ollut vähän kiireitä, kun oli kaverin synttärit, ja tein sinne kakutkin tänään. Vähän haasteellista tehdä kermakakkuja näin lämpimällä kelillä. Eilen näytti, että kaikki menee pieleen, mutta kyllä lopputulos oli sittenkin herkullista.

Eli herkuteltu on tänään. Huomenna lasken taas kalorit. On se kumma, että reissu kuin reissu, niin paino nousee parilla kilolla :/ No, nesteitä ne vain on, kun ei varmasti ole tullut syötyä 14000 kaloria ylimääräistä ;)

Tänään haettiin lääkkeet ja huomenna aloitan piikitykset. Fostimonilla aloitan, myöhemmin mukaan tulee Orgalutran ja viimeiseksi on Pregnyl. Huomenna pitää soittaa klinikalle ja varata ultra-aika perjantaiksi.

Nyt lenkille. Huomenna palaan paremmalla ajalla =)

54/427 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsäät Tuuli! Taas herahti vesi kielelle, nam.

Sullapa on nyt jännät ajat edessä. Toivottavasti siellä ultrassa on sitten paljon valioyksilöitä.

Mua alkoi taas hirvittää, että uskallanko sittenkään aloittaa hoitoa tästä kierrosta kun selkä on taas melkein poikki. Lääkkeiden voimin tässä istuskelen. Onneksi jotenkin pystyn vielä kävelemään ja ulkoiluttamaan koiran. Pitkän aikaa oli jo niin hyvänä tuo ruoto ja nyt taas alkoi kiukuttelemaan. Kuitenkin siellä klinikalla pitää päästä käymään kerran ultrassa ja sitten se inssiaika. No, toivottavasti ehtii parantua siihen mennessä. Kyllä ottaa pattiin! Luulisi, että tuo painon pudotuskin auttaisi selkäkivuissa, mutta ei näköjään mun tapauksessa. Mulla on todettu magneettikuvissa aika pahat kulumat alaselässä ja välilevyt on aika kuivahtaneet. Mutta ei kuitekaan mitään pullistumia tai hermopinteitä onneksi. Nyt kyllä kun tästä hiukan paranen, alan tosissani tehdä päivittäin syvien vatsalihasten "koontiliikkeitä". Eihän tästä muuten tule mitään. Ajatella jos onnistuisin raskautumaan niin vaikeata tulisi olemaan jos ei lihakset ole kunnossa. Puhumattakaan kun lapsonen syntyy ja sitä pitää koko ajan nostella ja kantaa. Eli nyt ihan lukujärjestys jumppatuokiolle. Tällä puheella.

Mukavaa viikonloppua teille!

55/427 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olet kokenut sen rakkuloiden keräyksen? Tekikö kovin kipeätä? Klinikalla ollaan rauhoiteltu minua, ettei se sattuisi ja saa hyvät lääkkeet, että on ihan pökkyrässä. Ja sitten vielä joku puudutus ennen varsinaista punkteerausta. Pelkään tuota silti aivan käsittämättömän paljon vaikkakin aion kyllä jatkaa hoitoa IVF tai Icsiin jos tuo inssi nyt ei tuota tulosta. Kaikki kokevat toimenpiteet tietysti yksilöllisesti, mutta kerro please, miltä sinusta tuntui ja saitko lääkettä tarpeeksi.

Olen huomannut, että kun elämässäni on tulossa jotain isoa ja jännää niin selkä alkaa heti oireilemaan. Miten sitä pystyisi olla vaan rennosti eikä olla jännityneenä kuin tönkkösuolattu muikku, uuaah.

Missä muuten olet hoidossa, yksityisellä vai kunnallisella puolella?

Vierailija
56/427 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on lopultakin aikaa kirjoittaa ihan rauhassa.

Ensinnä tuohon kipukysymykseen. En kokenut sitä punkteerausta yhtään hankalana toimenpiteenä. Mulla on kyllä vain toinen munasarja jäljellä, joten tehtiin vain yhdelle puolelle eli oli tietysti nopeampi toimenpide. Eihän se toki kivuton ja mukavaa ollut, mutta koko ajan kyseltiin sattuuko/tarvitsenko lisää kipulääkettä (ollaan yksityisellä puolella, mutta varmasti kunnallisellakin puolella huolehditaan hyvin kipulääkityksestä). Mies oli mukana ja häntä vähän hirvitti sen piikin koko, mutta mä en nähnyt eikä siis osanut sitä kauhistella/jännittää. Piikki oli tietysti pitkä, koska ne rakkulat on niin kaukana. Mutta ohut neula ei kyllä sattunut. En tarvinnut lisälääkitystä kotonakaan. Ei ollut mitenkään huono olo.

