Kertokaa mielipiteenne blogistani!
http://tanaanjaljella.blogspot.com/
Antakaa toki vinkkejä,risuja ja ruusuja :) vastailen myös kysymyksiin.
http://tanaanjaljella.blogspot.com/
Kommentit (135)
4 vuotta sitten odotin esikoista (LA elokuun lopussa) ja mies lähti armeijaan. Olinpa jo melkein unohtanut millaista elämä oli silloin. Olihan sekin kokemus.
Itse kirjoittelin silloin aikoinaan aamukampa.net -sivustolle. Kurkkaa, jos kiinnostaa.
Tsemppiä teille!
ikäisesi. Kirjoita vaan omalla tavallasi. Kirjoitan itsekin blogia ja minulla on 9kk tytär ja poika mahassa, ikäeroa meillä kyllä on. Mutta itse koen, että tuo blogi on minulle tärkeä, vaikkei sitä mahdottoman moni luekaan. Jossain välissä mietin pitäisikö sitä kirjoittaa jollain tietyllä lailla jotta se olisi kiinnostavampi lukea, mutta päädyin kirjoittamaan vain siten mikä itselle ominaisimmalta tuntuu. Luulen, että sinun on parasta tehdä kanssa samoin.
Saat varmasti ajan kanssa ahkeria ja uskollisia lukijoita. Määrästä on vaikea sanoa, mutta tiedätkö on ehkä kivampi juttu kirjoittaa muutamille (kymmenille) lukijoille, sellaisille jotka tosiaan pitävät tyylistäsi. Jos lukijoita on tuhatmäärin saa myös palautetta sen mukaan, ja tosiaan niitä moitteita mahtuu sekaan paljon.
Onnea elämään, koita jaksaa ilman miestä vauvan kanssa. Ei ole ollenkaan lapsellista kaivata jotakuta välimatkan takia.
jo ennenkuin halusi palautetta, että AV:lla palautetta todellakin saa.
Tylsäää, en kyllä usko, että tuolla tyylillä saisit paljonkaan lukijoita. Kirjoitustyylisi on puuduttavaa, jos haluat, että joku avaa blogisi, niin laita enemmän kuvia ja vähemmän tekstiä. Kirjoittajana olet keskitasoa.
uponnut täälläkään. Ihan liian teinimäistä kielenkäyttöä ja kerrontaa mun makuuni.
varauduin siihen,että täältä sitä kritiikkiä tulee ja sylikaupalla tuleekin. Kyllä mä sen kestän,sehän vaan auttaa mua parantamaan mun kirjoituksia :)
AP
En jaksa ikinä lukea noin pitkiä tekstejä kunnolla. Mutta ne lukee oikeesti paremmin, jos niissä on mukana kuvia! minä tykkään katella ainakin lasten kuvia, tai mitä nyt yleensä on....
Kuvia siis lisää!
terveisin. 19 v äiti
Hauska blogi, tuli mieleen Bertin päiväkirjat jotenkin kirjotustyyliltä vaikka sisältö on toki erilaista! :D
yrittänyt tiivistää kirjotelmiani, mutta aina niistä tuntuu jäävän jotain uupumaan.
AP
Sinänsä kun voisit olla tyttäreni, en ihan tuota sisältöä katsellut... :) Mutta ihan kirjoitusteknisesti voisi olla mukavaa jos käsittelisit 1-2 teemaa per merkintä jolloin lukija pääsisi ehkä syvemmälle niihin pariin juttuun eikä saisi vain pintasilausta sieltä täältä. Myönnän, en jaksanut lukea kuin pari postausta, mutta paljon erilaisia tekstejä lukeneena uskallan ehdottaa tällaista. Ja kuten kirjoitit, kritiikki kannattaa ottaa kritiikkinä tekstejäsi kohtaan. Et koskaan pysty tuottamaan sellaista tekstiä (tai mitä tahansa tuotosta) mistä kaikki pitäisivät. Mutta mitä enemmän huomiot saamiasi kriittisiä kommentteja, sitä selkeämpi näkemys itsellesi syntyy siitä mikä teksti kiinnostaa, ärsyttää, miellyttää ja mikä taas ei. Oppia ikä kaikki.
paljo vinkeistänne. Yritin ottaa asioita huomioon ja kirjoitin uuden tekstin,kuviakin laitoin.
AP
Voisin väittää että olen aika monta naista tiirannut eikä montaa yhtä kaunista söpöläistä ole tullut vastaan.
kiitos vain kohteliaisuudesta *punastun*
AP
ihastuin blogiisi. Kirjoitat mielestäni hyvin etkä ole pätkääkään teiniäiti! Ihailen sitä,että lapsesi on sinulle tärkeä, siis ettet juokse ryyppäämässä niinkuin monet muut teiniäidit. Onnea sinulle,kyllä sinä pärjäät sen inttiajan!
niin kamalan paljon,etten minä ainakaan jaksa lukea. Kirjoita lyhyitä ja ytimekkäitä tekstejä ja laita paljon kuvia.Siitä se lähtee
ja olen sentään 39-vuotias kolmen lapsen äiti;-D. Eli voin kuvitella, että nuorille äideille blogisi voisi vallan hyvin olla henkireikä ja tuki ja jotakin, mihin samaistua. Vauvan kanssa asiat ovat aina samanlaisia, kun kyseessä on ensimmäinen, olivat vanhemmat sitten alle 20, 30 tai 40 tai yli. Siten blogi voi kiinnostaa vanhempiakin ihmisiä (kuulostaa siltä, että ollaan tooosi vanhoja;-D!). Mutta ikäisillesi ja samassa tilanteessa oleville ilman muuta blogissasi on luettavaa.
Älä lannistu:-). Sitä paitsi pärjäät noin ihanan vauvan kanssa itseksesikin inttiajan vallan hyvin, älä turhaan huoli! Onnea ja kaikkea hyvää perheellenne!
ei jaksa lukea. karsi vähän tekstiä pois.
Kuvat yleensä aina mielenkiintoisempia kuin teksti! Jauhat hieman liikaa ihan pikkuasioista, se ei varmaan lukijaa kiinnosta.
Hyvä teksti on kirjoitettu niin, että sitä haluaa lukea lisää ja lisää. Sinun blogiasi jaksoi lukea kaksi kappaletta ja sitten se oli jo nähty. Et ole kirjallisesti lahjakas.