Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ajassa olet palautunut synnytyksen jälkeen lähtöpainoosi?

Vierailija
21.06.2010 |

Eli juuri synnyttäneenä kiinnostaisi tällainen asia.

Lähtöpainosi ennen raskautta ja paljonko tuli raskauden aikana?

Minkä ajan kuluttua takaisin lähtöpainossa synnytyksen jälkeen?

Itsellä lähtöpaino 65kg, 15kg tuli ja viikon kuluttua synnytyksestä 74kg jäljellä. Kesäjuhlia tiedossa kuukauden kuluttua, ja olisi kiva sopia omiin vaatteisiin... Siksi kiinnostaa!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaveripiirissä monet esikoisen saaneet on laihhtuneet nopeasti. Mulla tuli kiloja 15 ja 7 viikkoa synnytyksestä ne oli lähteneet. Lopullinen saldo imetysaikana oli -10 kg lähtöpainosta vaikka olin ihan normaalipainoinen raskauden alussa.

Muista raskauksista ei ole lähtenyt samaa vauhtia. Nyt 9 vkoa synnytyksestä ja vielä 6-7 kg jäljellä.

Vierailija
2/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole edelleenkään lähtöpainossani :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja imetän. Ja elän toivossa että normaalilla ruokavaliolla sulaisivat parissa kuukaudessa :).

Vierailija
4/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti olisi lähtöpainossa siinä vaiheessa, kun imetys loppuu.

Vierailija
5/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja laitokselle jäi 8kg.

Vierailija
6/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehtinyt kaikki sulaa ennen tokaa raskautta, jolloin tuli 8 kg. Ei nekään itsestään lähtenyt. Nyt neljä vuotta myöhemmin olen laihduttanut niitä pois.

Mulla kyllä tuli kiloja enemmän imettäessä kuin noi muutamat raskauskilot. Pienenä ihmisenä (ennen raskauksia 56 kg) mulla ei maito herunut jos en syönyt reilusti.

Mutta ei noita kiloja nyt myöhemmin mitenkään järkyttävän vaikea ole ollut pudottaa, kun olen vain ottanut sen asiakseni ja pysynyt terveenä. Pari aiempaa laihdutusyritystä karahti jatkuvaan sairasteluun, kun ei päässyt kuukausiin urheilemaan.

Vierailija
7/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtöpaino 53 kg. Raskaudesta painoa tuli muistaakseni 16 kiloa. Synnytyssairaalaan jäi n. 9 kiloa. Turvotus ilmeisesti hävisi vasta synnytyksen jälkeen sillä hikoilin alkuun ihan kamalasti. Tämän jälkeen painoa oli jäljellä enää 57 kiloa. Tähän sitten jämähtikin pitkäksi aikaa ja vasta imetyksen loppumisen jälkeen lapsen ollessa vuoden ikäinen painan tällä hetkellä 55 kg. Laihduttamatta ei varmasti paino enää tästä laske.

Vierailija
8/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtöpaino 58kg ja painoa tuli 20kg. Vauvan ollessa 4kk paino oli pudonnut laihduttamatta 60kg:oon, jossa ollaan edelleen (vauva nyt 6kk).

Vierailija
9/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä välissä ollut pari raskautta lisää ja vielä pitäis laihduttaa 20kg (20kg jo pudonnut)...huoh

Vierailija
10/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotusaikana tuli 14,sairaalaan jäi 10 kiloa ja muistaakseni puolessa vuodessa olin normaalipainossa.

nyt toisen kanssa lähtöpaino sama.raskausaikana tuli 12 kg ja laitokselle jäi 9 kg.nyt painan 55 kiloa (viimeksi olen näin vähän painanut vajaa 10 vuotta sitten).

Tarkennus vielä että imetän vielä,en ole laihduttanut mutta liikun kyllä paljon koiran kanssa ja muutenkin.Ja olen kyllä herkkupeppu :) ehkä se on sitten se imetys ja liikkuminen.Olen siis synnyttänyt syyskuussa 2009.

Vierailija
11/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. kerta:

Lähtöpaino 62kg

Paino ennen synnytystä 81,8kg.

Paino takaisin 62 kilossa jälkitarkastuksessa 8 viikkoa synnytyksestä.

2. kerta:

Lähtöpaino 60kg

Paino ennen synnytystä 80kg

Paino 60 kilossa jälkitarkastuksessa 7 viikkoa synnytyksestä.

Vierailija
12/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtöpaino 72 kg. Synnytyksen jälkeen painoin 97 kg. Nyt 79 ja synnytyksestä on aikaa 2,5 vuotta.

Vierailija
13/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli 13 kg, lähti 3 kuukaudessa kun vähän katsoi vikan kuukauden syömisten perään.

Synnytyksen jälkeen painoin pari päivää SAMAN VERRAN kuin ennen synnytystä mistä olin ihan kauhuissani mutta johtui turvotuksesta. Minulal ainakin elimistö palautui noin kuukaudessa paljon itsekseen. Siitä eteenpäin piti vähän itsekin ponnistella.

Vierailija
14/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 kg, raskauden aikana tuli 15 kg, meni ainakin 6-8 kk kun olin taas 45 kg, mutta en tehnyt mitään sen eteen, joskus kävin kävelyllä vauvan kanssa, mutta hervoin...

Vierailija
15/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa lähtö 72kg, tuli 14kg ja sairaalasta tulin 71-kiloisena.

Tokassa lähtö 80kg, tuli 6kg ja kotiuduin 76-kiloisena.

Imettäessä kiloja on tullut 8kg/5kg...

Vierailija
16/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin lähtiessä oli painoa saman verran kuin ekalla neuvolakäynnillä.

Tosin en lihonutkaan odotusaikana vaan kaikki paino mikä tuli oli vauvaa, lapsivettä ja istukkaa.

Vierailija
17/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5 kiloa, painoin synnytyksen jälkeen 5 kiloa vähemmän kuin alkuraskaudessa. Sai kyllä kiloni takaisin jo noin kuukaudessa! halusin kiloni takaisin koska olin mielestäni liian laiha, eipä tarvinnut laihduttaa päästäkseen samaan painoon vaan sain nauttia huoletta hyvästä ruuasta =)

Vierailija
18/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luut eivät ole vielä palanneet paikoilleen eli lantio on ainakin leveämpi.

Mulla meni ainakin puoli vuotta että vanhat farkut mahtuivat vaikka puntari oli lähellä vanhoja lukemia. Tai saattaa olla vaan mun ongelma kun olen muutenkin laiha.

Jokaisesta raskaudesta tuli 20kg. Puolen vuoden päästä oli jäänyt 5kg jotka nekin sitten hävisivät muutaman kuukauden sisällä.

Vierailija
19/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luut eivät ole vielä palanneet paikoilleen eli lantio on ainakin leveämpi. Mulla meni ainakin puoli vuotta että vanhat farkut mahtuivat vaikka puntari oli lähellä vanhoja lukemia.

Ihan parissa kuukaudessa saa jo ison eron! Sitä pitää vain oikeasti tehdä, ei vain ajatella tekevänsä... ;-)

Vierailija
20/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luut eivät ole vielä palanneet paikoilleen eli lantio on ainakin leveämpi.

Mulla meni ainakin puoli vuotta että vanhat farkut mahtuivat vaikka puntari oli lähellä vanhoja lukemia. Tai saattaa olla vaan mun ongelma kun olen muutenkin laiha.

Jokaisesta raskaudesta tuli 20kg. Puolen vuoden päästä oli jäänyt 5kg jotka nekin sitten hävisivät muutaman kuukauden sisällä.

Ystäväni on jopa hoikempi kuin ennen raskautta mutta hänen yksikään vanha vaate ei mene päälle kun vartalo on muuttanut muotoaan, farkut menneet kierrätykseen kun lantio aivan eri kuin ennen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi