Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätän perheeni tänään

Vierailija
08.07.2010 |

Kohta lähden tuosta ovesta, eikä tarkoitus ole siitä enää tulla. Vaimo lasten kanssa lomalla, ja olen saanut täällä asiat järjesteltyä niin että vihdoin voin lähteä. Jätä pöydälle lapun, josta vaimo voi hakea firmansa auton.

Lapsia tulee ikvävä, mutta en vain voi kiduttaa itseäni tässä suhteessa. En siedä naiseni kaltaisia laiskoja kotiäitejä, jotka ovat kyllä helposti arvostelemassa muita. Haavat ovat sen verran syvät, että lähden rajojen taa niitä nuolemaan.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan vaimollani voi firma ja auto olla. Hän ei itse tee firmassaan töitä.

Vierailija
22/94 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut kovasti välittävän lapsista, joten älä tee heille sitä mitä nyt suunnittelet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä lasteni isä olen. Ja ottaisin heidät mukaani jos vain vaimoni olisi esim. matkoilla. Eihän ketään täysijärkinen jää kuuntelemaan kuinka vaimo haukkuu miestään ja tämän sukua lapsille. Ja lievimmästä päästä lauseet ovat tyyliä: "mummi on vääräleukainen huora, iskä on patalaiska luuseri joka saisi tukehtua ihroihinsa..."

Vaimoni tarvitsee apua, mutta minä en sitä osaa hänelle ohjata. Enkä ole edes läski tai laiska, teen 40-60 tuntisia viikkoja ilman lomia.

Vierailija
24/94 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta selville kuin että perheen isä livahtaa karkuun, kun äiti on yhteisten lasten kanssa lomamatkalla. Ilmeisesti tilanne ei siis olekaan tämä. Et olekaan lasten isä, vaan vain äidin puoliso?

Silti olisit voinut hieman varottaa perhettäsi täsätä teostasi, ettei lasten tarvitse tulla kotiin, josta yksi on häivnnyt kuin tuhka tuuleen.

Vierailija
25/94 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloksena on ollut erittäin pahasti lapsia traumatisoivaa huutoa ja lasten isän ja tämän vanhempien törkeää nimittelyä lapsille.

Vierailija
26/94 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, en ole näitä paria viimeistä päivää lukuunottamatta käynyt näillä sivuilla. Tulin mielenkiinnosta katsomaan mikä saa vaimoni jumittumaan tuntikausiksi päivässä netin ääreen. Jopa niin, että kun tulen illalla töistä kotiin, saan ensimmäiseksi alkaa tehdä ruokaa lapsilleni.

Vierailija
27/94 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täysjärkinen nyt ilmoittelee tällaisista asioista jollain keskustelupalstalla."laiskoja kotiäitejä" no niinpä niin. Tollaset idiootit vois pysyä poissa näiltä palstoilta...

Vierailija
28/94 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä, kuinka jonkun mies otti ja lähti lomamatkan aikana :DDDDDD

Vierailija
29/94 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lasteni oikea isä. Ja siis loppu perheeni nyt lomalla. Mutta olet oikeassa siinä, että joku varoitus varmaan on hyvä etukäteen antaa.

Vierailija
30/94 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi lähden näin on se, että olen yrittänyt ja yrittänyt selvittää asioita puhumalla. Tuloksena on ollut erittäin pahasti lapsia traumatisoivaa huutoa ja lasten isän ja tämän vanhempien törkeää nimittelyä lapsille. Ette voi käsittää varmastikaan, kun ette ole tässä tilanteessa. Minä välttelen vaimoani jo muutenkin, sillä hän ei osaa olla riitelemättä. Lasten kanssa touhuan silti vaikka mitä, mutta kun minun täytyy olla itsenikin onnellinen.

Ja auto on hänen firmansa auto. Kaikkea sitä ihmetelläänkin.

Lähtö heidän poissaollessa on vain keinoni saada se tehtyä. Sen jälkeen on helpompi alkaa selvitellä mm. lasten kohtaloa yms.

Vaimosi voi niin pahoin, että riitelee siksi. Ja mitä tulee sukuusi, niin ehkäpä itse et ole osannut valita puolisoasi sukusi edelle. Kai tiedät, että se on ainoa oikea tapa olla tasa-arvoisessa parisuhteessa. Onko itselläsi ongelmia puolison vanhempien kanssa. Onko sinun vaimosi tehnyt lapsuuden perheelleen selväksi, että sinä tulet ensin?

