Kertokaa mielipiteenne blogistani!
http://tanaanjaljella.blogspot.com/
Antakaa toki vinkkejä,risuja ja ruusuja :) vastailen myös kysymyksiin.
http://tanaanjaljella.blogspot.com/
Kommentit (135)
ei kyllä ole paljoa aikaa täällä tätä itse nostella,että en se minä ainakaan ole :) Kamala musiikkimaku joo,mutta eikös se ole jokaisen oma asia mitä musiikkia kuuntelee?Miten se liittyy mihinkään? Ja kiitos onnitteluista :)
AP
miten tuo AP:n musiikkimaku liittyy mihinkään?Eikö hevarit ole sitten kunnollisia lapsenkasvattajia? Blogisi on ihan luettavaa huttua.
Mutta lukeeko noita joku oikeasti ja ketä kiinnostaa? Sama kuin Tanja Karpela, puhuu paljon sanomatta mitään. Kaipa kaukaiset sukulaiset lukevat mielellään kuulumisia?
mutta pidän
Minulla on salainen päiväkirja jota olen pitänyt yli 20 vuotta ja vähän väliin ajattelen että ehkä voisin avata blogin ja kopsata sen sinne, mutta onkin liian henkilokohtainen ja joku saattaisi tunnistaa minut.
Hienoa kuitenkin että itse rohkenet tuolla tavalla avautua julkisesti. Hankalaksi tulee varmaan jos haluat rehellisesti jostain kirjoittaa ja et tiedä voitko niin julklisesti tehdä.
Onnea kuitenkin. Uskon että monikin blogiasi lukeva itsekin rohkenee kun huomaa että sinä ainakin olet jaksanut
haittaa kysymys,en loukkaannu. Mä en voi mun sairauden takia käyttää mitään hormonaalista ehkäisyä. Ajattelin,että kai se täysimetys vähän ehkäisee ja ollaan kyllä kumia käytetty. En sitten tiedä, miten tässä 'taas' näin kävi :) kiitos onnitteluista!
AP
tottakai mä nukuin Ainon pinnasängyssä. Se oli vitsi. En viitsi kertoa mikä mulla on,se on jo hieman liian henkilökohtaista :)
AP
tottakai mä nukuin Ainon pinnasängyssä. Se oli vitsi. En viitsi kertoa mikä mulla on,se on jo hieman liian henkilökohtaista :)
AP
AP
Haikeudella muistelen aikaa, jolloin ainoat rypyt olivat tyynyn aiheuttamia painautumia...
suuttunut sulle sun viestistä. :)
AP
mielestäni sulla on hauska huumorintaju,mitä eivät kaikki nähtävästi ymmärrä. Se nyt menee vähän yli hilseen,ettei lukijat täällä ymmärtänyt sitä vitsiksi,että nukut teidän tytön pinnasängyssä kun tunnet itsesi niin vanhaksi!
Ihanaa mies38v, että tarjoat karvaista keski-ikäistä kainaloasi turvapaikakseni, mutta kiitos ei kiitos. :----D Kuinka niin matkii minua,en ymmärrä?
AP
Mä en anna sulle tapahtua mitään pahaa. t:23v mies
kiva blogi, kirjoitat sujuvasti ja rennolla otteella. Tekstiä ehkä vähän liikaa, en jaksanut kaikkea lukea...! Mutta blogin kirjoittaminen saakin olla semmoista tajunnan virtaa, eikä lukijankaan ole pakko koko teksteihin paneutua.
Olette suloisia, onnea ja rakkautta teidän parisuhteeseen jatkossakin!
Maistelemaan jellona-soppaa ja sidukaan ei enä väljähdy pöydällä. Tillintallin taivas alla tillintallin pomp pomp!
jos tajusin tekstisi yhtään oikein,niin paljon voimia sinulle ja perheellesi ap. Toivon suuresti,ettet pura suruasi pulloon..
En löytänyt kohtaa? Kun toiset toivottelee vointeja ja pahoittelee?
Kauhistelin myös kirjoittajan musiikkimakua.