Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ajassa olet palautunut synnytyksen jälkeen lähtöpainoosi?

Vierailija
21.06.2010 |

Eli juuri synnyttäneenä kiinnostaisi tällainen asia.

Lähtöpainosi ennen raskautta ja paljonko tuli raskauden aikana?

Minkä ajan kuluttua takaisin lähtöpainossa synnytyksen jälkeen?

Itsellä lähtöpaino 65kg, 15kg tuli ja viikon kuluttua synnytyksestä 74kg jäljellä. Kesäjuhlia tiedossa kuukauden kuluttua, ja olisi kiva sopia omiin vaatteisiin... Siksi kiinnostaa!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tuli taas lohtusyötyä vauva-aikana ja niitä kiloja tapellaan yhä irti:(

Vierailija
42/53 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta rinnan ympärys on vieläkin 10cm enemmän kuin normaalisti, joten ei ne ennen raskautta ostetut juhlavaatteet istu. Ei mene edes kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain toivoa siis on, mutta aika yksilöllistä kuitenkin näyttää olevan tuo painon putoamistahti.

Ekan jälkeen itse mahduin samoihin tyköistuviin vaatteisiini (poislukien tyköistuvat rintojen kohdalta) kun sain kilot takaisin lähtöpaino 65 kiloon.

T. AP

Vierailija
44/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa tuli odotusaikana yhteensä 6 kg ja synnytyksessä lähti kaikki pois ja vähän enemänkin: painoin -800g vähemmän kuin raskauden alkuvaiheessa. Olin aivan varma, että saa kamalasti lisäkiloja, mutta toisin kävi. :)

Vierailija
45/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta palautuminen kesti 5 vuotta

Toisesta on vielä vaiheessa, vauva 8kk...

Vierailija
46/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtöpaino: 85, pituus 172

Synnärille mennessä: 72 kg

Synnytyksen jälkeen kotona: 62 kg

Vierailija
47/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino ennen raskautta oli sen verran iso,että raskauden aikana käytännössä paino ei noussut yhtään ja 11kg jäi sitten sairaalaan.Olin synnytyksen jälkeen hoikempi kuin vuosiin,mutta lohtusöin itseni vanhoihin mittoihin vauvavuotena.Nyt olen taas pudottanut kaiken ylimääräisen ja olen kerrankin normaalilla painoindeksillä:)

Vierailija
48/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kiloa, ja lapsi on 12 vuotias.

Vierailija
49/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnilleen saman verran ja normaaleissa mitoissa olin noin parin kuukauden päästä. Raskauskiloja tuli molemmilla kerroilla melkein 20. Kolmannen raskauden alussa painoin jonkin verran enemmän - lihoin raskautta edeltävänä vuotena - ja lihoin raskausaikana hieman hieman vähemmän. Alkupainossa olin varmaan 4-5 kk synnytyksen jälkeen ja nyt kun vauva alkaa olla vuoden vanha, painan vähemmän kuin ennen yhtäkään lasta. Jouduin olemaan 4 kk imetysdieetillä ilman maitotuotteita, kotimaisia viljoja ja kananmunaa. Olen kuntoillut siitä lähtien, kun vauva oli parikuinen.

Vierailija
50/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut lähtöpaino, ekassa lähtö 56kg +8kg, joista 3,4kg tuli kainalossa kotiin.

Toisessa lähtöpaino 62kg +12kg, siitä 4kg kainalossa kotiin.

Koskaan en ole mahtunut ennen raskautta olleisiin vaatteisiin, luut ei millään jumpalla ole palautuneet, lihakset kyllä on hyvät, varsinkin lonkat olivat molemmissa raskauksissa tosi kipeät ja kipeytyvät vieläkin jos innostun liikaa liikkumaan. Aikaa ensimmäisestää raskaudesta 10v ja toisesta 8v

Vierailija
51/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden aikana tuli 8 kg lisää. Kun tulin sairaalasta kotiin, painoin 10 kg vähemmän.

Vierailija
52/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiloja tuli 20 ja 3kk synnytyksestä paino 45kg

Vierailija
53/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka lähti pois kahdessa viikossa. Nestettä oli kyllä paljon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme