Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa mielipiteenne blogistani!

Vierailija
09.07.2010 |

http://tanaanjaljella.blogspot.com/

Antakaa toki vinkkejä,risuja ja ruusuja :) vastailen myös kysymyksiin.

http://tanaanjaljella.blogspot.com/

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vain.. :)

AP

Vierailija
102/135 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista jää ihmettelemään että MIKSI näitä kirjoitetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelin että vittu en jaksa tällasta tekstiä, siinä oli sellainen ärsyttävä tyyli keplotella kielellä, mutta ihan sujuvasti noi menee noi tekstit tuolla myöhemmin.

jos vaikka rikkoisit noi sepustukset välillä joillain kuvilla niin tuntuisi että silmät saisi levätä välillä.

mielenkiintoista on lukea nuoren äidin juttuja. en lukenut vielä kaikkea mutta oletko vielä opiskelija?

Vierailija
104/135 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi näin ajattelet 4? Minä ainakin pidän tytön blogista,osaat kirjoittaa hauskasti.

Vierailija
105/135 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kritiikistä, täytyy laittaa vinkit korvan taakse. :) En ole opiskelija enää, suoritin lukion vuosi sitten ja olen nyt marraskuuhun asti äitiyslomalla. Haen keväällä alkaviin korkeakouluopintoihin.

AP

Vierailija
106/135 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylistäsi kirjoittaa

Vierailija
107/135 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaunis tytär!

Vierailija
108/135 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sun kanssa samanikäinen ja aikalailla samassa elämäntilanteessa. Ehdin lukea vasta intron, mutta aion siis lukea sun blogia!

Sen perusteella voisin sanoa, et vaikutat tosi itsevarmalta nuorelta äidiltä. Ihailen sitä, koska mä muuten niin itsevarmana persoonana joudun äitiyteni kanssa jotenkin häpeilemään ja vakuuttelemaan kaikkea enkä ees kehtaa puhua siitä, mitä on olla nuori äiti, koska pelkään että mut leimataan sen perusteella tietynlaiseksi äidiksi.

Blogin pitäjä altistaa aina itsensä mitä julmimmalle kritiikille, joten sua todennäköisesti tullaan sinne anonyyminä haukkumaan että ties mitä taas teet väärin. Niinkuin myös täällä pastalla. Mutta toivon että oot niin vahva että kestät sen!

Tsemppiä;)

Ps. musta blogin kieli on mukavaa luettavaa, eikä sen puhekielisyys ja rento tyyli todellakaan haittaa!

Vierailija
109/135 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä sanoisi itseäni kovin itsevarmaksi.. :D kyllä mä kuitenkin kestän ties minkälaista kritiikkiä ja oon kyllä valmistautunut niihin tuleviin haukkukommentteihin. Tervetuloa vaan lukemaan mun blogia :)saa kommentoida!

Vierailija
110/135 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 on AP

Vierailija
111/135 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla meni ihan sekaisin kun mietin että tänään jäljellä niin ja niin monta päivää (mihin?)lomamatkaan, muuttoon, mihin?! Sitten lopulta kelasin koko sivun loppuun niin tajusin mistä puhut mutta ei siis ihan heti auennut. Lisää joku ihan lyhyt yhden-kahden lauseen intro tohon sivulle tai otsikon alle niin pääsee helpommin sisälle tekstiin.

Vierailija
112/135 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaisi juu olla hieman mukavampaa luettavaa jos tietäisi mistä lukee :)

AP

Vierailija
113/135 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin tykkään =)

Miten joku osaakin kirjoittaa aivan arkipäiväisistä asioista humoristisin vivahtein (tai sitten olen ainoa jolle nousi hymy huulille). Itse kun yritin samaa niin ei onnistunut (vaikka muutoin kyllä osaan kirjoittaa, ei siitä ole kiinni).

Tätä voisi kyllä lukea jatkossakin, en mene kuitenkaan mitään lupaamaan koska tunnetusti unohdan kaiken alta kahden minuutin. Mutta jos nyt laittaisi suosikkeihin niin tulisi ainakin silloin tällöin lueskeltua =)

Vierailija
114/135 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tuoreen/nuoren äidin blogeja on sen verran paljon, että ei jaksa lukea, punainen lanka puuttuu, pelkkä itse ei siihen riitä.

Vierailija
115/135 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti juttujen perusteella ihan kakara itsekkin.

Vierailija
116/135 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen hiukan eri ikäinen, joten ei jaksa kaikkea lukea, mutta toisaalta hellyttävää, positiivista, jne. Ollapa nuori!

Vierailija
117/135 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huumorintajultani tarhalaisen tasolla. Joihinkin se uppoo,toisiin ei. Kamala sentään, ottakaa lapseni huostaan kun olen niin lapsellinen ;) 20-vuotias olen.

AP

Vierailija
118/135 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti juttujen perusteella ihan kakara itsekkin.

Tottakai 20-vuotiaan äidin jutut on aivan eriluokkaa kuin "40.v-uraäidin". Kiinnostuksen kohteet on vähän eriluokkaa, tottakai! Ja 20.v äidin onkin tärkeää pysyä muussakin elämässä kiinni kuin 4-seinän sisällä lapsensa kanssa. Ja mikä hienointa, pystyä yhdistämään ne!

Nuori äiti, nuoren äidin jutut. Blogi kiinnostaa varmasti muitakin nuoria äitejä!

Vierailija
119/135 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskaa luettavaa! terv.äiti 21v

Vierailija
120/135 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan eri elämä kuin mulla 40v kahden lapsen (ei uraäiti!) naisella. Sinun iässäsi touhusin ihan muita juttuja, mutta huumorintaju on sama tarhaikäisten versio :) Tsemppiä, olet herttainen!