Legginssit on aivan hirveitä
Milloin nämä legginssit on tullu oikein muotiin ja kauppoihin? Ne näyttää aivan törkeiltä sekä lasten että aikuisten kintuissa. Onko nämä legginbssit köyhäillistön vaatetus? Ainakin siltä tuntuu kun katselee ketkä näitä kammotuksia käyttää.
hyi yrjö
Kommentit (93)
Kyllä kai tutut kehuu, kun on pakko.
Ei meidän piireissämme ainakaan. Minusta legginssit ovat monien päälle tosi kivannäköiset, mutta joillekin ne eivät puolestaan sovi lainkaan.
Kunhan muistaa piilottaa tosiaan sen pyllynsä esim. hameen alle ja sääret ovat ok, näyttävät legginssit yleensä hyviltä. Minun leggins-tyyliäni on kehuttu, kun on ollut aihetta, ei kai kukaan aiheetta kehu toisten pukeutumista? Kyllähän sen sitäpaitsi itsekin normaali ihminen peilistä näkee, milloin näyttää hyvältä ja milloin ei.
Pillifarkut, jotka tekevät pitkistäkin jaloista jotenkin porkkanan muotoiset, ovat sen sijaan mielestäni järkyn rumia. Sopivat vain megalaihoille huippumalleille. Itsekin näytän niissä oudolta, vaikka bmi 20.
omia tyylejänne! Mua kiinnostaa tietää, millaisia vaatteita te käytätte.
mulla on vaikkapa farkkucaprit tai lyhyet shortsit (esim. H&M:n) ja toppi (lantiolle ulottuva). Hameitakin käytän, mieluiten vähän polvien ylle ulottuvia, näillä säillä ilman sukkiksia, viileämmällä sukkisten kanssa. Kenkinä useimmiten kiilakorkoiset (ei kovin korkeat) mustat sandaletit.
mulla on vaikkapa farkkucaprit tai lyhyet shortsit (esim. H&M:n) ja toppi (lantiolle ulottuva). Hameitakin käytän, mieluiten vähän polvien ylle ulottuvia, näillä säillä ilman sukkiksia, viileämmällä sukkisten kanssa. Kenkinä useimmiten kiilakorkoiset (ei kovin korkeat) mustat sandaletit.
niin olennaisesti sukkiksia kauheammat?
Eihän sukkiksia pidetä kesäisin? Säihkysääret riittää.
Tosin mä pidän mieluummin legginssejä.
Näitä kalsareita koulutuksesta riippumatta kaikilla; Kolbella esim. oli TV 1:ssä Victorian hääiltana pätkityt sukkahousut?!
Näytti aivan hirveältä, ja mikä ero muihin ihmisiin!
Vaikka ne olisivat kuinka mukavat ja helpot käyttää, niin kauniita ne eivät ole, eivätkä ne eroa pitkistä kalsareita mitenkään.
Siistit, yksiväriset kalsarit voi siis vetää huoletta tunikansa alle, jos mukavuutta kaipaa.
Myös naisellisuus on niistä kaukana.
Näitä kalsareita koulutuksesta riippumatta kaikilla; Kolbella esim. oli TV 1:ssä Victorian hääiltana pätkityt sukkahousut?!
Näytti aivan hirveältä, ja mikä ero muihin ihmisiin!
Vaikka ne olisivat kuinka mukavat ja helpot käyttää, niin kauniita ne eivät ole, eivätkä ne eroa pitkistä kalsareita mitenkään.
Siistit, yksiväriset kalsarit voi siis vetää huoletta tunikansa alle, jos mukavuutta kaipaa.
Myös naisellisuus on niistä kaukana.
kaikilla on sellainen.
Taisi kolahtaa? Miksi noin herkkänä?
Kuka hullu menisi peittämään hyvän näköiset säärensä jollain legginsseillä? Sama pätee myös raskaana oleviin. Ne yrittää peitellä paisunneita jalkojaan ja nilkkojaan.
