syysmammat!Voitasko tehdä pieni esittelypino
tällekin puolelle?
Ikä:26 ja miehellä 30
Avoliitossa elellään ja 3-vuotias poitsu sekä karvainen perheenjäsen löytyvät meidän taloudesta
Ammatti:sairaanhoitaja
Asutaan tällä hetkellä kolmiossa mut omakotitaloa etsiskellään.
Harrastuksina lenkkeily ja punttis sekä jumpilla käyn kun vaan kerkeen.
Niin ja suomenmaan itäisessä osassa asustellaan;))
Kommentit (54)
32v, eka lapsi, poika syntyi 29.8. (la 3.9., joten pidän itseäni syysmammana).
Naimisissa, asutaan Helsingissä. Molemmat ollaan sairaalalääkäreitä/tutkijoita, erikoisalat jätän sanomatta...
.thunder
Meidän perheessä siis minä olen 36v ja mieheni 41v. Esikois tyttömme 2.5v ja poika syntyi 22.9. Minä olen sairaanhoitaja ja ollut kotona esikoisen syntymästä asti...eikä kiirusta palata " rulettiin" ...
Asumme espoossa rivitalo neliössä ja " haaveilemme/hourimme" omakotitalosta/talopaketeista....
Elämme lähinnä tätä arkea lapsien kanssa/ehdoilla. Mieheni ja minä pidämme hyvistä ruuista ja viineistä ja minä elokuvissa, aijemmin kävin ja muutoinkin kulttuuria niin musiikin kuin taiteenkin osalta rakastan.
kasvoi 4.9. pienellä prinsessalla, joka on siis esikoisemme ja huomenna kokonaista 6 viikkoa vanha :)
Minä olen pian 26-vuotias luokanopettaja ja mieheni reilut kaksi vuotta minua nuorempi ja luokanopettajaopiskelija. Työpaikallani tavattiin (mieheni tuli sijaiseksi) ja heti päätettiin, että me mennään muuten naimisiin :) Nyt siis naimisissa pian vuosi ja yhdessä kaksi... Eli tosi nopeata toimintaa, mutta todella onnellisia ja rakastuneita ollaan! Ja vauvakin on ihan toivottu ja tekemällä tehty!
Isäni avustuksella (on ammatiltaan rakennusalan opettaja ja entiseltä koulutukseltaan rakennusmestari) rakensimme ihanan tilavan omakotitalon ja täällä uutuutta tuoksuvassa kodissa on vauvankin mukava kasvaa :) Ja tänne mahtu liuta pikkusisaria tuolle esikoisellemme. (Olen potenut koko ikäni vauvakuumetta... Se on varmaan pysyvä olotila...:)
Ristiäiset on meillä jo vietetty, minä kun olen sitä mieltä, että lapsi pitää kastaa mahd. pian syntymän jälkeen... Tylsää jos vauva osaa jo puhua papille :)
Nyt kullan kainaloon sohvan nurkkaan, kun pikkuneiti nukkuu.
Laurukka ja Ellen 5vko 6vrk
Hei kaikki!Meidän nasu-tyttö syntyi 21.9.05 klo 11.16!Onnetsa ollaan sekaisin sekä äiti,isä että isoveli (edellisetä avioliitosta).Asutaan Helsingin Ruoholahdessa kolmiossa.Isä on myyntitykki ja minä hoitoalan koulutuksen saanut,mutta myynti hommia teen minäkin,tosin nyt työtön,koska aion vaihtaa alaa tulevaisuudessa,kunhan ensin nautin äitiyslomasta täysin rinnoin.Olemme molemmat 32-vuotiaita,esikoinen on 7-vuotias reipas koululainen.Nyt nautitaan uudesta tulokkaasta vaikkakin välillä väsymys painaa...mutta eihän sitä kestä ikuisesti!
Ikä:21v ja miehellä 22 (pian 23)
Ensi kuussa kaksi vuotta naimisissa eloa täynnä. Perheessämme lapsia kaksi, esikoispoika syntynyt 20.02-04 ja ihana prinsessa 16.9-05
Asutaan kerrostalo kolmiossa Imatralla.
En oikeastaan harrasta mitään. Tyttö ei syö pulloa eikä tuttia joten en pääse ratsastamaan, ainakaan vielä. Luen paljon kirjoja ja teemme mieheni kanssa paljon palapelejä yhdessä seinille ripustettavaksi.
Ammatti: No ei ole viellä.. vuosi jäljellä logistiikan opintoja.
Ikää minulla 27 ja miehellä 36. Asumme Helsingissä kaksiossa. Avoliitossa on asuttu viitisen vuotta, seurusteltu pari vuotta enemmän. Esikoistyttömme syntyi 1.9.2005.
Teen töitä media-alalla ja opiskelen jatkotutkintoa siinä ohessa...no kummastakin hommasta tietysti tauolla toistaiseksi.
Koliikki (tai mikä lie itkeskely) on alkanut vähitellen talttua. Vieläkin ollaan itkuherkkiä ja masu vaivaa päivittäin, mutta tunteja kestäviä konsertteja on harvemmin. Nytkin tyttö köllöttää sitterissä ja vinkaa vaan vienosti äitiä seurakseen.
Auroora ja tyttö 6½ viikkoa
Meidän perheeseen kuuluu itseni (24v.) ja mieheni (25v.) lisäksi neljä lasta. Esikoispoika 4v7kk, tyttö 3v5kk, poika 2v ja poika 3 viikkoa. Asumme pääkaupunkiseudulla opiskelija-asunnossa (kolmio, reilu 80 neliötä), mies edelleen opiskelija, tekee diplomityötään valmiiksi. Käy samalla töissä. Minä olen yo-pohjainen kotiäiti, ja ylpeä siitä! ;) Ehkä minäkin jossain vaiheessa vielä koulun penkkiä kulutan... :)
Ihania nuo lapset! :)
Olen 29-vuotias ja mieheni 34-v. Asumme rivitalokolmiossa Turussa. Meillä on kohta 3-v. tyttö Olivia ja tyttövauva kohta 4 viikkoa, syntynyt 21.9.2005. Synnytys kävi todella nopeasti, kesti vain 1,5 tuntia eikä mieheni ehtinyt sairaalaan synnytykseen ollenkaan, kun piti jäädä kotiin odottelemaan lapsenvahtia!Kylvettämään sentään pääsi vauvan! Vauva on ollut tähän asti rauhallinen ja nukkunut aika hyvin. Nimeä nyt mietitään, ristiäiset on 21.11.
Kiirettä pitää, sillä opiskelen osapäiväisesti nyt äitiyslomalla. Tähän asti sujunut hyvin, mutta vähän oma jaksaminen jännittää!
Odotusajan seurailin vain sivusta keskusteluja, nyt taidan liittyä mukaan :)
Minä 24v ja mies 26v, esikois-poikamme " Papu " syntyi 5.9.05. Asumme Tampereella, omassa kerrostalo-kolmiossa, mutta mieli tekisi kovasti rivitaloa tai omakotitaloa. Lisäksi perheeseemme kuuluu labradori-uros 2,5 v.
Tämä äiti olis 28v ja iskä 31v. Esikoistyllerö syntyi 24.9 NKL:ssa. Ite olen hoitoalalla ja mies tradenomi. Helsingissä asutaan kerrostalokaksiossa. Lisäksi meillä on koiruus kaverina.
Olen 31v sairaanhoitaja, mies 34v. Esikois tytär syntyi 23.9 naistenklinikalla eli helsinkiläisiä ollaan nykyisin. Lähtöisin olen Raumalta (Terveiset Neiti21:lle!)
Harrastukset nykyisellään: kotityöt ja kestovaippailu+käsityöt
En näköjään tässä pinossa ollutkaan, minne lie tietojani kirjoitellut :)
Eli meidän perheeseen kuuluu minä 28 v, mies 32 v, tyttö 3 v sekä tämä uusi syystyttövauva
Asumme pääkaupunkiseudulla rivitaloasunnossa, naimisissa ollaan ja yhdessä oltu tänään tasan 11 vuotta!
Itse työskentelen taloushallinnon tehtävissä ja harrastukset ovat liikuntapainotteisia
Gerbera
Siispä tässä meitin perhe:
Asustellaan kaupungin kerrostalo kaksiossa, minä 19 (joulukuussa 20) mieheni 29 ja esikois tyttömme 2 kk 1 vko.
Avioliitossa ollaan elelty 1,5 vuotta ja muuten yhdessä eloa 3,5 vuotta, ei ihan huiman hidasta toimintaa meilläkään=)
Alussa meillä oli 2 kissa neitiä, mutta luovuttiin niistä noin 3 vko sitten liian " vauva uteliasuuden" takia.
Minulla ei ammattia (tarkoitus olisi lähtä opiskelemaan ensi syksynä) ja mieheni on raepuhaltaja ja hänellä paikka vakinaistui elokuussa.
Eli siis pikkuisemme syntyi 14.9. ja toivottavasti ensi vuoden puolella päästäisiin antamaan pikkuiselle oma leikkipiha eli ollaan aikeissa ostaa ihan oma pikku talo=))))
Harrastuksia mulla on hepat ja lenkkeily.
Näin siis meillä...tulin tosiaan vähän myöhään kertoo meijän perheestä mutta eiköhän tuo tuolla muiden joukossa mee=)!
Meidän Aamu syntyi jo 30. elokuuta, mutta la oli 10.9. joten odotusaikana tuli kirjoiteltua syysmasujen kanssa. Ja syysvauvaksi lasken tuon meidän tyttären. =)
Me vanhemmat olemme 24-vuotiaita.
Aamu on meidän esikoinen ja toistaiseksi siis ainokainen.
Lemmikkejä ei ole tällä hetkellä.
Mies tekee työkseen ruokaa ja harrastaa musiikkia; kirjoittelee biisejä ja soittaa suomirock-bändissä.
Minä jäin äippälomalle myyjän hommista, vielä on harkinnassa palaanko sinne vielä ja koska...
Harrastelen lenkkeilyä, jumppaa, karaokea, käsitöitä, lukemista yms.
Tietysti tuo Aamu-vauva vähän haittaa harrastuksia... =) Mutta jumpassa sentään käyn säännöllisesti.
Ja asustellaan Satakunnassa, rivitalokolmiossa.
asustellaan keski-suomessa, ihanassa 50-luvun rintamamiestalossa, joka puolella täytys rempata mut tyytyväisiä ollaan.
Perheeseemme kuuluu minä eli mama 23 vee, iskä kohta 25 vee ja Eino 3,5 kk.
Minä olin töissä kaupassa lähinnä kassalla ja ukkorakaz vetelee putkia ympäri suomea jotta lämpöä riittäisi..
viikot kikkaillaan Eikan kans kahestaan ja riemu alkaa kun iskä on tulossa kotia!!! Yksinäistä on juu mut en vaihtais hetkeäkään pois.
Myöhästelijä täälläkin :)
Eli olen 22-vuotias ja mieheni on 25vuotta. Asusteleme kerrostalo kolmiossa Jyväskylässä. Poikamme syntyi 19.9.05.
Ammatiltani olen " matkailumerkonomi" , mutta sitä hommaa en ole päivääkään tehnyt. Olin päiväkodissa 8kk töissä raskausaikana ja aijon vielä joku päivä kouluttautua sinne päin. Mieheni on tällä hetkellä työtön, joten poitsulla on kaksi hoitajaa :)
Mitään ihmeempiä harrastuksia ei ole, netissä pyörin ja huuto.nettiin olen koukussa :)
Eli itse olen 19, mies on 31 ja esikoistytto 1v 6kk ja tuorein tapaus 4 kuukautinen poika tuolla tuhisee isansa kainalossa sohvalla. Avoliitossa elellaan, ensi kesana ois haat tiedossa :) Espoossa asutaan vvo:n vuokra komiossa, haaveena ois joku paiva saada ihan ikioma koti. Paivat kuluu lasten kanssa ja joskus kavereien luona kylaillessa.
Itse olen 25.v, mies 23.v ,esikoispoikamme Mico syntyi 29.9.05, lisäksi perheeseemme kuuluu kohta 4-vuotias rottweiler uros koiruus.
Avoliitossa elellään.Asutaan viä reilu kuukausi kaksiossa,jonka jälkeen muutetaan kolmioon ja myöhemmin ruvetaan rakentaan taloa.
Olen ammatiltani suurtalouskokki ja isäntä on koneasentaja.
Harrastuksiin kuuluu tällä hetkellä lapsenhoito (joka käy työstä... ;) )
ulkoilu ja sillon tällön hepposet (serkkuni 3.v hevoset ;) )...ja tätä netissä surffailuakin voipi ehkä harrastukseksi jo kutsua.. =)
Sellasia.... =)
Eli esikoistyttäremme syntyi 25.9.05. Miehen kanssa ollaan molemmat 27 v. ja avoliitossa asutaan, kerrostalo kolmiossa kahden kissan kanssa. Olen ammatiltani sairaanhoitaja ja mies on poliisi, joka on tällä hetkellä rt-joukoissa Kosovossa. Harrastuksena meillä on tytön kanssa aikuinen-lapsijumppa, joka aloitettiin viikko sitten.
Terveisin Emm@ ja Pihla 8 päivää vajaa 4 kk!! Nopeasti se aika menee eteenpäin..
eli omalla kohdalla ei varmaan mikään muu ole muuttunut kuin se että poika on syntynyt :D
Ja tässä linkkiä (toivottavasti toimii...no ei varmaan toimi :D)
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=4675434&t=4675434&appid=&…