Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkaisitko neuvoa? FB:ssa tutun esikoinen kärsii ilm. kovista vatsavaivoista

Vierailija
11.07.2010 |

Neuvoa on vähän väärä sana, pikemminkin tekisi mieli kysyä ja ehdottaa mahdollisia helpotuskonsteja.

Päivityksistä päätelleen tutun esikoisella on aika kovat vatsavaivat: huutaa paljon, ilmavaivoja on ja kakkaa huomattavan paljon. Olivat ekan kotiviikon aikana kuluttaneet aivan tajuttoman määrän vaippoja, kiinnitin siihen jo silloin huomiota. Silloin vaan ajattelin, että on vähän herkässä ekan kanssa. Mutta nyt tekis mieli kysellä mm. ruokavalio ja vähän utsia, mitä ovat kokeilleet ja oisko jotain mun kokemuksista vielä kokeilematta.

Mutta ei ole niin hyvä tuttu kuitenkaan ja asuvat kaukana, en tiedä millainen tukiverkosto siellä on ja kuinka paljon ylipäätään on selvittänyt asioita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran on sun kaveris siellä. Mukavahan se on, että edes joku kommentoi juttuja.

Vierailija
2/3 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että ostaa apteekista Disflatyl nimitä lääkettä, auttoi meillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis näin neuvoisin muita, itsehän sitä tietysti kokeilin koliikkivauvalleni, joka huusi sitten normaalin 16h/vrk sijasta 20h/vrk seuraavat kolme päivää...

Mä olen aika sumeilematta kyllä laittanut vähän etäisemmillekin fb-tutuille jotain vinkkejä, tai sitten ihan vaan kysynyt, onko neuvolasta tai muilta tahoilta tullut mitään apuja tai vinkkejä tilanteeseen. Yleensä vastaukseksi on tullut apu/vinkki-lista, joista kaikki on kokeiltu ja mikään ei tehonnut, ja jos nyt sattumalta itselläni on ollut takataskussa joku vinkki, joka olisi vielä kokeilematta, olen sen heille jakanut. Itse päättävät, kokeilevatko vai eivätkö. Niille tutuille, jotka asuvat suurin piirtein siedettävän ajomatkan/etäisyyden päässä, olen myös kirjoittanut, että jos ja kun kaipaavat lepohetkeä, meille voi tulla kylään, antaa vauvan minulle hoitoon ja mennä itse nukkumaan tai mitä sitten tahtookaan tehdä. Aika harva tätä on käyttänyt hyödykseen, mutta ainakin tarjous on ollut voimassa.