Hääkutsuun 30€/hlo lasku mukaan?
Meille on tulossa syksyllä isot häät, me molemmat ja molempien perheet haluavat isot häät, joihin kutsutaan sitten kaikki sukukirjan 340 läheisintä ja muutama kymmenen meidän kunkin tuttua ja kaveria.
Häiden kokonaisbudjetti on 45000€, joista ajattelimme itse kattaa 10000€, vanhemmat 25000 ja häävieraat kustantavat loput. Toki mitään häälahjaa ei enää haluta, vain tuon 30€ / vieras.
Mikä on teidän kantanne, voiko asiaa suunnitella tuon maksun varaan. Olisiko shokki, jos sinulle tulisi hääkutsu, mutta siinä olisi pankkisiirtolomake mukana?
Kommentit (86)
vai pitäs viel maksaa häistä... sanokaa ett tää on provo.en kyl menis enkä vastais kutsuun jos rahaa pitäs olla.kyl se täytyy riittää että lahjan ostaa hääparille...jo on aikoihin eletty
vai pitäs viel maksaa häistä... sanokaa ett tää on provo.en kyl menis enkä vastais kutsuun jos rahaa pitäs olla.kyl se täytyy riittää että lahjan ostaa hääparille...jo on aikoihin eletty
AP just tossa ilmoitti että tää on provo. Sitten osa on niin aivottomia kanoja, että menee toistamaan asiaa jälkeen
keräätte kolehtia vierailta.. :DD LOISTAVAA!!
maksaa ne myös.
Itse en osallistuisi häihin, jos siitä pitäisi maksaa.
30€ ei sinänsä ole iso kustannus, mutta siitä jää inhottava tunne. Mieluummin osta 130 € häälahjan, kuin maksan 30 €.
Asian voisi ilmaista niin, että lahjoja ei haluta, mutta jos välttämättä haluaa jotakin antaa, niin lahjashekki tai lahjoitus tilille.
En kyllä menisi maksullisiin häihin. = )
Tai sitten ne pitäisi olla just sellaiset kuin MINÄ haluan jos kerran maksumieheksi joudun.
teillä lienee pätäkkää kun noin kalliit häät,mut muistakaa:se eroominen on sit viä kalliimpaa;)
ja kannattaako mennä naikkuun ku kuitenki ero tulee.mies pettää jossai vaihees. t.kokenut