Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Legginssit on aivan hirveitä

Vierailija
28.06.2010 |

Milloin nämä legginssit on tullu oikein muotiin ja kauppoihin? Ne näyttää aivan törkeiltä sekä lasten että aikuisten kintuissa. Onko nämä legginbssit köyhäillistön vaatetus? Ainakin siltä tuntuu kun katselee ketkä näitä kammotuksia käyttää.

hyi yrjö

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että läskeille tuovat jonkinlaista helpotusta, läskit eivät niin lölly.

Vierailija
42/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pari vuotta sitten hirnuttiin 80-luvun muodille, ja varsinkin tälle trikoot+ yöpaita muodille, ja kappas, täällä se on taas.

Hauskinta on ihmiset jotka edelleen nauravat sille, kuinka trikoot on noloja, vaikka itse käyttävät legginssejä. Mitä eroa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homssunen hutsahtava vaate.

Vierailija
44/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kuohuu WT:iä vaikka ois millanen koulutus. Homssunen hutsahtava vaate.

Kyllä mun tyylistä "homssuinen ja hutsahtava" on aika kaukana... Voi teitä pikku nöpönassuja!

Vierailija
45/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näin tänään yhden legginssi vihaajan, sillä oli farkut suoraan 80 luvulta, vyötärö kainaloissa saakka ja peppu ihan latta, siinä aivan hirveä vyö ja kaiken sen alle tungettu semmonen ihan hirveä ruutupaitis.. oispa sekin tajunnu pukeutua vaikka siihen tunikaan ja legginsseihin.

Vierailija
46/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät sovi juuri minkään kanssa, juuri kenellekään. Tosin, taitavat olla jo onneksi menossa pois muodista, paitsi jälkijunalaisille.

Vierailija
47/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit ovat kyllä rumin vaate "muodin huipulla" pitkiin aikoihin. Eivät sovi juuri minkään kanssa, juuri kenellekään. Tosin, taitavat olla jo onneksi menossa pois muodista, paitsi jälkijunalaisille.

Se, mikä on muotia edelläkävijöiden keskuudessa, ja se, mitä tavalliset ihmiset käyttävät, on aivan eri asia. Suurin osa nuorehkoista naisista pukeutuu ainakin toisinaan legginseihin- joten suurin osa tulee jälkijunassa. Ei musta siinä mitään kummallista ole. Kyllä legginsejä pidetään tod.näkk. vielä seuraavanakin kesänä.

Mulla muuten oli ekat legginsit vuonna 2003. Euroopan reissulta bongasin tuon muodin ja tein sukkahousuista omat. Käytin eripituisten hameiden kanssa.

Vierailija
48/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kaikki näkevät kuinka kammottavalta ne näyttävät. Näille sitten nämä "muodikkaat" muutaman vuoden päästä taas nauravat ja yököttelevät muiden mukana.

Vierailija
49/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

massat löysivät legginssit vasta pari vuotta sitten ja nyt niitä käyttävät kaikki tavikset, erityisesti wt-porukka

Muodin huipulla legginssit viipyivät vain hetken

Vierailija
50/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavikset tulee aina mooonta vuotta jäljessä massat löysivät legginssit vasta pari vuotta sitten ja nyt niitä käyttävät kaikki tavikset, erityisesti wt-porukka

Muodin huipulla legginssit viipyivät vain hetken

Tosin kyllä ainakin suomalaisissa muotia esittelivissä lehdissä legginsejä näkyy.

Vierailija
51/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän leggingsejä ihan mukavuuden takia, olen täysin selvillä siitä etteivät ole mikään maailman kaunein vaate.

Silti mun jalkani ovat paremman näköiset leggingseissä kuin ilman, sillä nytkin sääret ovat täynnä hyttysenpuremia, mustelmia ja ei-ihan-tänään-eikä-eilenkään ajeltua sänkeä...

Vierailija
52/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavikset tulee aina mooonta vuotta jäljessä massat löysivät legginssit vasta pari vuotta sitten ja nyt niitä käyttävät kaikki tavikset, erityisesti wt-porukka Muodin huipulla legginssit viipyivät vain hetken

Tosin kyllä ainakin suomalaisissa muotia esittelivissä lehdissä legginsejä näkyy.

En siis asu Suomessa.

Meillä on vaan täällä av:lla ilmeisesti joku todellinen huippumuodin tuntija, joka sitten kulkee niin paljon meidän taviksien edellä, että ei edes nää suuren maailman muotiasiantuntijat pysy hänen perässään :D

Vierailija
53/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leggins are no pants, so cover your ass!!

Vierailija
54/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä on köyhäillistö? Vai köyhälistöäkö tarkoitat?

Vierailija
55/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia tyylejänne! Mua kiinnostaa tietää, millaisia vaatteita te käytätte.

Vierailija
56/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdyt legginsit edes kovin paljon eroa sukkahousuista. Eli miksi ei voisi hameiden ja mekkojen kanssa pitää? Sen myönnän kyllä että on vähän hassun näköistä kun joillain on legginsit ja pelkkä paita joka ei edes peitä peppua. Mutta hameiden ja mekkojen kanssa mielestäni legginsit sopii ihan hyvin.

Vierailija
57/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsseistä tulee pimpin haju läpi.

Vierailija
58/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsseistä tulee pimpin haju läpi.

ei sen enempää kuin sukkahousuissakaan...:D

Vierailija
59/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin viikonloppuna upeavartaloisen 30-40v naisen jolla oli päällä sukkislegginsit ja lyhyt paita. Meni kyllä hyvä vartalo hukkaan kaamealla pukeutumisella. Ei kai kukaan sukkahousujenkaan kanssa käytä pelkkää puseroa, niin miksi sitten jos teräosa puuttuu.

leggins are no pants, so cover your ass!!

Vierailija
60/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Irlannissa kaikki brittiläiset muotiketjut myyvät kaikenvärisiä legginsejä. Meidän keskiluokkaisella asuinalueellamme niitä näkee PALJON. Monilla äideillä just lyhyt kesämekko ja alla legginssit.

Itse käytän niitä, koska olen pitkä (179 cm) ja useimmat täkäläiset mekot ovat minun päälläni naurettavan lyhyitä. Legginsien kanssa ne ovat ok, saan myös samalla polven takana kipeästi tykyttävän ja karsean suonikohjuni piiloon. Pitäisi ehkä käydä leikkauttamassa se pois... Mutta legginsseistä en luovu! Säärissäni ei muuten ole mitään vikaa, vain tuo kaamea kohju...

Mieskin eilen kehui (vaikkei muuten vaatteisiini juuri huomiota kiinnitä), kun ylläni oli merimieshenkinen lyhyt raitamekko ja mustat leggarit. Kehui, että sääreni näyttivät näteiltä niissä. : D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä