Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Legginssit on aivan hirveitä

Vierailija
28.06.2010 |

Milloin nämä legginssit on tullu oikein muotiin ja kauppoihin? Ne näyttää aivan törkeiltä sekä lasten että aikuisten kintuissa. Onko nämä legginbssit köyhäillistön vaatetus? Ainakin siltä tuntuu kun katselee ketkä näitä kammotuksia käyttää.

hyi yrjö

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää vaipat ja pikkarit täynnä hiekkaa. Itselleni ostin juuri ensimmäiset ja kivat olivat. ;-)

Vierailija
2/93 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsseistä tulee pimpin haju läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi lähipiirissäni kaikki leggingsejä käyttävät ihmiset ovat järjestään luuviuluja ja lähes muodottomia. Tunika-leggings- linjalla menevät täysillä kuitenkin.

Luulenpa, että läskeille tuovat jonkinlaista helpotusta, läskit eivät niin lölly.

Vierailija
4/93 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat naisen näyttämää naiselta.

Vierailija
5/93 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

legginssit

leggingsit

legginbssit

leggingsit

köyhäillistön

köyhälistön

Vierailija
6/93 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

kerro mistä olet löytänyt äitiyslegginssit? En ole löytänyt mistään kaupoista.. Eli olisi tosi kiva tietää!

Vierailija
7/93 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

kerro mistä olet löytänyt äitiyslegginssit? En ole löytänyt mistään kaupoista.. Eli olisi tosi kiva tietää!

Vierailija
8/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on, että niitä käyttävät juuri ne, joiden ei ikimaailmassa pitäisi kireitä ja venyviä housuja päällensä laittaa.

Tyypillinen suomalaisen ylipainoisen naisen kesäoutfit: leggingsit ja vuokrateltan kokoinen tunika.

Aarrgghh.

Vierailija
9/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannuksena mökillä pidin kun laitoin hameen päälle, nauroin että ovat lämpimät nämä pitkät kalsarit illalla ja hyttysetkään ei heti olleet syömässä, esteettisesti ovat kyllä hirveät.

Vierailija
10/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kyllä pillifarkutkin

Vierailija
11/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä ne on ihanat pienillä tytöillä mekon tai hameen kanssa.

Vierailija
12/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas yhtään tykkää farkuista, mutta ei mua silti häiritse, jos toiset niitä pitää, vaikka ne ei mun silmään esteettisiltä näytäkään.

Vierailija
13/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös aikuisilla naisilla.

En tajua, miten ne voi ärsyttää niin kovin. Mikä olisi vaihtoehto niille?

Vierailija
14/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tullu joskus 80-luvulla..

Vierailija
15/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole suuria tunteita legginssejä kohtaan. Nyt raskaana äitiyslegginssit on minusta ihan tajuttoman mukavat. Mitkään äitiyshousut ei ole yhtä hyvät jalassa, aina joku kohta puristaa. Tai no ehkä jotkut verkkarit, mutta ne ei kyllä sen hienommat ole. :D En kyllä karsasta legginssejä ja tunikoitakaan (en kylä itse käytä, mieluummin mekko+legginssit), ja lisäksi ihmettelen mitä te sitten antaisitte ylipainoisten pukea päälleen? Juuri joustavat vaatteet on varmasti ainoat mukavat päällä, ja jos taas on joustamattomat farkut esimerkiksi niin niistähän tulee niitä av-mammojen huutaen kammoamia makkaroitakin!! :D

Mutta juu, makuja on monia.. Ei ne legginssit mitkään superhienot ole, mutta ei kyllä mitkään perusfarkutkaan. Ja juhlavaatteissa en arkea vietä.

Vierailija
16/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nytkin mukava helleasu täällä kotosalla eli valkoiset, caprimittaiset legginsit ja iso, löysä valkoinen t-paita. Flip, flopit jalassa.

Vierailija
17/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on pahat ihottumat jaloissa ja en kehtaa pitää shortseja ja hameita. Paksut sukkahousut taas näyttää tyhmältä kesällä jalassa.

Ihanaa kun tänä kesänä on voinut pitää legginsejä ja hameita :) Mieskin tykkää :)

Vierailija
18/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja ja voittaa sukkahousut.

Vierailija
19/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leggingssejä ihmiset, jotka pukeutuvat beigen värisiin housuihin?

Espiritiin, Jackpotiin???

Vierailija
20/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan aikani kateltua ostin ja testasin. Ovat hyvinkin verrattavissa sukkahousuihin ja varsinkin pikkutytöillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme