Voiko puolisoaan rakastaa jos ei ikinä halua häntä?
Halutahan voi vaikkei rakasta, sen tiedän, mutta mitenkäs toisinpäin?
Mieheni halunnut minua/seksiä viimeksi maaliskuun alkupuolella ja nyt mennään kohta kesäkuun lopussa.
Sitä ennen halusi viime marraskuussa.
On stressiä ja on arkea ja ollaan oltu 18v yhdessä, mutta lapset esim ei enää vuosiin ole valvottanut tms.
Olen vain henkisesti hajalla tämän asian vuoksi:´´(
N33
Kommentit (6)
niin näyttää sitten sen rakkauden sinulle ja haluaa rakastella sun kanssa.
Sano että sä kaipaat miehesi lämpöä,läheisyyttä ja rakkautta....sanot että kaipaat teidän rakasteluhetkiä...
Sano sille että näyttää kuinka rakastaa ja haluaa sua vielä...että sä haluat näyttää miehelles kuinka sä rakastat ja haluat sitä!!!
Toivottavasti saatte myös seksin luistamaan...se on kuitenki tärkeä osa suhdetta,vaikka nyt varmaan tuhat av-mammaa tulee väittämään toista.
tsemppiä sinulle!!!
tosin yhdessä oltu vasta 2 vuotta. Meitä elämä ehtinyt nyt ja aikaisemminkin heitellä aika monin tavoin ja se on osittain vaikuttanut varmasti suhteemme seksiinkin. Mutta äääh...meillä on kyllä läheisyyttää ja toisen huomioimista vaikka miten paljon. Mutta ihan se konkreettinen seksi on toodella vähäistä...
Hetkeksi on aina auttanut se että olen sanonut asiasta miehelle. Mutta sitten jotenkin se seksi vaan taas jää jonnekkin...
kiinnostunut seksistä varmaan vuosi sitten.
t.juhannusta odotellessa
Ettet vain odota miehesi lähestyvän sua ja laske viikkoja?
Uskon, että voi rakastaa, vaikka ei seksiä haluaisikaan. Toki on suotavaa, että syy haluttomuuteen selvitetään, kun se tekee toisen (sinut) onnettomaksi. Puhu miehellesi, kerro, miten tärkeä asia on, ja pyydä tätä menemään lääkäriin.
vielä pitkään sen jälkeen kun en enää pitänyt hänen käytöksestään, mikä aiheutti myös haluttomuuden.
Säännöllisesti.
Ap