Kertokaa mielipiteenne blogistani!
http://tanaanjaljella.blogspot.com/
Antakaa toki vinkkejä,risuja ja ruusuja :) vastailen myös kysymyksiin.
http://tanaanjaljella.blogspot.com/
Kommentit (135)
Ensin minäkin hämäännyin siitä ekasta tekstistä et mihin on / mitä tapahtuu 3 päivän päästä??
Alin (eka?) teksti oli hauska..
itse olen tullut äidiksi 21 vuotiaana, mutta silti mulle tuli kans sellanen "miten ap pärjää elämässä" fiilis, sori..
Ok tiedän et ruoanlaitto ei ole elämän perus asia välttämättä kaikille mutta kirjoitat että syötte vain makaroonia ja kyselet jatkuvasti neuvoja lapsen hoitoon äidiltäsi.. :(
Sun pitää nyt vaan alkaa opetella aikuisen olemista ja varsinkin äitinä olemista.
Muuten oli hyvin sanottu blogissasi että sinulta puuttuu auto onakotitalo ja vuotuiset etelänmatkat, ja ura, mutta aiot hankkiia ne kyllä sä hoidat perheen perustamisen ensin. Arvaa mitä, aika moni on siinä onnistunutkin! :)
muuten hyvännäköne, milf
on mielestäni käsitteenä vähän vanhemmasta äidistä tarkoitettu kommentti? ;)
kai nyt kuka vaan olis 20v:nä "pantavan näköinen"
Lisäsin kirjanmerkkeihin. Tykkään vaikka elämäntilanne on itsellä aivan toinen. Olen 40v, kuuden lapsen äiti-ihminen, mut vailla uraa ;o)
Kivaa tekstiä, kiva lukea. :)
Kurja kun toiset morkkaa koko ajan.. :( vaikka olisikin teiniäiti, voi silloin olla hyvä äiti. Itse tulin raskaaksi ensimmäisen kerran 19 v. ja olin silloin tosi kokematon ja nuori. (tosin nytkin vasta 21). Jouduin paljon kyselemään äidiltäni lastenhoidosta (ja myönnän, kysyn vieläkin) ;) vaikka kokemuksesta sitä oppii :)
Toivotan sulle kaikkea hyvää, kurjaa varmasti olla erossa miehestäsi :(
Jatka kirjottamista, olet hyvä siinä!
Kahden lapsen äiti :)
Hyvä blogi.
Itse olin 6 vuotta sitten 19-vuotias "teiniäiti".
Nyt lapsia on 3, ja hyvin olen aina pärjännyt.
Tsemppiä sulle.
Lyhennä lauseita ja jaa asioita eri kappaleisiin.
Tyylilajista ja tekstin flowsta tuli mieleen ihan mun päiväkirjat 14-vuotiaana. :)
Ihan kiva idea kyllä, toivottavasti saat aktiivisia lukijoita (muitakin kuin miehesi). ;)
Kaikkea hyvää!
jopa samassa lauseessa oli useamminkin.
sitä tekstilläni tarkottanu, että me ollaan kyhiä ja me syödään joka päivä samaa safkaa. Musta vaan tuntuu siltä,koska mun mies on niin nirso. Ja onko siinä jotain väärää kysyä omalta äidiltään apua pienissä arjen pulmissa?:)
AP
sitä tekstilläni tarkottanu, että me ollaan kyhiä ja me syödään joka päivä samaa safkaa. Musta vaan tuntuu siltä,koska mun mies on niin nirso. Ja onko siinä jotain väärää kysyä omalta äidiltään apua pienissä arjen pulmissa?:)
AP
Tuo on osa tuota komiikkaa mikä sun blogilta tulee. Siis se että kysytään äidiltä ne arjen simppelimmät jutut. Ja teiniäiti, ylpeästi teiniäiti. "Paljon en osaa mutta paljon aion oppia".
Kyllä esikoisen saamisessa on lähes yhtä paljon opittavaa 20.v llä kuin myös 40.v llä. Moni nuorempi osaa vain suhtautua asioihin kevyemmin.
Mutta nuo vertauskuvat on hauskoja, osuvasti sanottuja :) Varo vain käyttämästä vanhoja kliseitä: "Pupujen kanssa sopimus jne." On kulunut. (Tai kenelle on kenelle ei, en minä tiedä)
Kirjoita hauskasti arjen simppeleistä asioista ja ennenkaikkea niistä arjen haasteista. Kuinka "teiniäiti" selviytyy :P
Hauska blogi!
Tällainen 32-v kalkkis (?) tykkäsi blogistasi.
Tulee mieleen oma nuoruus ja siihen kuuluva tietynlainen huolettomuus (en tarkoita ettetkö olisi hyvä ja huolehtiva äiti) ja kyky elää päivä kerrallaan suurempia murehtimatta.
Itse huomaan, että iän myötä murhetaakka jotenkin kasvaa, mikä ei ole hyvä asia. Työ- ja perhe-elämän pyörrytyksessä unohtaa helposti kyvyn nauttia pienistä asioista. Nauti ihanasta tytöstäsi ja nuoruudestasi!
ja kyllä nautin ihanasta tytöstäni :)
AP
luen sitten tarkemmin joskus kahvittelun lomassa :)
sen verran vilkaisin, että tuo makarooni-jauheliha-juttu kuulosti niiiin tutulta...
ei voisi vähempää kiinostaa tommonen teiniäidin angstiblogi, olisit lapses kanssa ku sen oot kerta tehnyki!
angstia AP kirjoittaa muka? Älä välitä näistä idiooteista, blogisi on mielenkiintoinen :)
T: Mamma 43-v
teille ihanan tyttövauvan johdosta!Pidän blogistasi,lisäsin sen kirjanmerkkeihin!
niin ihmettelen vähän. Tuntuu aika huomionkipeältä.
Aika pienellä ikäerolla tulee...
Sitä voisi vähän yksinkertaistaa, jolloin olisi aineksia ihan hyväksi blogiksi. Nyt jää pikkasen teennäinen maku.