Ja yleensä nämä huonot sääret johtuu näiden ihmisten macdonaldsi ruokavaliosta.
ja vihanneksia syön varmaan enemmän kuin sinä. Ihme viha legginsejä kohtaan. Mutta se on tuo muutosvastarinta konservatiiveilla ja äärivahoillisilla aina kova.
Nooh nooh 64! Taisi kolahtaa? Miksi noin herkkänä?
Mua ärsyttää tämä kolahtelu ja kalahtelu, jota täällä viljellään. Jos pyytää selitystä sille, mikä kalahti, sitä ei yleensä tule.
En mä ollut herkkänä. Kunhan vain totesin, että kaikilla on oikeus mielipiteeseen. Niin mullakin. Kyseessä on kuitenkin mielipide, ei totuus. Se olisi hyvä tiedostaa myös kirjoittaessa. Sen voi tehdä erilaisin kielellisin keinoin, esim. kirjoittamalla "mielestäni legginsit ovat sitä ja tätä", "musta ne näyttää ihan pitkiltä kalsareilta jne".
Tais sulle joku kalahtaa, kun piti älähtää. (Näetkö nyt: tuota kalahdusta voi hokea ihan mihin väliin vain, vaikkei mitään perusteita olisi sille, että kirjoittaja on loukkaantunut toisen kirjoittajan sanomisista.)
Voisiko kuitenkin ajatella, että jonkinlainen totuudensiemen tässä piilee? Ei kai mikään yksittäinen vaatekpl ole ollut niin monen mielestä ruma kuin leggingsit?
Ja kaikilla se on vaan muutosvastarintaa!
OK, jos niin saat paremman mielen.
Kuka hullu menisi peittämään hyvän näköiset säärensä jollain legginsseillä? Sama pätee myös raskaana oleviin. Ne yrittää peitellä paisunneita jalkojaan ja nilkkojaan. Ja yleensä nämä huonot sääret johtuu näiden ihmisten macdonaldsi ruokavaliosta.
ja vihanneksia syön varmaan enemmän kuin sinä. Ihme viha legginsejä kohtaan. Mutta se on tuo muutosvastarinta konservatiiveilla ja äärivahoillisilla aina kova.
Nooh nooh 64! Taisi kolahtaa? Miksi noin herkkänä?
Mua ärsyttää tämä kolahtelu ja kalahtelu, jota täällä viljellään. Jos pyytää selitystä sille, mikä kalahti, sitä ei yleensä tule. En mä ollut herkkänä. Kunhan vain totesin, että kaikilla on oikeus mielipiteeseen. Niin mullakin. Kyseessä on kuitenkin mielipide, ei totuus. Se olisi hyvä tiedostaa myös kirjoittaessa. Sen voi tehdä erilaisin kielellisin keinoin, esim. kirjoittamalla "mielestäni legginsit ovat sitä ja tätä", "musta ne näyttää ihan pitkiltä kalsareilta jne". Tais sulle joku kalahtaa, kun piti älähtää. (Näetkö nyt: tuota kalahdusta voi hokea ihan mihin väliin vain, vaikkei mitään perusteita olisi sille, että kirjoittaja on loukkaantunut toisen kirjoittajan sanomisista.)
Voisiko kuitenkin ajatella, että jonkinlainen totuudensiemen tässä piilee? Ei kai mikään yksittäinen vaatekpl ole ollut niin monen mielestä ruma kuin leggingsit?
OK, jos niin saat paremman mielen.Kuka hullu menisi peittämään hyvän näköiset säärensä jollain legginsseillä? Sama pätee myös raskaana oleviin. Ne yrittää peitellä paisunneita jalkojaan ja nilkkojaan. Ja yleensä nämä huonot sääret johtuu näiden ihmisten macdonaldsi ruokavaliosta.
aika monet kuitenkin pitää niitä legginsejä? Veikkaisin, että leggiensien käyttäjiä on enemmän kuin niiden inhoajia. Ei ne herättäisi näin suurta ärsymystä, jos olisivat vain marginaalinen ilmiö.
