Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

syysmammat!Voitasko tehdä pieni esittelypino

10.10.2005 |

tällekin puolelle?

Ikä:26 ja miehellä 30

Avoliitossa elellään ja 3-vuotias poitsu sekä karvainen perheenjäsen löytyvät meidän taloudesta

Ammatti:sairaanhoitaja

Asutaan tällä hetkellä kolmiossa mut omakotitaloa etsiskellään.

Harrastuksina lenkkeily ja punttis sekä jumpilla käyn kun vaan kerkeen.

Niin ja suomenmaan itäisessä osassa asustellaan;))

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32-vuotias kuten avopuolisonikin,häät tänä vuonna,maistraatissa,päivä ei vielä tiedossa!Anni syntyi 21.9 ja on minulle toinen lapsi,esikoinen Joakim 7v,eri isästä.Mieheni on projektitarkastaja ja kiertää Suomea ja nyt tulevaisuudessa myös ulkomaita.Itse olen hammashoitaja,mutta myynti hommissa olen nyt ollut.Uusi työpaikka tulisi hankkia tai sitten lähden opintielle...katsotaan syssymmällä!Asutaan Hesassa kolmiossa,mutta taroitus olisi alkaa rakentaa lähiaikoina Riihimäelle!Tässä tärkeimmät

Vierailija
42/54 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen 26v äiti Säkylästä, mulla on tytöt 06/00 ja 05/02 sekä poika syntyi silloin viime syyskuussa.

me on asuttu täällä säkylässkä kohta kolme vuotta, 2 niistä punaisessa tiilitalossa. perheeseen kuuluu myös 27v isi.

ammatiltani olen lähihoitaja mutta nyt on ruvennut mieli tekeen taas koulunpenkille ja haaveena olis kätilön tai terveydenhoitajan ammatti.. saapi nähdä onnistuuko koskaan tuo haave.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuo meidän neiti on meidän esikoinen ja on nyt 3 vk +2 pvä vanha..:) Ollaan avoliitossa miehen kanssa ja ollaan molemmat 21 v. opiskelijoita. Niin ja asutaan Jyväskylässä kaksiossa. Hyvin mahdutaan kun neitikin on niin pieni, mutta sitten kun tyttö kasvaa, niin on pakko jossain vaiheessa etsiä isompaa kämppää, mutta toistaiseksi näin..:) (Ai niin, ja mies on Marokosta kotoisin)

Iida-Ilona ja Amira

Vierailija
44/54 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen aivan uusi täällä koko systeemissä.Kävin kyllä useasti lukemassa jo odotusaikana näitä pinoja,mut en uskaltanu kirjoitella.Nyt ajattelin olla rohkea ja kokeilla kuin tää toimii.Siis asiaan:Olen 28v. ja mieheni 35v. Asustellaan Kotkan seudulla kerrostalo kolmiossa.Meitä asuu tässä 4 hlö,

minä,mies,yhteinen poikamme (2kk) ja miehen ensimmäinen poika (13v.)Eli miehelläni on ennestään jo 2 poikaa, toinen on 11v.Hän asuu äidin kanssa.Olen töissä sairaala-alalla ja mieheni on rakennusalalla.

T:picatsu+poika 2kk

Vierailija
45/54 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotus-puolella en ollut mukana keskusteluissa, mutta nyt ajattelin liittyä. Esikoispoikamme syntyi 5.9.05, lisäksi olen minä, opiskeleva 25 v äiti ja isi, 26 v, työssä. Edessä on muutto uuteen vanhaan kaupunkiin, Joensuuhun, sieltä etsitään asuntoa ja uusia tuttavuuksia!

Vierailija
46/54 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä 22-vuotias terveysalan opiskelija ja mies 23-vuotias gradua vaille valmis ekonomi. Esikoistyttö syntyi NKL:lla 26.9. Espoossa osaomistus rivarissa asustellaan seurana lisäksi kaksi kissa-herraa.

Yhdessä ollaan miehen kanssa oltu jo reilut 6 vuotta, joista yhdessä ollaan asuttu täällä pääkaupunkiseudulla kolme vuotta. Kosittu on jo useampaankin kertaan ja kai sitä naimisiinkin joskus voisi mennä :)

Harrastukset on jääny vähille; Hydrobiciin palaan kun vaan voin, lehtiä luen/tilaan suorastaan huolestuttavan paljon ja tykkään pyöriä kaupungilla siis kaupoissa :)

maaly

Vierailija
47/54 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Meidän perheeseen kuuluvat siis minä 30v ja mieheni 33v sekä 22.9. syntynyt tyttö. Työskentelemme mieheni kanssa molemmat tietotekniikka-alalla, joskin minä olen nyt tietysti äitiyslomalla :-) Olemme olleet naimisissa reilun vuoden ja asumme Klaukkalassa rivitalossa.

Harrastan ratsastusta (toivottavasti taas pian), laskettelua ja lukemista. Nyt vietän suurimman osan ajastani vauvan kanssa puuhaillen :-)

Vierailija
48/54 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittelen =).

Itse olen 31v lukion enkun opettaja, aviomieheni 33v ekonomi. Asumme Espoossa omakotitalossa. Perheemme kostuu meidän lisäksi tytöstä, synt 04/2003 ja pojasta s. 14.09.05.

Vauvan kanssa kaikki hyvin, esikoisen uhmis koettelee enemmänkin hermoja.

Tällä hetkellä harrastan ruoanlaittoa, kirjallisuutta, sisustamista ja netissä surffailua. Pian toivon taas ehtiväni sauvakävelemään ja joulun jälkeen harrastan taas Painonvartijoiden pisteiden laskemista ja ruoanlaittoa =).

Vierailija
49/54 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 27 vuotias ja mies on 35 vee. Porissa asustellaan vanhassa rintamamiestalossa, jossa ikuinen remontti. Perheeseemme kuuluu myös 1v 8 kk esikoistyttö Helmi ja kohta 2 kk poika Onni.

merkonomin paperit on taskussa, mutta kotiäidin urassa viihdyn. Mies opiskelee.

Lemmikkeinä meillä on kaksi koiraa. Kultsumuori on yli 13 vuotta ja sakemanni kohta kuus vee.

Harrastuksina on molemmilla perheessä taekwondo. Itsellä toisin jostain syystä ollut siitä taukoa, mutta mies jaksaa. Ja tietysti koirien kanssa täytyy puuhailla.

Vierailija
50/54 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole oma. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä yli 6 vuotta joista kihloissa 5v. Naimisiin asti emme ole vielä päässeet mutta ehkä joskus...

Olen ammatiltani lähihoitaja, mieheni vielä opiskelee ja siinä sivussa tekee töitä.

Vierailija
51/54 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33-vuotias, avoliitossa, asun pk-seudulla. Työskentelen viestintäalalla.

Arjen marssijärjestyksen sanelee nelikuinen vauveli.

Harrastuksiin kuuluvat tällä hetkellä lähinnä ulkoilu, lukeminen ja marttatoiminta, johon juuri ilmoittauduin :).

Vierailija
52/54 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeseemme kuuluu minä (26v), aviomieheni (37v), poikavauvamme (7.9.-05) ja suomenhevostammavarsa (pari kuukautta vanhempi kuin poikavauvamme :)). Naimisiin mentiin kesällä 2003.

Mies on rakennusalan yrittäjä ja minä valmistuin (sopivasti) keväällä 2005 taloushallinnon merkonomiksi. Ensi kesänä olisi (ehkä) tarkoitus mennä pankkiin töihin, siellä olen kesätöitä tehnyt useampana vuonna.

Tulevaisuuden suunnitelmiin kuuluu myös tänä keväänä alkava oman uuden talon ja hevostallin rakennusprojekti. Sitä myötä sitten myöhemmin aloitan pyörittämään (todennäköisesti) omaa talliyritystä. Teen myös koko ajan yrityksemme kaikki juoksevat asiat (paperityöt yms.).

Asumme vanhassa 2-kerroksisessa omakotitalossa Lohjan seudulla.

Harrastelen (yllätys yllätys) elämäntyönäni hevosia ja ah nykyään niin nautinnollista TV:n katselua :) (ja netissä surffamista, mutta sitä en myönnä...).

Vierailija
53/54 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan!

Laitoksella viimeksi käväisin tänne kertomassa tytön syntymästä (31.8), sen jälkeen on kiirettä pitänyt...

Eli minä olen 28-v. ja mies 29, molemmat edelleen opiskellaan, mutta mies aloitti päätoimiset työt syksyllä. Itse joskus sitten valmistun opetusalalle... Oma valintahan tämä oli, että perhe perustetaan opiskelujen keskelle kun haluan paljon lapsia. En ole kyllä katunut, töitäkin kyllä ehdin taas tekemään. Ja asutaan omassa (lue pankin) rt kolmiossa.

Meillä siis esikoistyttö nyt 1v 10 kk, vilkas kuin mikä, ei ole sekuntiakaan paikallaan ja vieläkin valvottaa öisin. Vauva on täysin erilainen, ehkä sellainen normaali helppo vauva, josta olen TOSI kiitollinen :))

Harrastukset on muuttuneet lastenhoitdoksi ja opiskeluksi, nyt olen yrittänyt vähän alkaa liikkumaan taas.

Vierailija
54/54 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs itse olen 25v. ja mieheni 24v. Meillä on siis nyt kaksi tyttöä, Emma 10/03 ja toinen prinsessa syntyi 12.9.05.

Asumme vuokra kolmiossa pääkaupunkiseudulla. Hyvin mahdutaan,vaikka vielä lisääkin lapsia =) Avoliitossa elellään,ensi kesänä tarkoitus mennä naimisiin. Lemmikkejä meillä ei ole.

Mies on yrittäjä ja itsekkin työskentelen samassa firmassa silloin kun en äippälomalla! Koulutukseltani olen Hotelli-ja ravintolaalan ihminen. Samoin mies.

Harrastuksiin kuuluu nykyisin lähinnä vaunukävelyt ja tietysti täällä netissä " roikkuminen" :) Kyllähän tämä aika hurahtaa kahden lapsen kanssa ihan hurjan nopeaa!!

Mutta ihania nuo lapset,vaikka äippää meinaakin usein väsyttää.... :)

Terkuin outs@ ja tytöt