Itse tässä taannoin sain taas tuta mieheni veljen suusta, että kyllä hän veljensä tuntee, kun on tuntenut tämän jo n vuotta. Kyllä rupesi naurattamaan, mutta vaan sisäisesti, eihän sitä päin kasvoja viitsi nauraa. Ovat niin koko perhe kuin yhtä puuta, ei erota onko välissä jotain rakoa. Siis minua naurattaa tämä sen takia, että veljensä ei taatusti tiedä, millaista on olla parisuhteessa mieheni kanssa.

Mitä jos. Jos vaan nyt unohdat tuon jättämisen. Varaat ajan parisuhdeterapeutille, menet sinne missä vaimosi on ja viet mukana kivan yllätyksen. Tämän jälkeen voisit järjestää perheellesi kivan retken, vähän eväitä mukaan, runsaasti hyvää mieltä ja herkkyyttä kuunnella ja vähän sensuuriakin. Se on nimittäin niin, että traumatisoituneella ihmisellä jää niin sanotusti levy päälle. Jos vaimosi mäkättää, niin hän on silloin suhteesta jotenkin traumatisoitunut, ei tiedä mitä voisi tehdä ja kun ette kommunikoi, niin hän tekee sen sinunkin puolestasi.

Suomalaiset miehet eivät osaa sitä parasta parisuhdetaitoa, kuuntelua, keskustelua ja seksiä. And of you go!

Vierailija
31/94 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä meinaa riittää sympatiaa katkeroituneille kotiäideillekään. Sen sijaan tukea riittää niille, jotka tekevät reilun päätöksen, miettivät ensisijaisesti lasten etua, eivätkä tee itsestään mitään kärsimyksen kirkastamaa marttyyria.

Ihan hyvä, jos pistät stopin huonolle parisuhteelle. Ihan huono, jos tuijotat vain omaa napaasi, etkä katso tilannetta lasten näkökulmasta. Eipä mulla muuta.

Vierailija
32/94 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta hypoteettiset skenaariot ja niihin kommentointi voi auttaa jotakuta toista ongelmissa pyörivää. Tällä kertaa miestä.

Vierailija
33/94 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siitä, että aiot päättää elämäsi vai siitä, että olet lähdössä ulkomaille? Puhuit lasten mukaan ottamisesta..

Eikö tuossa tilateessa järkevintä olisi erota? Saisit kuitenkin olla lasten elämässä mukana ja voisitte sopia yhteishuoltajuudesta.

Vierailija
34/94 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kuitenkin jossain vaiheessa olette olleet rakastuneita? Eikä vaimokaan ole ollut niin hirveä? Etkä sinäkään vaimon mielestä "laiska ihrakasa" vai kuinka hän se kauniisti ilmaisikaan. (Hirveän rumaa ja asiatonta kieltähän vaimosi käytttää ja viel lasten kuullen.)

Mikä meni niin pieleen teidän välillä, että nyt lähdet näin rajulla tavalla?

Vierailija
35/94 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitan tänne? Luulen sen olevan jonkinlainen kosto siitä, että vaimoni on "asunut" esim. tällä sivustolla jo vuodenpäivät tuntitolkulla päivässä.

Jotenkin se liittyy siihen, että haluan sivaltaa häntä. Ja ehkä hän sitten tosiaan aloittaa täällä ketjun, jossa toteaa tapahtuneen. Silloinkin minä saan kostoni. Häpeän tuota kostonhimoa, mutta viha on vahvempi.

Vierailija
36/94 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitit sitten näin

kokoeiles uudestaan..

Vierailija
37/94 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaimosi voi olla laiska kotiäiti

jos sillä kuitenkin on työsuhdeauto?

Olet trolli

Vierailija
38/94 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä pöydälle lapun, josta vaimo voi hakea firmansa auton.

Vierailija
39/94 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko itse kertoa heille erosta vai jättää sen vaimon harteille?

Vierailija
40/94 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siitä, että aiot päättää elämäsi vai siitä, että olet lähdössä ulkomaille? Puhuit lasten mukaan ottamisesta..

Eikö tuossa tilateessa järkevintä olisi erota? Saisit kuitenkin olla lasten elämässä mukana ja voisitte sopia yhteishuoltajuudesta.

Ja sitten siellä tulee lapsia ikävä. :D On aika labiili psyykeltään tämä ap! :D