Voin kuvitella (ei kokemusta), että poskionteloiden punkteeraus on paljon epämiellyttävämpi toimenpide kuin tämä. Siinä kaikki tapahtuu omien silmien alla, mutta munarakkuloiden punkteerausta voi verrata normaaliin gynekologiseen toimenpiteeseen. Mun mielestä fyysinen kipu on tässä asiassa kaikista helpointa kestää. Henkisesti tämä on paljon rankempaa, mutta me ollaan varauduttu siihenkin, eikö :) ?

Harmi tuo sun selkäkivun kanssa :-( Mutta niin kuin arvelit, se voi hyvinkin johtua psyykkisistä syistä. Se on niin kummallinen tuo ihmismieli ;) Soita joka tapauksessa sinne klinikalle huomenna. Siellä varmasti osaavat auttaa ainakin lääkkeiden osalta eli valita sellaiset kipulääkkeet, josta ei ole todettu haittavaikutuksia.

Muuten on pitänyt aiemmin kommentoida siitä raskausajan laihduttamisesta. Joo, eihän raskausaikana saa laihduttaa millään kitukuurilla, mutta mehän laihdutetaan nyt terveellisillä tavoilla . Sitä meidän pitää jatkaa sitten raskaanakin ollessa. Laihdutin ennen edellistä raskautta 7 kiloa painonvartijoissa. Positiivisen raskaustestin ja ensimmäisen neuvolakäynnin välillä lihoin jo 3 kiloa ja koko raskausaikana 20 kiloa eli ei yhtään hyvä juttu :-/

Kun me aloitettiin tämä meidän projekti, niin ajattelin, etten ala laihduttamaan, ettei käy samalla tavalla. Ajattelin, etten vaan anna painon nousta raskausaikana. Mutta kun tämä alku ei mennytkään niin kuin suunniteltiin, niin sen jälkeen tuli tämä laihdutus kuvioihin. Mutta näillä syömisillä sitten jatkan, _kun_ tulen raskaaksi (huom. kun, ei jos ;) )

Minä pähkäilen nyt täällä, että lasketaanko eilinen päivä ekaksi vuotopäiväksi. Vuoto alkoi siinä kuuden aikaan illalla. Ei mitenkään megana, mutta selvästi kuitenkin. Kai tuo riittää siihen, että eilinen laskettiin jo ekaksi päiväksi ja tänään illalla olis sitten ensimmäinen piikitys?

Tinsku, miten sun lauantaipunnitus meni? Ja Justuksen sunnuntaipunnitus? Toivottavasti teille tuli mukavia lukuja :)

Justus, joko sulla työt alkaa huomenna? Näyttäis ainakin pahimmat helteet olevan ohi. Mukavia työpäiviä, alkoi ne sitten huomenna tai myöhemmin ;)

Nyt tekemään jotain näkyvää. Siivoushommia riittää aina, mutta ajatellaan niistäkin Nalle Puhin tavoin: Iloitsen siitä, että minun pitää siivota, sillä se tarkoittaa sitä, että minulla on koti :D

Mukavaa sunnuntaita kaikille :)

57/427 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Tuuli pitkästä ihanasta vastauksestasi. Näin minäkin olen vähän kuvitellut tuon punkteerauksen, niin kuin kuvailit. Joka tapauksessa aion mennä siihen jos tarve vaatii. Ja niin totta, että fyysinen kipu on paljon helpompaa kestää kuin henkinen epätoivon tila. Minäkin yksityisellä hoidossa ja jossain vaiheessa vaan loppuu rahat ja pelkään ettei hoidot ajoissa onnistu.

Tänään jo hiukka parempi päivä selän kanssa. Olen jo puhunut lääkityksestä kun minulla aina välillä tulee näitä kipujaksoja ja siltä osin asia kunnossa. En vaan haluaisi syödä yhtään mitään sen jälkeen kun hoito on tehty, ihan vaan varmuuden vuoksi. Mutta toisaalta jos itselläni on kovat kivut, niin ei vauvelikaan voi hyvin.

Mielestäni voit laskea eilisen ekaksi päiväksi. Näin ainakin minua on neuvottu kun olen aiemminkin syönyt femaria, ja se aloitetaan toisena vuotopäivänä aamulla. Eli jos menkat alkaa illalla niin aloitan seuraavana aamuna lääkityksen. Voi vitsit sulla alkaa olla jännää. Onko sulla ultra-aika jo annettu?

Ette muuten usko, mutta jotenkin ihmeellisesti paino nyt näyttäisi putoavan lujaa kyytiä. Enää 800g puuttuu mun välitavoitteesta kun se vielä hetki sitten oli kaksi kiloa. No, huomnenna virallinen punnitus ja senttien mittaus. Ja klinikka aukeaa, ihanaa, tervetuloa maanantai!!

mites tosiaan Justuksella ja Tinskulla on mennyt? Toivottavasti kaikki hyvin.

Mukavaa sunnuntaita täältäkin suunnalta!

Vierailija
58/427 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ultra-aikaa vielä annettu, kun meilläkin klinikka on ollut kiinni. Huomenna soitan ja ilmeisesti perjantaille tulee se aika.

Kylläpä kuulostaa mukavalta, kun jollain paino putoaa lujaa kyytiä :) Mä en oikeastaan tiedä edes tilannetta reissun jälkeen, kun nyt on ollut vähän poikkeustilanne koko ajan enkä ole edes ehtinyt vaa'alle. Tänään kuitenkin on ollut jo ihan hyvä päivä syömisten osalta, vaikka en ole kaloreita laskenutkaan. Vettäkin on mennyt reilusti yli kaksi litraa. Lenkilläkin kävin.

Nyt taidan laittaa sen piikin. Jotenkin ihan erilainen tunne. Vahvasti uskon, että tämä tuo sen toivotun tuloksen :)

Hyvää yötä ja kauniita unia :)

59/427 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveeks!

No kannaatti illalla just ennen punnitusta syödä suolaista graavilohta. Oli sentään kilo pudonnut edellisestä, mutta kun lauantain lukema näytti vielä parempaa. No nestettähän se vaan, mutta olisi ollut kiva laittaa isompi lukema ylös. Vyötärö oli sentään kaventunut parilla sentillä kun siinä ei ollut tapahtunut mitään viikkokausiin. Elikkäs nyt puuttuu 900g siitä kympin tavoitteesta ja kolme viikkoa aikaa. Huh huh, pitäisi onnistua jos ei tule jotain takapakkia.

Ja voi kökkölän einari, se mun lääkärihän onkin töissä vaan ti-to eli en saa häntä vielä tänään kiinni. Eli vielä odotettava huomiseen, että suostuuko hän jatkamaan hoitoja mielellään vai vähemmän mielellään;-DD

Mutta missä luuraa Tinsku ja Justus? Miten teillä on mennyt?

Ihan alkaa jo jänskättää Tuulin puolesta, olet jo noin pitkällä. Eikö ole jännä juttu kun itselle tulee sellainen erilainen varma fiilis, se on ihanaa. Mulle sellaista ei ole vielä tullut ja tuntuu vähän, ettei tälläkään kertaa onnaa kun ei aiemmatkaan inssit ole onnanneet. Pitäisi tietysti olla positiivisin mielin, mutta kun silloin alkuun odotukset oli tosi korkealla niin sittenhän sitä tultiin alas korkealta ja kovaa. No ilmankos mulla on selkä kipeänä;-DDDD

Loistavaa viikkoa ja ennen kaikkea parasta elokuuta ikinä!

Vierailija
60/427 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hienosta tuloksesta Evelina :) Sata grammaa sinne tänne, ei haittaa.

Mulla ihan päinvastainen suunta painonpudotuksessa. Taas on kaksi kiloa enemmän kuin toissa viikon perjantaina. Niin uskomatonta, mitä yksi reissu voi aiheuttaa. Eikä me oikeesti syöty paljoa herkkuja ja kunnon ruokakin kerran päivässä.

Mä sain sen ultra-ajan jo keskiviikolle, kun lääkärillä oli kalenteri täynnä torstaille. Vaati vähän harjoittelua se eilinen piikitys ja muutama tippa meni kallista ainetta hukkaan :-/ No tuskin se haittaa lopputulokseen.

Tää tunne on kyllä ihana :) Kiivetään nyt korkealle tikkaita pitkin eikä vain leijuta, niin pysytään siellä paremmin ;-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi