Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ajassa olet palautunut synnytyksen jälkeen lähtöpainoosi?

Vierailija
21.06.2010 |

Eli juuri synnyttäneenä kiinnostaisi tällainen asia.

Lähtöpainosi ennen raskautta ja paljonko tuli raskauden aikana?

Minkä ajan kuluttua takaisin lähtöpainossa synnytyksen jälkeen?

Itsellä lähtöpaino 65kg, 15kg tuli ja viikon kuluttua synnytyksestä 74kg jäljellä. Kesäjuhlia tiedossa kuukauden kuluttua, ja olisi kiva sopia omiin vaatteisiin... Siksi kiinnostaa!

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin mitat 164/54kg, kolmannen jälkeen painoin vielä 62kg alimmillani. Viidennen jäkeen en ole päässyt alle 90kg:n

Vierailija
22/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino oli 56kg ja raskauden aikana tuli huimat 25.9kg! Synnärille tuosta jäi vaan 6.9kg.

Kovasti aloin kuntoilla ja muutin ruokavaliota mutta edelleen mittari näyttää 73kg ja synnytyksestä kohta 5kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa 57 -> 83 kg

vajaan vuoden kuluttua 62 kg

tokassa 62 -> 83 kg

nyt paino 60 kg ja nuorimmainen just täytti 1v

Vierailija
24/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnärillä 83kg, no synnytkseen ja laitokselle jäi jo se 10kg. Imetin, en lenkkeillyt, vanhat vaatteet mahtu noin kuukaudessa päälle :)

Vierailija
25/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni ennen raskautta n. 29 tuuman farkut, imetyksen jälkeen 26 tuuman... Painokin toki putosi lähtöpainosta kovasti.

Luut eivät ole vielä palanneet paikoilleen eli lantio on ainakin leveämpi.

Mulla meni ainakin puoli vuotta että vanhat farkut mahtuivat vaikka puntari oli lähellä vanhoja lukemia. Tai saattaa olla vaan mun ongelma kun olen muutenkin laiha.

Jokaisesta raskaudesta tuli 20kg. Puolen vuoden päästä oli jäänyt 5kg jotka nekin sitten hävisivät muutaman kuukauden sisällä.

Ystäväni on jopa hoikempi kuin ennen raskautta mutta hänen yksikään vanha vaate ei mene päälle kun vartalo on muuttanut muotoaan, farkut menneet kierrätykseen kun lantio aivan eri kuin ennen!

Vierailija
26/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino 48 kg (pituus 1,56)

Paino ennen synnytystä 59 kg

Paino 48,5 kg jälkitarkastuksessa 7 viikkoa synnytyksestä

Vierailija
27/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista lähtöpaino 62kg, ekasta tasan 80kg synnyttämään lähtiessä, sairaalasta kotiutuessa 74kg,vuosi synnytyksestä meni että paino oli taas 62kg, tokasta 76kg synnyttämään lähtiessä, kotiutuessa 72kg ja vasta nyt 2v synnytyksestä painan taas 62kg, olen imettänyt pitkään, kuntoillut ja syönyt terveellisesti mutta paino on junnannut koko imetysajan. Vanhat vaatteet eivät enää mahdu lantiosta.

Vierailija
28/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan ja stressin takia pahasti ja sain normaalipainoni takaisin vasta kun lapsi oli 2v.

Mutta vaikka paino lähti nopeasti niin jotenkn en mahtunut vielä kuukausiin aiempiin kireisiin vaatteisiin, vieläkin mietin mistä se johtuu, oliko lantioni jotenkin leveämpi tms??

Vierailija
29/53 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoh. Mut juu, tuo luuongelma on ilmeisesti ainakin todella hoikilla selkeä, itselläni se teki just sen muutaman sentin että ei menneet vanhat vaatteet, ennen kuin luut palautuivat, vaikka paino tippui kohisten.

Luut eivät ole vielä palanneet paikoilleen eli lantio on ainakin leveämpi. Mulla meni ainakin puoli vuotta että vanhat farkut mahtuivat vaikka puntari oli lähellä vanhoja lukemia.

Ihan parissa kuukaudessa saa jo ison eron! Sitä pitää vain oikeasti tehdä, ei vain ajatella tekevänsä... ;-)

Vierailija
30/53 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisimmästä synnytyksestä on nyt 5v, enkä ole lähelläkään lähtöpainoa. tosi tiukassa on kilot.

Vierailija
31/53 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 2 kk kuluttua synnytyksestä -2 kg lähtöpainosta. 9 kg jäi jo laitokselle.

Vierailija
32/53 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 3 kk kuluttua olin -3 kg lähtöpainosta.

Vierailija
33/53 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin sairaalassa 6 päivää ja kotona painoin saman kuin ennen raskautta, painoa tuli noin 9 kg raskauden aikana

Vierailija
34/53 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa ja tokassa oli lähtöpainossa (174cm/54kg) 2 viikon kuluttua.

Neljännen jälkeen en vieläkään, vaikka lapsi on jo 6v :(

Vierailija
35/53 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtöpaino 62kg ja ennen synnytystä 84kg...

Ekan ja toka välissä paino laski alimmillaan 65kg. Tokassa raskaudessa nousi 82kg ja laski tokan ja kolmannen välissä alimmillaan 67kg. Kolmannessa nousi taas 82kg ja NYT vuosi kolmannen syntymästä olen EKAA KERTAA samoissa mitoissa kuin ennen ekaa raskautta... Nykyinen paino 61kg.

Tosin ihan itsestään paino ei todellakaan laskenut. Päivittäistä rankkaa liikuntaa se on vaatinut.

Vierailija
36/53 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 päivää synnytyksestä lähtöpainossa, 11 päivää synnytyksestä n. 3kg alle

Vierailija
37/53 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Alkupaino 60kg, raskaus +23kg, ei koskaan lähtöpainoon takaisin, tiukalla dieetillä vuoden kulutta 62kg.

2. Alkupaino 66kg, raskaus +19kg, 6kk kuluttua alkupainossa ilman dieettiä (kaksosten imetys).

Vierailija
38/53 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 kg lähti kahdessa viikossa, vikat 2 kg 9 kk synnytyksestä. Sen jälkeen pudotin painoa vielä pari kg (painan nyt 54) koska nykyiset mittani ovat ne joissa viihdyn parhaiten.

Vierailija
39/53 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein kaikki ylimääräinen tippui pikkuhiljaa pois puolessa vuodessa, mutta muutama ylimääräinen kilo jäi sitkeästi. Ne karistin tossa kuukausi sitten kun aloin vaan katsomaan mitä suuhuni laitan ja merkkasin syömiset kiloklubiin.

painoa tuli 18kg, joista 8kg jäi laitokselle.

Nyt painan 58kg/164cm

Vähän jos vielä pudottaisi juhannuksen jälkeen kun nyt on alkuun päästy :)

Vierailija
40/53 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 68 ennen raskautta ja kiloja tuli 17. Sairaalaan jäi jo 7 kiloa vaikka vauva oli tavallisen kokoinen n. 3700, mutta istukka oli iso ja varmaan nesteitäkin oli kertynyt vaikkei mielestäni pahemmin ollut turvotusta. Vauva söi alusta asti hyvin ja joka päivä lähti kilo. Ehkä liiankin nopeasti, mutta parissa viikossa olin jo omissa mitoissani vaikken päässyt vielä kunnolla liikkumaan ja söin juuri sitä mitä mieli teki...ja syön edelleen, mutta imettäminen kuluttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi