Kertokaa mielipiteenne blogistani!
http://tanaanjaljella.blogspot.com/
Antakaa toki vinkkejä,risuja ja ruusuja :) vastailen myös kysymyksiin.
http://tanaanjaljella.blogspot.com/
Kommentit (135)
voi ei,otan osaa :( Olet nuori ja selvästi onnessasi tulevasta pikkuisesta,sitten käy jotain tällaista..Onneksi sinulla on mieheni ja tyttösi tuomassa iloa elämääsi,voimia ja haleja!
liikaa narinaa ja pahansuovuutta muita kohtaan.
touhua teidän vaunuvarastossa harrastetaan,kyllä minuakin ärsyttäisi. Et mielestäni ole pahansuopa. Palstailetko täällä enää ap?
Ja niin,voimia teille..
Muuten tosi kiva blogi mutta viimeisimmän olet kirjoittanut hämmentyneessä tilassa. Älä ap jää rypemään pahassa olossa, elämä jatkuu, olet nuori ja kaunis ja sulla on oma perhe. Piristy ja kirjoittele kun jaksat. Hyvää ja värikästä syksyn jatkoa!
palstailetko ollenkaan enään täällä?Olisi mukava jutella kanssasi!Hienoa huomata että sinulla on tavoitteita koulutksen ja työn suhteen!Tsemppiä elämään!
Terveisin nuori kolmen lapsen äiti
Samaa mieltä edellisen kanssa. Jaksoin lukea kai lähinnä siksi, että intti aihe kiinnosti. Oma lapsukainen lähti samaan aikaan armeijaan...
mielestä sä kirjoitat hyvin ja sulla on hyvä huumorintaju. Mua kiinnostaa sun blogisi siksi,että et ole mielestäni tyypillinen 'teiniäiti'. Voi kun kaltaisiasi nuoria äitejä olisi enemmän..
Mitä ehkäisymuotoa olette käyttäneet vai oletteko mitään? En tarkoita että pitäisi käyttää mutta tulipahan vaan mieleen kysyä. Onnea vatsa asukista!
Tykkäsin kovasti,ja itse olen 29v kolmen lapsen äiti(7v,3v ja 2v)
Voisin kuvitella,että itsekin kirjoittaisin aika lailla samaan tyyliin (lukuunottamatta inttileskeyttä,tai ettei enää tule äidiltä kysyttyä neuvoja)
Pidä toi!
Tyttäresi on tosi nätti,niinkuin äitinsäkin :)
haittaa kysymys,en loukkaannu. Mä en voi mun sairauden takia käyttää mitään hormonaalista ehkäisyä. Ajattelin,että kai se täysimetys vähän ehkäisee ja ollaan kyllä kumia käytetty. En sitten tiedä, miten tässä 'taas' näin kävi :) kiitos onnitteluista!
AP
kaunis nainen,todella kaunis nuori äiti
ketjun vielä. Aivan I-H-A-N-A tuo teidän Ainon puolukkavideo!Onnea perheellenne,lisää kuvia Ainosta :)
tyttö,ihanasti hymyilee videolla. Minunkin olisi pitänyt videoida oman pojan ensimmäinen puolukansyönti. Ilme oli kyllä ihana,sylkäisi puolukan pois ja kärvisteli kamalasti :)
Mulle tuli itku sun puolestasi ap, onneksi olet vielä nuori, sulla on vielä elämä edessä, ilmeisesti hyvä ja rakastava mies ja ihana pieni tytär. Voimia!
oletko se sama äiti joka kirjoittelee/kirjoitteli nuoretaidit-sivulla?