OK, jos niin saat paremman mielen.Kuka hullu menisi peittämään hyvän näköiset säärensä jollain legginsseillä? Sama pätee myös raskaana oleviin. Ne yrittää peitellä paisunneita jalkojaan ja nilkkojaan. Ja yleensä nämä huonot sääret johtuu näiden ihmisten macdonaldsi ruokavaliosta.
ja kyllähän sen ymmärtää ettei kaikki tykkää legginseistä mutta eihän niitä ole pakko pitää? itse tykkään siksi että ei ne nyt ihan sama oli kuin pätkityt sukkahousut; en pitäisi kesällä mustia sukkahousuja mutta mustia legginsejä pidän lyhyiden hameiden kanssa. sellaisten, joita olen aina halunnut, mutta ei niitä voi pitää esim töissä jossa pitää olla kuitenkin asiakaspalvelussa, eikä siis oiken sovi pitää ihonväristen sukkiksien kanssa. Minusta nuoret naiset näyttävät tosi muodikkailta pitkine toppeineen (pepun peittävä täytyy toki olla) ja legginseineen. Paljon muodikkaammilta kuin tuo farkkucaprit ja lantiolle ylettyvä toppi, tuskin se ainakaan muodin edelläkävijän asu on, enemmän tuo yhdistelmä on jo vanhentunut mielestäni.
Hyviltä ne legginsit näyttävät jos on hyväkroppainen muutenkin, Se on totta, etteivät ne pue kovin pullukkaa silloin, jos yläosa on tiukka. mutta monet hyväsääriset pyöreämmätkin näyttävät kivoilta kun on legginsit ja sopivanmallinen yläosa. Voisiko joku linkittää kuvan näistä inhokkinäyistä?? tietäisi sitten itsekin kuuluuko siihen väestöön joka näyttää niin kovin oksettavalta :D toisaalta, ei itsetuntoani kaada se, että joku saattaa erehdyksessä luokitella minut "WT:ksi" legginsien vuoksi.. eikö kenenkään mielestä nämä WT-syyttelijät ole itse aika moukkia, melkoisen sivistymätöntä luokitella ihmisiä noin, etenkin kun perustelut ovat vähintäänkin epäilyttäviä..
Pidän juuri niitä vaatteita, mitkä minusta ovat hyvät. Se on sitten voi voi, jos se jotakuta äryttää niin paljon, että täytyy ihan aloitus tehdä keskustelupalstalle :)
Leggarit on ihanan kevyet ja miellyttävän tuntuiset ihoa vasten ja tosi kivan näköiset juurikin hyvän tunikan, vyön, korujen jne. kanssa:)
Kyllä saat nyt pukeutumismitalin.
pienten tyttöjen päällä. Aikuisista osalle sopii, toisille ei. Itse en laittaisi päälleni, paksut reidet ja jalat ;D
ootte! :) Minä käytän joskus legginssejä koska ne on mukavat päällä. Ja niiden kanssa minulla on tunika koska sekin on mukava päällä. :) Minulla on muutenkin tapana käyttää vaatteita jotka tuntuu mukavilta. Hyvää kesää!
Niillä voi luoda tyyliä asukokonaisuuteen. Tuo persoonallisuutta (legginsejä on erilaisia pilvin pimein), viileämmät kuin housut esim. tunikan kanssa, ei ole niin alaston olo mekon kanssa muttei yhtä kuuma kuin sukkiksissa... syitä riittää!
Ne vaan on mageet =).
Joillain naisilla oon nähnyt farkkuleggarit pidemmän t-paidan kanssa ja oli tyylikäs. Mulla lähinnä tota +tunika/mekko osastoo ;). Ei tarvii leikkipuistossa näytellä paljasta pintaa.
Kyllä kai tutut kehuu, kun on pakko.