Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annu!

18.03.2008 |

Moi! Mä olin tänään kontrolliultrassa ja JEE: kysta oli häipynyt! :D Aloitetaan siis IVF pitkän kaavan mukaan, joten huomenna alan sumutella ja punktio on suunniteltu viikolle 17. Toivon niin kovin, että nyt hoito toteutuisi ja vieläpä tuloksena olisi plussa!

Mikäs tilanne siellä?! Joko on hoito alkanut? Tuu kertomaan kuulumisia! :)

Killa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana kuulla etta siella alkaa asiat etenemaan!! se kysta siis lahti siin pillerikierrossa. mullahan oli kans kysta ja ne sano tosiaan etta se lahtee luultavimmin pillerikierron aikana. ma otin eilen vikan pillerin ja nyt odottelen menkkoja...viime keskiviikkona aloin pistamaan decapeptylia ja sen pistaminen jatkuu edelleen. toivon vaan etta ultrassa kaikki olis hyvin!!!

mika kierron paiva toi sumuttelu alkaa? onko silla sama taka-ajatus kun noilla mun piikeilla, alotin kp17?

mikas siella mieli? ma en oikein tieda.....hirveesti haluais uskoa mutta kovasti pelottaa etta ei onnistu. kun lueskelen noita pinoja niin ei monella se eka ivf ole tuonu sita halutua tulosta. olen vahan pessimisisella mielella... en tieda miten pain ajattelisin :( ja vahan pelotaa etta mita sielta loyyy, saadaanko selvyytta lapsetttomuuteemme ja mita jos tulos on ' ei mahdollisuutta' ??!! apua.

toivottavasti sina olet positiivisemmalla mielella :) ollaan yhteyksissa!

annu

Vierailija
2/5 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinkin vakoilemaan kuulumisiasi, aivan mielettömän hienoja uutisia :)

Aatella pari hassua viikkoa ja on siun punktio-aika, minua niiiiin jännittää :)

Kiva seurata muitten tilanteita täällä ihan jännityksessä kun omaan napaan ei mitään ihmeitä odotettavissa. En oikein jaksa uskoa että raskautuminen näillä minun eväillä ihan pian on tapahtumassa.. tai eihän sitä koskaan tiedä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sumuttelu alkoi kp 19 ja sitten ultraan vajaan 3 viikon kuluttua ja sit toivottavasti pääsen piikittelemään ja kasvattamaan muniksia.

Mieliala täällä on kohtalainen, koitan olla hirveästi miettimättä, mutta varmaan sit viimeistään kun alkaa pistely, niin jännityskin kohoaa. Pelottaa muakin kamalasti, siksi en haluaisi miettiä koko hoitoa. Tavallaan meillä pitäisi kai olla hyvät mahdollisuudet onnistua IVF:llä, mutta en haluaisi ajatella niin etten sitten tippuisi niin korkealta... :/

Millä viikolla sulla on punktio? Kovasti jaksuja sinne! :)

Ull-Maijlle kiitti muistamisesta ja tsemppiä sinnekin! Toivottavasti kumminkin kohta tärppäisi ja tällä kertaa homma päättyisi onnellisesti!

Killa

Vierailija
4/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka upeeta, että kysta on hävinnyt ja pääsette vihdoinkin aloittamaan hoitoa! Toivotaan kovasti, että tulos olisi se paras mahdollinen :)

T.Yksis

Vierailija
5/5 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on varmaan (toivottavasti) punktio onnellisesti takanapäin!? Tulehan kertomaan mitä sinne kuuluu!

Mulla on pistelut meneillään ja perjantaina ultraan, jossa päätetään punktioajankohta (jos siis tuolla mitään on kasvanut). Aika jännää, mutta toistaiseksi olen aika rauhallisilla mielin. :)

Ja vielä Yksiksellekin huiskutus ja kiitos kannustuksesta! :)

Killa