voiko lääkkeestä reklamoida apteekkiin?
kyseessä lapsen antibioottivoide silmiin... tuntuu,että tuubissa oli puolet ilmaa??? eilen aloitettu kuuri, joka pitäisi kestää 10pv,ja tuubi on puolillaan.... ei,en ole ruutannut yhtään hukkaan. alunperin siellä ei ole voinut olla oikeaa määrää??
Kommentit (17)
Tekevät sitten tuotevirheilmoituksen, jos siis tuotteessa on vikaa. Noista silmävoide -tuubeista on kyllä sellainen käsitys, että ne eivät taida mikään tuntua ihan täysinäisiltä. Sitä voidetta laitetaan niin tosi pieniä määriä kerralla, että siitä riittää kyllä moneksi kerraksi.
itse olen joskus saanut viallisen injektioruiskun eikä sen vaihtaminen tuottanut ongelmia.
minun mielestäni se ei ole pieni määrä:) tuntuu aika hurjalta itseasiassa...
-ap
Yleensä tippoja laitetaan monta kertaa päivässä ja voide yöksi. Voide kun pysyy silmässä kauemmin, mutta varmasti ohje on ihan oikein, en mä sitä epäile.
ei tuo määrä riitä kymmeneneksi päiväksi, ei mitenkään.
eri asia,suostuuko joku terveyskeskuslääkäri uusimaan sitä.....
-ap
Voidehan on yleensä vain yöksi, tipat päiväksi. Ihan jo siitäkin syystä että voide tekee näön sameaksi.
joka sen määräsi. luotan,että annostus on oikea....?
-ap
Luulisi olevan tosi kurjaa olla voiteet silmissä hereillä ollessa.
meillä oli antibioottia kirjoittu väärin ja apteekista korjasivat tilanteen.
täyttää heinäkuussa 5.
ei ole sanonut,että näkö olisi sumea tms?
-ap
Meidän 5 v:llä oli oftan chlora. Valitteli kovin sumeutta. Onneksi tarvitsi laittaa vain yöksi.
Ja se tuubi oli sellainen tyhjän tuntuinen, mutta riitti kyllä hyvin 10 päiväksi. Mutta toki voit apteekista kysyä, että onko siinä jotain vikaa - kyllä sieltäkin voi viallisen pakkauksen saada.
Ei tuossa ole mitään kummallista. Älä sitä ihmettele. Jos sen sijaan tuntuu ettei siellä tuubissa ole sitä lääkettä, mene apteekkiin. Tosin monesti se määrä tuubissa on pieni ja tuntuu ettei siellä ole mitään ja onkin. Käy silti nyt tarkistamassa ennen kuin kaikki on jo loppu. Saat uuden sieltä apteekista jos lääke on vajaa.
T. apteekin täti
minun mielestäni se ei ole pieni määrä:) tuntuu aika hurjalta itseasiassa...
-ap
Vai onko teillä isompi tuubi? Tuo meidän 3,5 g, annostelu siis kerran päivässä.
niin saavat katsoa, onko jotenkin viallinen pakkaus tms.