Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Legginssit on aivan hirveitä

Vierailija
28.06.2010 |

Milloin nämä legginssit on tullu oikein muotiin ja kauppoihin? Ne näyttää aivan törkeiltä sekä lasten että aikuisten kintuissa. Onko nämä legginbssit köyhäillistön vaatetus? Ainakin siltä tuntuu kun katselee ketkä näitä kammotuksia käyttää.

hyi yrjö

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö näille kaupungin vuokra-asunnoissa asuville reppanoilla antaa rahaa, että voisi ostaa kunnon vaatteita?

Vierailija
22/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole legginsejä, mutta ei ne mun mielestä pahoilta näytä. Pienillä tytöillä ovat jopa söpöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olispa hauska nähdä niiden vaatteet jotka inhoo leggareita, voin vaan kuvitella :D

Vierailija
24/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mesoo

Vierailija
25/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olispa hauska nähdä niiden vaatteet jotka inhoo leggareita, voin vaan kuvitella :D

Eli miten vaikka olisi (sään mukaan) farkut, caprit, hame/mekko (tilaisuuden mukaan sukkahousuilla tai ilman) tai shortsit?

Mitä itse pidit ennen kuin legginsit keksittiin?

Vierailija
26/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ovat käteviä ja mukavia päällä kun tuntuu, että kaikki puristaa. Käytän niiden kanssa mekkoja, tunikoita ja hameita. Toimii.

Vierailija
27/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän juuri niitä vaatteita, mitkä minusta ovat hyvät.

Se on sitten voi voi, jos se jotakuta äryttää niin paljon, että täytyy ihan aloitus tehdä keskustelupalstalle :)

Vierailija
28/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkäämme että tuuli heilauttaa hameenhelman vyötäisille ja perse paljastuu. Parempi leggingsit kuin pelkät stringit.

Todella mukava asuste, vaikkei nyt mikään juhlatamine tietenkään. Rakastan leggingsejä.

Vierailija
29/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Että niinkin voi käydä... Yleensä kyllä sukkahousumaisesta materiaalista tehdyt peittävât. Minusta ok, on puetumpaa kuin ylilyhyet hameet ja mekot, mutta toisaalta kevyempää kuin tiukan farkut siihen alle. Makuja on moneksi, minusta se sopiiko leggissit vai ei riippuu aika paljon kokonaisuudesta ja pukeutuja koosta ja mallista. Niin se on kaiken muunkin kanssa, ei pelkästään leggisten kanssa!

Vierailija
30/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu menisi peittämään hyvän näköiset säärensä jollain legginsseillä? Sama pätee myös raskaana oleviin. Ne yrittää peitellä paisunneita jalkojaan ja nilkkojaan.

Ja yleensä nämä huonot sääret johtuu näiden ihmisten macdonaldsi ruokavaliosta.

Vierailija
31/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu menisi peittämään hyvän näköiset säärensä jollain legginsseillä? Sama pätee myös raskaana oleviin. Ne yrittää peitellä paisunneita jalkojaan ja nilkkojaan.

ole tarkentunut pelkällä hameella. no onhan ne kamalat valkoiset pökkelöt muutenkin.

Vierailija
32/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytän toisinaan legginsejä. Mäkkärissä oon käynyt ehkä 3 kertaa elämäni aikana.

Vierailija
33/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en koe olevani hehkein juuri säärien tienoolta. :D On ihan mukavan muodokkaat sääret, mutta tosiaan eivät rusketu sitten millään ja raskaudet on jättäneet toiseen pohkeeseen/polvitaipeeseen suonikohjun. Mutta sen lisäksi tykkään legginssien mukavuudesta, suojan tunnusta, lämpimyydestä ja kyllä kanssa ulkonäöstä.

Ja sitäpaitsi eiköhän joka ihmisellä ole joku kohta mitä ei niin mielellään paljasta. Jos nämä "huonosääriset" olisi tuolal paljain kintuin, alkaisi siitäkin hirveä napina: "en kestä kun kampurajalkaiset valkokinttusuomalaiset kulkee sääret paljaana nähteni!" :D

Vierailija
35/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja ruokavalio on terveellinen, mäkkärissä käyn ylettömän harvoin. :D

Vierailija
36/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on elämäni ensimmäiset mustat 30 denierin legginsit nyt jalassa kera alle polvimittaisen farkkuhameen ja mustan t-paidan.

Ei tämä pahalta näytä ja olen kyllä hyvin kriittinen mitä pukeutumiseen tulee, niin omaan kuin lasteni.

Vierailija
37/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten jotkut jaksaa tehdä näitä legginssiaiheisia avauksia. Pitäisköhän munkin alkaa säännöllisesti kirjoitella tänne siitä, miten farkut ei yhtään miellytä mun silmää...

Vierailija
38/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en "edes" peittelyn tms vuoksi näitä pidä, sääreni ovat hyvässä kuosissa eikä esim katkenneita verisuonia, suonikohjuja tms.

Pohkeenikin ovat sutjakat eivätkä paksut pölkyt;) rusketusta vois kyllä kintuissani olla enemmän, mutta enpä tykkää paahtaa itseäni auringossa.

-31-

Vierailija
39/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä ap:n kanssa!

Vierailija
40/93 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginssit on wt-vaate Olen ihan samaa mieltä ap:n kanssa!

Kuulunko minä heihin? Koulutus: yliopisto, työpaikka: erilaiset freelance-hommat, poliittinen suuntautuminen: vihreät, harrastukset: jooga, kirjallisuus, elokuvat, muuta: koko perhe kasvissyöjiä, lempiväri indigonsininen, käytän toisinaan legginsejä.

=WT?

Ette todellakaan taida tietää mistä puhutte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi