Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän noloin kakkakokemuksenne?

Vierailija
09.10.2005 |

Kommentit (154)

Vierailija
101/154 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä oli sänky olkkarissa verhon takana, parvekkeen vieressä.

Eräs aamu kaverini heräsi miehensä kanssa kaikessa rauhassa ja mies meni partsille tupakalle.

Kaverini jäi sänkyyn plösimään paljas hanuri ikkunaan päin.

Hän ajatteli sitten pieraista. Ja pieraisikin.

Ei vaan raukkaparka tajunnut paljon kirrailla.

Mies katsoi juuri ikkunaan päin kun kaverini pebasta lensi vetelä kakkasoiro lakanalle.

Äijälle tuli kiire päästä huutamaan ovesta: Ei j*malauta! Akka p*skoo sänkyyn!

Varmaan ollut karu näky ;-)

Vierailija
102/154 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs aamu kaverini heräsi miehensä kanssa kaikessa rauhassa ja mies meni partsille tupakalle.

Mies katsoi juuri ikkunaan päin kun kaverini pebasta lensi vetelä kakkasoiro lakanalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/154 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
104/154 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enpä silti muista sitä aina ruokaillessani. Monta noloa tilannetta on tullut eteen ja nykyään on aina varmistettava, että olen wc:n äärellä n. puoli tuntia ravintolaruuasta.

Muutama vuosi sitten oltiin Saarenmaalla ja syötiin todella hyvät ja valtavan suuret pitsat. Lähdettiin sitten tuttavaperheen kanssa ajelemaan autoilla ympäri saarta. Yhtäkkiä alkoi tuntua karmeat vatsanväänteet ja tiesin, että kohta on pakko päästä kakalle. Harmi vaan oltiin juur tultu pieneen kylään. Kiljuin miestäni pysäyttämään auton joutomaatontille ja kipaisin pieneen puskaan. Ehdin juuri ja juuri. olin ehtinyt sen verran valmistella, että nappasin käsilaukusta nenäliinoja ja kosteuspyyhkeen. Luultavasti kukaan ei huomannut, mutta toivottavasti paikalle ei sattunut vähään aikaan koirantaluttajia tms. Sen verran karmeat läjät jäi. Yäks!

Vierailija
105/154 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaveri iltakävelyllä kertoi tuohtuneena, ettei voi enää poimia mustikoita tietyltä alueelta, kun siellä joku oli tehnyt tarpeensa just keskelle parhaimpia mustikkamättäitä. Hän paasasi, että on sitä typeriä ihmisiä, ei yhtään mietitä muita, miten se on KEHDANNUT siellä ylipäänsä pyllistellä.

Mä kuljin siinä vierellä punasena ja hiljaa. Minkäs mä sille mahdoin, et luonto kutsui...:P

Vierailija
106/154 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taannoin oltiin puolukassa koiran kanssa ja jossain mättäällä oli kans jonkun tarpeet. Ei siinä mitään jos olisin itse huomannut ne ensin, mutta koira pirulainen löysikin ne ja hieroi niihin itseään. Oli tosi hieno tuoda koira autolla kotii.

Vierailija
107/154 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkalla Iranissa keskellä Teherania vatsa meni auttamattoman sekaisin (myöhemmin selvisi, että oli ruokamyrkytys). Näköpiirissä ei mitään, mistä löytyä vessa. Siispä viereiseen puistoon ja puskaan. Työkaveri piti vahtia. Pelkäsin oikeasti kuollakseni, että jos joku näkee joudun ties vaikka kivitettäväksi. Ei päästy kauas kun sama vaiva iski työkaveriin, ja taas takaisin puskaan. Sitten päästiin jotenkin hotellille ennen kuin seuraava kohtaus iski..

Vierailija
108/154 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus että häneltä tulee pissalla ollessa lähes aina pieni rusina paskaa vaikka kuinka yrittäis päästää pelkät kuset.

Vierailija
109/154 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin mieheni kanssa Kanarialla. JOstain ravintolasta olin saanut kauhean vatsapöpön ja siksi maha ihan sekaisin. Olimme ottamassa aurinkoa rannalla ja tuli aivan järkyttävä kakkahätä. Ei muuta kuin täysillä mereen mahdollisimman kauaksi muista ihmisistä ja sinne tein. Edes miehelle en kehdannut kertoa. Samalla matkalla tuli toisenkin kerran housuun. Oli aikamoinen reissu.

Vierailija
110/154 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli tullut jotain juttua tutun tytön kanssa. No, tyttö lähti käymään vessassa, ja kun häntä ei kuulunut takaisin niin kaveri lähti perään. Kävi ilmi, että joku vähän pahemmassa kunnossa ollut oli kaatanut bajamajan, jossa tyttö oli, eikä tyttö päässyt pois, koska ovi oli maata kohti.

Kun bajamaja saatiin pystyyn ja tyttö ulos, niin oli raukka ihan yltä päältä siinä itsessään. Olivat siivonneet enimmät ja pistäneet tytön vyötäröä myöten jätesäkkiin ja auton takakonttiin, ja kuljettaneet sellaisena kotiin, missä isä oli iloisena ottanut vastaan...

Vierailija
111/154 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonks mä jotenkin outo kun mua nää ei naurata, paitsi ehkä se labrakommenttijuttu?? :/

labrajuttu oli kyllä hyvä.

Täytyy repiä ilmaista huumoria. :D

Vierailija
112/154 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa näin, kun joku nainen sano miehelleen jotain hermostuneena, ja ne lähti heti kassalle. Olin niitten perässä. Se nainen oli tosi vaivautunut ja tiukka. Sit kun tuli niitten vuoro mennä kassalle, nainen otti askeleen ja pysähtyi. Kakka tuli housuun pamausten kera. Nainen käveli ulos kaupasta ja mies jäi maksaan ostokset.

Vierailija
113/154 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nämä naurattaa, ehkä siksikin että on ollut niin monta kertaa samassa tilanteessa - tietää miltä se tuntuu - ja tuntuu hyvältä kuulla, ettei olekaan ainoa :)

Itse on tullut kykittyä myös metsissä ja noloin taisi olla ala-asteella, kun en kässän opelta vaan uskaltanut kysyä, että voinko mennä vessaan ja odotin välituntia. Taisi olla aika pelottava ope pikkutytön mielestä.. Onneksi oli toiseksi viimeinen tunti... mutta en tajunnut, että pikkuhousut olisi voinut heittää roskiin, ja muistan, että joku ihmetteli, että miksi täällä haisee kanankakka.

Vierailija
114/154 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli tullut jotain juttua tutun tytön kanssa. No, tyttö lähti käymään vessassa, ja kun häntä ei kuulunut takaisin niin kaveri lähti perään. Kävi ilmi, että joku vähän pahemmassa kunnossa ollut oli kaatanut bajamajan, jossa tyttö oli, eikä tyttö päässyt pois, koska ovi oli maata kohti.

Kun bajamaja saatiin pystyyn ja tyttö ulos, niin oli raukka ihan yltä päältä siinä itsessään. Olivat siivonneet enimmät ja pistäneet tytön vyötäröä myöten jätesäkkiin ja auton takakonttiin, ja kuljettaneet sellaisena kotiin, missä isä oli iloisena ottanut vastaan...

tämähän on muuten ihan ihana tarina mutta se aine mitä siellä majassa on on myrkky iholle, eli pikku tyttörukka olisi pahasti palovammainen tuon kokemuksen jälkeen.

Itse olen myös ollut kaatuvassa bajamajassa, ei ollut palovammoja, pelkästään paskaa vyötärölle asti. Olen myös vuosikaudet ollut festareilla töissä eikä ikinä olla mitään palovammoja aiheuttavia myrkkyjä sinne työnnetty.

Vierailija
115/154 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli krapulapäivä, jatkot oli menneet aamuun asti.

Käväsin vessassa molempien päiden tyhjennyksellä, mutta paikassa ei ollu käsisuihkua, joten piti pärjätä paperilla. No, illan poka sitten alko vaatia seksiä takas peiton alle röhnöttämään päästyäni. Ensin perinteiseen malliin ja sitten päätettiin vaihtaa takaapäin, mutta hitto, miehellä lörpähtikin pahasti ja se syöksyi suihkuun mitään sanomatta. Minä ihmettelemään että mitäs ny, ja syy selvis samantien, ku kädellä kokeilin takapuoltani, ja katsoin lakanaa, oli jääny vähä huonolle sittenki se pyyhkiminen. :DD

Vierailija
116/154 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
117/154 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
118/154 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin jätkäkaverini vanhempien luona yötä hänen vanhempiensa tietämättä. Tietenkin jätkäkaverinikin siellä myös.

Aamulla jätkäkaverini lähti kouluun mutta minulla alkoi vasta myöhemmin. Olemme molemmat siis lukioikäisiä. Jäin makoilemaan ja nukkumaan hänen sänkyynsä kun hän lähti.Tunnin ehdin nukkua kunnes sen mutsi tulee siivoomaan sen huonetta ja herättää sit mut. Olihan mulla alusvaatteet päällä mut kuitenki vedin peiton suojaks. Sit sen mutsi kysyy kuiskaten että onko mulla käyny kakka vahinko ku tääl tuoksuu kakka. Siihen sit vaa vielki paniikis siit et paljastuin ja et olinko oikeesti voinu kakata nukkuessani taas housuun. Se ei olis ollu eka kerta mut noloin kylläki. Yleensä yöllä vaippa jos oon yksin.

Siihen vastaan vaa kuiskaten ja itkien et en mä tiiä. Sit se pyytää mua nousemaan ylös ja käy sulkemas oven. No siin sitte nousen ylös ja kysyn mitä nyt tehää. Sit se kattoo mua ja sanoo et hän kattoo onko mulla tullut "yöllä" housuun. No olihan mulla tietysti ja kylhän mä sen oikeesti tajusin jo kun nousin tai siis heräsin. Siinä sit vaa sen mutsi hakee rätin ja jätkäkeverini siskon alushousut ja niihin se leikkas kankaan sinne alas. Sit se käskee mun vaa pyllistää ja antaa sen putsata mun pepun. Olin niin nolona ku se lopetti. Ja sit viel nolompaa se ku menin sit vessaa siistiytyy ja suihkuu viel varmuudeks. Sit ennen ku pääsen sinne nii sen iskä tulee vastaa ja tentata oonko sekstannu sen pojan kanssa.

Vierailija
119/154 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse seurasin sivusta, kun jotkut urpot kaatoivat bajamajan tytön ollessa siellä. Ei muuta ku järkkärit paikalle, näky oli aikamoinen kun tyttö on pikkarit nilkoissa yltäpäältä kurassa. Siinä sitä sitten lähdettiin järkkäreiden saattamana kuljettamaan festarialueen läpi lähimpään majoitukseen ja suihkutiloihin.

Vierailija
120/154 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nolion se ku oli pari kamuu kylässä teini-ikäsenä ja siin sit vähä pahiksina juotii viinaa, kaljaa jne. ja sit mä aloin sekstailla sen toisen tytön kaa iha kaatokännissä ja sit tuli paskat lattialle

Ketju on lukittu.