Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö raskaana olevalla ole enää itsemääräämisoikeutta kehoonsa?!

Vierailija
23.06.2010 |

Voi helvetti! Olen raskaana ja maha on jo näkyvissä. Käytiin tänään anopilla, ja hän heti tarrasi mun vatsaan ja alkoi lääppiä ja sössöttää. Mä sanoin aika tiukasti, että anteeks, en tykkää, että mun vatsaa lääpitään, voitko lopettaa. Anoppi LOUKKAANTUI ja tuhahti, että siellä on hänen lapsenlapsensa ja kyllä hänellä pitäisi olla OIKEUS vähän silitellä?!

Kerroin, että mun vatsaan ei koske kuin mieheni, äitini, siskoni ja hoitohenkilökunta ja anoppi sanoi, että tästä se toisen isovanhemman suosiminen sitten alkaa. Öö, kyse on mun äidistä?!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit voinut ystävällisesti sanoa, että sinusta on epämiellyttää, että toiset ihmiset koskettelevat mahaasi. Siihen on oikeus on itselläsi ja miehelläsi.

Juu, tuosta se toisen isovanhemman suosiminen alkaa!

Vierailija
2/36 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsut sitä lääppimiseksi, että toinen tunnustelee lapsenlapsensa liikkeitä? Ei sen kosketuksen taustalla ole ikäviä ajatuksia, vaan ihan kauniita.

Tietenkin, jos todella pidät sitä intiiminä kosketuksena, voit sanoa, että et pidä siitä, että mahaasi kosketaan.

Lääppiminen on kuitenkin minusta seksuaalista kourimista, joten sanavalintasi ja kenties jopa sävysikin loukkasivat anoppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyllä siskonikaan.

Ja miehenikään ei siihen koske, jos itse en halua.

Että omituinen anoppi sinulla, mutta lapsellinen on myös kirjoituksesi.

Vierailija
4/36 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota kun ihmiset tuli koskemaan mahaa, se oli epämiellyttävää!

Mutta ap oisit kyllä voinu ilmaista itseäsi vähän nätimmin. Vanhemmat ihmiset nyt vaan on sellasia. Mä osoitin ruuminkielellä että en tykkää koskettelusta, tai sanoin että just nyt supistaa ja koskettelu tuntuu pahalta tms., en kyllä ois ihan tuolla tavalla koskaan sanonu anoppille(kaan)!

Vierailija
5/36 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituiselta kuulostaa että annat kuitenkin muiden lääppiä sitä. En minä tykkää edes oman äitini lääppimisestä.

Muista sitten vauvan synnyttyä että anoppisi on miehen äiti. Ettet sitten suosi vieläkin äitiäsi. Niin tuppaa käymään monesti.

Vierailija
6/36 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävästi sanoit. Mä olisin ehkä astunut kauemmas ja sanonut että vatsn iho on on tullut raskauden myötä kauhean herkäksi. Siis olisin mielummin kertonut valkoisen valheen kuin pahoittanut anopin mielen sillä hän ei pahaa tarkoittanut.

Vierailija
7/36 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tasapuolisuuden nimissä minun täytyy antaa naisen, joknka olen tuntenut kolme vuotta kosketella mahaani niin kuin äitini, jonka kanssa olen läheinen ja tuntenut 30 vuotta?!

En ylipäätään pidä siitä, että muut ihmiset koskevat minua mihinkään, halailevat jne... Tiettyjä poikkeuksia lukuunottamatta.

ap

Vierailija
8/36 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökeröä käytöstä aikuiselta ihmiseltä.

Vierailija
9/36 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tasapuolisuuden nimissä minun täytyy antaa naisen, joknka olen tuntenut kolme vuotta kosketella mahaani niin kuin äitini, jonka kanssa olen läheinen ja tuntenut 30 vuotta?! En ylipäätään pidä siitä, että muut ihmiset koskevat minua mihinkään, halailevat jne... Tiettyjä poikkeuksia lukuunottamatta. ap

Hänkään ei tykkää koskettelusta, varsinkaan vieraiden.

Mutta asiaan. Voit sanoa nätisti, että en pidä koskettelusta.

Mutta lääppiminen on hyvin negatiivinen sana, ja anoppisi halusi kuitenkin osoittaa kiinnostustaan ja tunteitaan positiivisesti. Ilman muuta voit kieltää sen, jos tosiaan pidät ikävänä mahan tunnistelua, mutta käytä silloin hiukan vähemmän arvovärittyneitä sanoja.

Vierailija
10/36 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun piti sanoa siihen että et hänen anna koskettaa mutta annat miehesi, siskosi ja oman äitisi koskea? Olisit vaan sanonut ettet tykkää että kukaan koskettelee niin varmaan anoppi olisi tämän ymmärtänyt paremmin.

Varmasti tulee ulkopuolinen olo kun sanot että toinen mummu, vauvan isä ja sinun siskosi saavat kosketella (tyyliin sinä et..)

Vierailija
11/36 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanamuoto taisi olla: Anteeks, en kauheesti tykkää, että mua kosketellaan, joten voisitko lopettaa.

Onko toi tökeröä? Vai pitäisikö mun oikeasti keksiä valkoinen valhe, enkö voi suoraan sanoa, että en pidä koskettelusta? Loukkaantuuko ihmiset tuollaisesta?!

Vierailija
12/36 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiukkaan sävyyn sanoin tuon, koska kokemuksesta tiedän, että anoppi ei välttämättä ota joitain asioita tosissaan, jos hänelle ei niistä tiukasti sano (kuten miehen allergia).

ap jälleen

Vierailija
13/36 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanamuoto taisi olla: Anteeks, en kauheesti tykkää, että mua kosketellaan, joten voisitko lopettaa. Onko toi tökeröä? Vai pitäisikö mun oikeasti keksiä valkoinen valhe, enkö voi suoraan sanoa, että en pidä koskettelusta? Loukkaantuuko ihmiset tuollaisesta?!

Koska tosiaan tiedän oman lapseni kautta, että kaikki eivät voi sietää kosketusta ollenkaan, vaikka olisi läheinenkin koskettelija.

Mutta ilmeisesti anoppisi ei tiedä, että tuollaista on olemassa ja että kyse ei ole välttämättä lainkaan HÄNESTÄ.

Vierailija
14/36 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka halusivat.

Ihmeellistä panikointia!

Vierailija
15/36 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähelleni saa tulla. Olen vilkas ja eläväinen ihminen ja puhun käsilläni. Tuntuu, että olen syntynyt väärään maahan.

JA joo, en tarkoita nyt juoppoja ja hulluja jne.

Mutta kyllä minua saa normalmente lähestyä.

Vierailija
16/36 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanamuoto taisi olla: Anteeks, en kauheesti tykkää, että mua kosketellaan, joten voisitko lopettaa.

Onko toi tökeröä? Vai pitäisikö mun oikeasti keksiä valkoinen valhe, enkö voi suoraan sanoa, että en pidä koskettelusta? Loukkaantuuko ihmiset tuollaisesta?!

mennä sanomaan että kuka saa koskea ja kuka ei. Varmasti anoppi harmistuu ja saattaa ajatella ettet pidä hänestä.

Vierailija
17/36 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan vannetta taas löysemmälle... En mä nyt suoranaista nautintoa saanut, jos joku raskausaikana silitti mahaa, mutten sanonut siitä mitään ja en sitä hautonut jälkikäteen. Enhän mä kiellä ihmisiä taputtamasta olkapäällekään tai ole halaamatta toista, jos toinen haluaa halata.

Miten te olette noin kosketuskammoisia?

Vierailija
18/36 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sulle tiedoksi, että meitä on moneksi. Joillain on hyvin laaja ns. henkilökohtainen reviiri, ja he kokevat jo lähellä seisomisen kiusalliseksi. Toiset - esim. suurkaupungin asukkaat - taas osaavat olla luontevia, vaikka ihmisiä seisoisi ihan liki.

Samalla lailla koskettelu on joidenkin mielestä kauheaa. Siis ihan kamalaa. Eikä kyse ole siis välttämättä mistään lapsuuden traumasta tai tahdonvaraisesta asiasta.

Eli ei voi "päättää", että tää on ok, vaan se tuntuu oikeasti ihan kauhealta.

Vähän samalta, kuin sinusta (ja minusta) tuntuisi antaa jonkun pelottavan/inhottavan ihmisen taputella rintoja/takapuolta...

Vierailija
19/36 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat koskea vatsaasi, mutta muuten sulla oli kyllä täysi oikeus sanoa anopillesi ettet tykkää vatsan koskettelusta. Vaikka onkin anoppisi lapsenlapsi, ei se tarkoita sitä, että hän saa vatsaasi lääppiä miten tykkää. SINUN ja miehesi vauva siellä on. :)

Vierailija
20/36 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mua ällötti appivanhempieni vatsani lääppiminen raskausaikana. Koitin aina vaan väistää ne tilanteet. Omat vanhempani kunnioittivat yksityisyyttäni. Ainahan sitä voi silti tahdikas olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi