Legginssit on aivan hirveitä
Milloin nämä legginssit on tullu oikein muotiin ja kauppoihin? Ne näyttää aivan törkeiltä sekä lasten että aikuisten kintuissa. Onko nämä legginbssit köyhäillistön vaatetus? Ainakin siltä tuntuu kun katselee ketkä näitä kammotuksia käyttää.
hyi yrjö
Kommentit (93)
Pitäskö näille kaupungin vuokra-asunnoissa asuville reppanoilla antaa rahaa, että voisi ostaa kunnon vaatteita?
Ei tarvitse, kiitos vaan. Ja itse omistusasunossa, vakituinen työ jne. Taitaa sulla olla ongelma ites kanssa. Kaikke hyvää, oikeasti, ja nautinnollista kesää! =)
niin äärettömästi tämmönenkin ketju.
Aivan turhaa... taitaa olla köyhää elämä, kun pitää alkaa miettiä onko köyhälistön vaatetusta legginsit vaiko ei.
masentavaa, että nämä 80-luvun hirveydet tulevat muotiin, trikoovaatteet etunenässä, ihmettelen, missä viipyvät olkatoppaukset?!
Se, miksi en pidä leggareista A)en juokse pintamuodin perässä B) olivat muotia JO yli 20 vuotta sitten eli kuitenkin out C) miksi ihmeessä pitää olla kalsarit hameen alla, ei jummarra
D)eivät tosiaan sovi kaikille
E) erehdyin ostamaan leggarit joskus vuonna nakki ja makkara enkä aio tehdä samaa erehdystä uudestaan, toivottavasti...
verrattuna vuoden -89 muotiin, jolloin kamalat trikoiset haaremihousut minäkin vedin jalkaani:( Nyt kun ajattelen, ihmettelen, miten tumma ja komea kultani edes ei jättänyt minua niiden takia? Hih...oli lilan väriset trikoiset haaremihousut mulla..jee jee:)
oli vielä kamalammat ja muistaako kukaan housuhametta, muodissa joskus 90-luvun alussa...
kun ei sandaaleja voi laittaa sukkisten kanssa. Ja kuumalla on inhottavaa käyttää umpikenkiä ja sukkiksia. Ruma iho tarttee jotain peitokseen ja leggarit on kivat :-)
Kaapista löytyy monet erilaiset leggarit. En edes peittele leggareilla sääriäni, koska niissä ei ole mitään peiteltävää. Vaikka itse sanonkin, on minulla aika hienot säihkysääret. Ei niitä sääriäni turhaan ole kehuttu. :)
niistä voidaan puhua jonain yhtenä ryhmänä, yhtä tyhmää kun puhutaan "mamuista" jonain yhtenäisenä ryhmänä. (Myönnetäköön vertauksen ontuvuus). Ja sitten on myös monenlaisia legginsien käyttötapoja.
Itse en pidä puuvillaisista, pitkiä kalsareita muistuttavista legginseistä, mutta sen sijaan pidän sukkahousumaisista, peittävistä legginseistä. Pidän niitä esim. suht lyhyen mekon kanssa, koska pyöräilen kaikki matkani, joten legginsit sitten suojaavat, ettei pikkarit vilahda. Sukkahousut olisivat jo liian raskaat ja tyhmänkin näköiset tällaisella helteellä. En nyt edes ymmärrä, miten legginsit mekon, hameen tai tunikan kanssa voisivat olla kauheat. Lisäksi mulla on muutama sellainen suht kireä tunika, joiden kanssa legginsit ns. oloasuna ovat kivat.
Mutta legginsit eivät koskaan korvaa housuja, joten totta kai on karmaiseva näky, kun jollain on pelkkä t-paita ja sit legginsit. Mutta ei sitä legginsien syyksi voi laittaa - kaikilla vain ei ole makua.
Voisiko kuitenkin ajatella, että jonkinlainen totuudensiemen tässä piilee? Ei kai mikään yksittäinen vaatekpl ole ollut niin monen mielestä ruma kuin leggingsit?
Kyllä on, esimerkiksi muutama vuosi sitten capreja inhottiin vähintään yhtä voimallisesti. Todennäköisesti kyseessä olivat vieläpä samat tyypit, jotka nyt täällä vastustavat leggingsejä ja kertovat itse pukeutuvansa aina tyylikkäisiin capreihin! ;)
Niin se muoti vain menee. Laittakaa leggarivihaajat jonnekin muistiin nämä kommenttinne ja palatkaa parin vuoden päästä asiaan. Katsotaan keneltä sitten löytyy ne leggarit jaloista.
Tykkään näistä! 780 kruunua pulitin.
Johtuu kenties paljonkin siitä, että harvalla on niin hyvä kroppa, että näky sivelisi silmää.
Oikeastaan vielä pahempi on trikoiset tai kiiltävät pyöräilyshortsit (=pätkityt leggingsit), joita näkee nyt päivittäin lyhyen t-paidan tai topin kanssa.
Joiltakin ihmisiltä puuttuu totaalisesti käsitys pukeutumisesta julkisilla paikoilla.
verrattuna vuoden -89 muotiin, jolloin kamalat trikoiset haaremihousut minäkin vedin jalkaani:(
Nyt kun ajattelen, ihmettelen, miten tumma ja komea kultani edes ei jättänyt minua niiden takia?
Hih...oli lilan väriset trikoiset haaremihousut mulla..jee jee:)