Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eletäänkö me lopun aikoja??? Vai onko ennenkin ollut samanlaista?

Vierailija
09.10.2005 |

Luonnonmullistuksia, tsunameja, maanjäristyksiä yms. joissa kuolee kymmeniätuhansia, jopa satojatuhansia ihmisiä. Lentokoneitakin tuntuu tippuvan enemmän kuin ennen vai uutisoidaanko niistä vain enemmän? Tauteja, ihmisten pahaa oloa, pahuutta....

Kertokaa mulle te vanhemmat että onko maailma ollut ennenkin tämmöinen?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mukaan maapallo on tällä hetkellä kierrollaan linnunradalla epävakaammalla alueella. Käytännössä tarkoittaa sitä että on suurempi todennäköisyys esim. meteoritörmäykseen...

Vierailija
22/43 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis itse otettava vastuu itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tellus syöksyy Aurinkoon. Ajallaan.

ihan sama mitä Raamatussa sanotaan.

Vierailija
24/43 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumala vastaa vilpittömiin rukouksiin ja auttaa niitä ihmisiä jotka häneen uskovat.

Vierailija
25/43 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkä muun hallussa se olisi?

Olisihan se kätevää tuumata mokattuaan, että joku muu, korkeampi voima sen tarkoitti näin, kuin että rehellisesti myöntää, että tulipa tehtyä kämmi, ihan itse.

Vierailija
26/43 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystytkö määräämään myös verenkierrostasi?

Vierailija
27/43 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain todella epäkypsä kuvittelee olevansa " oman elämänsä herra" . Tuolaiselle ei ole vielä vastoinkäymisiä osunutkaan.

Elämää ei voi suunnitella etukäteen.

Tulet vielä hämmästymään...

Vierailija
28/43 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen meistä kannattaa elää jokainen päivä siten kuin sillä olisi merkitystä. Pysähtyä nauttimaan niistä pienistä iloista! Lapsemme hymystä, lämpimästä halauksesta rakkaan kanssa, tuntemattoman vastaantulijan hymystä. Ja myöskin kohdella kanssaihmisiään niin hyvin kuin kohtelisi itseään tai rakkaitaan. Luonnonvaroja ei saa tuhlata esim. juoksuttamalla turhaa vettä tai laittamalla sen pahvipakkauksen sekajätteisiin yms. Meistä jokainen voi vaikuttaa pienissä asioissa. Ja niistä pienistä asioista kasvaa valtavan iso asia kun mukana olisi esim. kaikki Suomen kansalaiset, tai edes kaikki AV:laiset :)

Raamattu voi hyvinkin olla oikeassa maailmanlopun suhteen... mutta haluatko elää elämäsi murehtien vai hyviä tekoja tehden ja iloiten? Emme kuitenkaan tiedä päiviemme määrää...

Vierailija
29/43 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä höpötät? Veri kiertää ihan itsekseen, ei vaadi minulta suurempia ponnisteluja. Loppumaanhan sen saan jos haluan.

Jumalako sun verenkiertoasi pyörittää, vai mitä sä horiset?

Vierailija
30/43 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jokainen saa tavoitella onneaan ja pyrkiä elämässään saavuttamaan haluamansa päämäärät. Ei jumala tee sitä kenenkään puolesta. Jos vastoinkäymisiä tulee vastaan ne ovat vain koetinkivi tai sitten Jumala muusta syystä sallii sen että ko. ihmisen elämä muutta polkujaan. Kun menettää jotain saa aina jotain tilalle. Jos ei muuta niin ainakin osaa arvostaa niitä asioita joille ei ennen osannut antaa riittävästi arvoa..

Vierailija
31/43 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saasteet tän katastrofin tulee aiheuttamaan!!! En voi ymmärtää, että miksi tähän ongelmaan ei oikeastaan edes reagoida juuri millään lailla... Raha on syvältä! Tätä vauhtia saamme nähdä seuraukset jo lähivuosikymmeninä. Ja uskolla/uskonnolla ei ole mitään tekemistä tän asian kanssa.

Vierailija
32/43 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta parikymppisenä sitä luuli itsestään vielä vaikka mitä.

Vierailija
33/43 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

maasta tehdään kaunis paratiisi ihmiset elävät terveinä ikuisesti, surua ei enää ole.

Vierailija
34/43 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vain todella epäkypsä kuvittelee olevansa " oman elämänsä herra" . Tuolaiselle ei ole vielä vastoinkäymisiä osunutkaan.

Elämää ei voi suunnitella etukäteen.

Tulet vielä hämmästymään...

Kaikenlaista sattuu, tilanteet muuttuu, mutta ei se siltikään tarkoita, etteikö minulla olisi itselläni mitään osaa tai arpaa siihen! Totta kai valintani vaikuttavat! Mutta se, että asioita sattuu ja tapahtuu, ei minun mielestäni ole Jumalan tekosia.

Ja tämä on ihan vain minun ajatusmaailmani. Suomessahan on mielipiteen- ja uskonnonvapaus, eikö niin?

Vierailija
35/43 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vielä ole loppua tullut.

aina on myöskin ollut katastrofeja, paljon pahempiakin kuin mitä nyt on viime aikoina ollut! Nämä kuuluu kevyeen sarjaan!!!

Ja aina tulee katastrofeja olemaan.

Vierailija
36/43 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan olla, että tulevaisuudessa sairastun vakavasti. En kuvittele, etteikö minulle voisi niin käydä. Mutta siihen en usko, että se olisi Jumalan määräämää. Jos sairastun esim. keuhkoahtaumatautiin, niin sen olisin itse aiheuttanut tupakoinnillani.

Esitän asiani ehkä huonosti, ja teillä on sellainen kuva, että tosiaan kuvittelen olevani maailman napa ja kaikki menee niinkuin haluan. Eikä se todellakaan ole se mitä tarkoitan.

Vierailija
37/43 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen ihminen tekee itse päätöksensä ja kantaa vastuun tekosistaan.

ihminen voi valinnoillaan vaikuttaa elämäänsä, joko hyvin tai huonosti. sairauksia on ja onnettomuuksia sattuu et voi niille mitään, voit elää terveellistä elämää syödä terveell. ruokaa välttää tupakkaa alkoholia jne. samoin voit olla varovainen liikenteessä jne mutta silti voit sairastua syöpään tai jäädä auton alle. asioita sattuu ja saatana aiheuttaa varmasti kaikille ongelmia.

Vierailija
38/43 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi on tuo tulevaisuuden toivo. ja tuo aika koittaa hyvin pian!

Vierailija
39/43 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että " oma elämä menee niinkuin menee eikä sille mitään voi, Jumala päättää" . Sehän tarkoittaa sitä, että " Saastutetaan vaan, jos luonnontila sen takia järkkyy niin että useimmat alueet muuttuu asuinkelvottomiksi niin minkäs minä sille voin, niin on tarkoitettu tapahtuvaksi" .

Itse uskon Jumalaan, mutta en ikinä voisi vierittää vastuuta omista tekosistani tai tekemättä jättämisistäni hänelle.

Vierailija
40/43 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

teoistaan. mitä kylvät sitä niität.

aina voi katua syntiä anteeksi, mutta vilpittömästi.