Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jossain vaiheessa on vain hyväksyttävä oma ikääntyminen

Vierailija
05.12.2025 |

Ja sen aiheuttamat muutokset kropassa. Vaikka eläisi terveellisesti, et tule vaihdevuosi-ikäisenä saamaan sitä nuoruuden bikinikroppaa vaikka miten söisit vähän ja urheilisit hullun lailla. Ja miksi tavoitella jotain, jonka aika meni jo? Miksi ei voisi vain hyväksyä omaa ikääntymistä? Kaikille käy niin, nuoruus oli vain yksi ajanjakso elämässäsi. Ihminen käy läpi eri vaiheita eri ikäisenä. Toiset kuolevat jo nuorena, on onni saada elää pitkä elämä eri vaiheineen

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämänkin jorinan tarkoituksena on?

Vierailija
2/16 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näinhän se on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän sille mitään voi, aika menee vaan 

Vierailija
4/16 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämänkin jorinan tarkoituksena on?

Kertoa sulle elämän perusasioista.

Vierailija
5/16 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

youth is wasted on the young!

Vierailija
6/16 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ikääntyminen sinulle sitä että lopettaa itsestään huolehtimisen? Minun tavoitteena ei ole näyttää parikymppiseltä, vaan hyvältä.

Vierailija
7/16 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta se on että ikääntymisen hyväksyminen helpottaa. 

Mutta toisaalta, ei kannata myöskään omaksua liian pessimistisiä näkemyksiä siitä, mitä ikä vaikuttaa. Itse olen 51 v enkä koe että ikä vaikuttaa elämääni oikeastaan mitenkään. En näytä nuorelta, enkä haluakaan näyttää, on ihan ok olla ikäiseni näköinen viisikymppinen. Mutta olo on ihan yhtä energinen kuin aina, ei vaivoja, ei kipuja, treeni kulkee salillakin edelleen. En ala voihkimaan ikääni, kun ei se kerran arkeeni mitenkään vaikuta.

Vierailija
8/16 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ikääntyminen sinulle sitä että lopettaa itsestään huolehtimisen? Minun tavoitteena ei ole näyttää parikymppiseltä, vaan hyvältä.

Miksi niin usein naisilla itsestä huolehtiminen yhdistyy ulkonäköön? En itse ole lopettanut itsestäni huolehtimista mielestäni, koska treenaan, syön terveellisesti, pukeudun tilanteen mukaan siististi ja asiallisesti. Mutta ulkonäköni ei minua kiinnosta enää edes vähää alusta, muuta kuin tosiaan että erit. töissä haluan olla asiallisesti pukeutunut ja siisti. Ei tarvitse näyttää hyvältä, ja se on suuri helpotus.

Vierailija
9/16 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 51 ja vaihdevuodet minulla olleet 43 vuotiaasta. Olen kuitenkin jaksanut pitää huolta lihaskunnosta. Voin hyvin eikö kolota mikään paikka. 

Vierailija
10/16 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio hyväksyä koskaan. Vaanhuus on älllöittävää

Vierailija
11/16 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin usein naisilla itsestä huolehtiminen yhdistyy ulkonäköön? En itse ole lopettanut itsestäni huolehtimista mielestäni, koska treenaan, syön terveellisesti, pukeudun tilanteen mukaan siististi ja asiallisesti. Mutta ulkonäköni ei minua kiinnosta enää edes vähää alusta, muuta kuin tosiaan että erit. töissä haluan olla asiallisesti pukeutunut ja siisti. Ei tarvitse näyttää hyvältä, ja se on suuri helpotus.

Niin ei tarvitse. Mutta on meitä jotka haluaa näyttää vielä vanhanakin hyvältä. Ja itsehän sinä aloitit ketjun puhumalla ulkonäöstä.

Vierailija
12/16 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hankin vielä yli 65-vuotiaana itselleni vyötärön ja lihakset joita minulla ei ole ollut yli 20 vuoteen ja vaatekokokin pieneni 3 numeroa. Ei se elämä ja mahdollisuudet muokata vartaloaan lopu niihin vaihdevuosiin. 

Vierailija
13/16 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PirkkoMännölällä prakaa ainoastaanvain pää. Haara-asennossa muuten jo aamusta ja se kita auki. Puhuu laulaa rahasta kustapskaa. Karsee ääni.

Vierailija
14/16 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin moderni, niin meinaako Linnaan  p.llupuvussa?

Asu tehty omaksi iha mittojen mukaan ja näköisteoksena.

Naurattaa huomenna heti kun saliin naamansa näyttää.

Ei ole edes mitään sukua pressalle ja silti vauhkoo.

Vierailija
15/16 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 40-vuotiaana 8kk putkeen äärimmäisen kovissa hermokivuissa. Olin jo aika varma että otan henkeni, se oli niin sanoinkuvaamaton helvetti joka ikinen sekunti. Sen jälkeen ei ole tarvinnut typeriä ulkonäköneurooseja miettiä. Kaikessa puolensa!

Vierailija
16/16 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PirkkoMännölällä prakaa ainoastaanvain pää. Haara-asennossa muuten jo aamusta ja se kita auki. 

;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä