Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän noloin kakkakokemuksenne?

Vierailija
09.10.2005 |

Kommentit (154)

Vierailija
121/154 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävi elämäni noloimmat. Aamulla jo tuntui että maha oli todella sekaisin. Kävin kaksi kertaa paskalla ennen kuin lähdin töihin. Noh, siinä sitten kun kävelin töihin, tuli pakottava tarve paskantaa. Aivan järkyttävässä ripulihädässä ja kylmän hien valuessa aloin tiirailemaan ympärilleni keskellä tampereen keskustaa... Pyöräilijä polki ohi ja katsoi kummasti kun seisoin siinä jalat ristissä ja naama irveessä kun yritin kaikin voimin keskittyä siihen ettei paska luikahda housuun. Olis ollu noloa selittää pomolle, että myöhästyin töistä väännettyäni ripulit housuun ja tarvi käydä vaihtamassa housut. No siinä aikani arvoin ja vertailin mahdollisuuksia ja bongasin pienen pusikon hämeentien reunassa. Nopee vilkaisu ympärille ja totesin että reitti selvä ja eikun menoks. Hirveetä ravia tien yli ja housut matkalla auki. Puskalle päästyäni äkkiä housut kinttuun ja kunnon varpusparvi räjähti perseestä mojovien paukkujen kera. Eikä tässä kaikki! Eikös siinä kun paska ruve lentämään niin paikallisbussi ajaa täydessä lastissa ohi. voi v*ttu. Ihmiset siellä sisällä vaan tapittaa mua suu ammollaaan kun mä kyykistelen siinä pusikossa housut kintussa ja ripuli lentää. Mä vaan jähmetyin suu auki kattomaan ihmisiä takaisin.. Kun sain tarpeet tehtyä niin housut äkkiä jalkaan ja helvetin kyytiä karkuun paikalta. Jumankauta että hävettää.

Vierailija
122/154 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ; EHDOTTOMASTI! juoksin helpottamaan mahaväänteitä puistossa sijaitsevaan ulko-vessaan, jossa olikin jonain ihme systeeminä että ovi aukeaa tietetyn ajan päästä.. ehkä siksi ettei kukaan kömmi nukkumaan sinne?

no anyway paskaa lensi varpusparvena seinään takanani & onnistuin jotenkin sotkemaan pikkuhousunikin sillä vesikuralla.. :X ja sitten, kun perse paljaana koetin siivota jälkiäni niin eikös ovi lennä apposen auki!  luulin, että siellä kummittelee ta jtn, en tiennyt tuosta varatoimesta..

oli muuten viimeinen kerta, kun huuhdon rasvaista pitsaa alas tuplacappucinolla .(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/154 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 09:28"]

Tänään kävi elämäni noloimmat. Aamulla jo tuntui että maha oli todella sekaisin. Kävin kaksi kertaa paskalla ennen kuin lähdin töihin. Noh, siinä sitten kun kävelin töihin, tuli pakottava tarve paskantaa. Aivan järkyttävässä ripulihädässä ja kylmän hien valuessa aloin tiirailemaan ympärilleni keskellä tampereen keskustaa... Pyöräilijä polki ohi ja katsoi kummasti kun seisoin siinä jalat ristissä ja naama irveessä kun yritin kaikin voimin keskittyä siihen ettei paska luikahda housuun. Olis ollu noloa selittää pomolle, että myöhästyin töistä väännettyäni ripulit housuun ja tarvi käydä vaihtamassa housut. No siinä aikani arvoin ja vertailin mahdollisuuksia ja bongasin pienen pusikon hämeentien reunassa. Nopee vilkaisu ympärille ja totesin että reitti selvä ja eikun menoks. Hirveetä ravia tien yli ja housut matkalla auki. Puskalle päästyäni äkkiä housut kinttuun ja kunnon varpusparvi räjähti perseestä mojovien paukkujen kera. Eikä tässä kaikki! Eikös siinä kun paska ruve lentämään niin paikallisbussi ajaa täydessä lastissa ohi. voi v*ttu. Ihmiset siellä sisällä vaan tapittaa mua suu ammollaaan kun mä kyykistelen siinä pusikossa housut kintussa ja ripuli lentää. Mä vaan jähmetyin suu auki kattomaan ihmisiä takaisin.. Kun sain tarpeet tehtyä niin housut äkkiä jalkaan ja helvetin kyytiä karkuun paikalta. Jumankauta että hävettää.

[/quote]

aaaaah!!! putoilen :DDDDDD toi oli kyllä jo nolo!

Vierailija
124/154 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
125/154 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2009 klo 20:29"]

Heillä oli sänky olkkarissa verhon takana, parvekkeen vieressä.
Eräs aamu kaverini heräsi miehensä kanssa kaikessa rauhassa ja mies meni partsille tupakalle.
Kaverini jäi sänkyyn plösimään paljas hanuri ikkunaan päin.
Hän ajatteli sitten pieraista. Ja pieraisikin.
Ei vaan raukkaparka tajunnut paljon kirrailla.
Mies katsoi juuri ikkunaan päin kun kaverini pebasta lensi vetelä kakkasoiro lakanalle.
Äijälle tuli kiire päästä huutamaan ovesta: Ei j*malauta! Akka p*skoo sänkyyn!

Varmaan ollut karu näky ;-)

[/quote]

Ai kamala :D Oli ihan sillä hilkulla etten kussut ja paskonut housuuni naurusta kun tätä luin =DDDD

Vierailija
126/154 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloin aiheeseen liittyvä on varmaankin se kun mieheni veti takaapäin kakkoseen ja kun hän vetäytyi niin multa lensi ripulit hänen jaloilleen.

Vierailija
127/154 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sattui eräälle "miehelle" jota tapailin teini-iässä.Asuin vielä silloin kotona ja olimme olleet kaupungilla ja päädyimme meille yöksi, omaan huoneeseeni.

Kundi oli sitten vähän maistellut alkoa illan aikana ja hiljaa yritimme sekstailla. Lopulta hän sammui ilman vaatteita ja koitti aamu...

Menin sisaruksiani vahtimaan ja kundi nukkui edelleen. Noin tunnin kuluttua lähdin hakemaan puhelintani ja kummasteli, että haistiimpa me pahalle... Kunnes tajusin asian oikean laidan:

Jätkä oli unissaan vetänyt ripulit pitkin sänkyä, en tiennyt itkeä,nauraa,huutaa,kadota vai herättää :D

Peräännyin huoneesta ja patistin lapset omaan huoneeseen jonne itsekkin linnottauduin..

Alkaa kuulumaan kohinaa suihkussa ja hetken kuluttua ovi käy. Kundi oli ottanut paskomansa pussilakanan kainaloon ja lähtenyt menemään, ei soitellut ei.

Tästä en yli vuoteen voinut puhua, kunnes äitini ihmetteli miksi pussilakanalta puuttuu pari, silloin oli pakko jo kertoa.

On kundia mahtanut hävettää :D

Vierailija
128/154 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin jätkäkaverini vanhempien luona yötä hänen vanhempiensa tietämättä. Tietenkin jätkäkaverinikin siellä myös. Aamulla jätkäkaverini lähti kouluun mutta minulla alkoi vasta myöhemmin. Olemme molemmat siis lukioikäisiä. Jäin makoilemaan ja nukkumaan hänen sänkyynsä kun hän lähti.Tunnin ehdin nukkua kunnes sen mutsi tulee siivoomaan sen huonetta ja herättää sit mut. Olihan mulla alusvaatteet päällä mut kuitenki vedin peiton suojaks. Sit sen mutsi kysyy kuiskaten että onko mulla käyny kakka vahinko ku tääl tuoksuu kakka. Siihen sit vaa vielki paniikis siit et paljastuin ja et olinko oikeesti voinu kakata nukkuessani taas housuun. Se ei olis ollu eka kerta mut noloin kylläki. Yleensä yöllä vaippa jos oon yksin. Siihen vastaan vaa kuiskaten ja itkien et en mä tiiä. Sit se pyytää mua nousemaan ylös ja käy sulkemas oven. No siin sitte nousen ylös ja kysyn mitä nyt tehää. Sit se kattoo mua ja sanoo et hän kattoo onko mulla tullut "yöllä" housuun. No olihan mulla tietysti ja kylhän mä sen oikeesti tajusin jo kun nousin tai siis heräsin. Siinä sit vaa sen mutsi hakee rätin ja jätkäkeverini siskon alushousut ja niihin se leikkas kankaan sinne alas. Sit se käskee mun vaa pyllistää ja antaa sen putsata mun pepun. Olin niin nolona ku se lopetti. Ja sit viel nolompaa se ku menin sit vessaa siistiytyy ja suihkuu viel varmuudeks. Sit ennen ku pääsen sinne nii sen iskä tulee vastaa ja tentata oonko sekstannu sen pojan kanssa.

Uloste inkontinessia voi kuule ihan hoitaa.

Vierailija
129/154 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan tämän :-)

Vierailija
130/154 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
131/154 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näitä ketjuja kaksi samantapaista?! Mä muistelin lukeneeni viestin jossa kirjoittaja oli ollut lenkillä tms ja oli tullut hätä. En muista tarkasti mutta jotenkin hillittömän kaoottiselta se tilanne vaikutti ja siihen kuului mm. se että koira söi sitä paskaa :D Oonko mä nähnyt unia? En mä ainakaan tässä ketjussa sellaista viestiä havainnut. Oli se missä koira kieri läjässä mutta ei se ollut se viesti...

Vierailija
132/154 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kova tyttö lenkkeilemään jo useiden vuosien ajan. Juokseminen tuppaa tuota vatsan toimintaa vauhdittamaan hieman liikaakin ja onneksi lenkkireittini varrella oli hyvä suojaisa puska, jonne pystyi pakenemaan hätätilanteen sattuessa. No, olin sitten muuttanut toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, enkä ollut juossut kotikuntani vakkarilenkkiä vähään aikaan. Lenkkiä tehdessä mahassa alkoi kiertää pahaenteisesti, mutta muistin vakipaikkani, joten en hätäillyt. Kauhukseni huomasin, että puskia olikin harvennettu ja talviaikaan koko ympäristö oikein loisti, enkä todellakaan voinut alkaa tekemään tarpeitani entiseen hyväksi havaittuun paikkaan. Juoksin vähän eteenpäin ja yritin etsiä toista puskaa tuloksetta. Kauimmaisille ei päässyt liukkauden ja lumen vuoksi (peruslenkkarit). Hetken aikaa pyörin neuvottomana paikallani, kunnes tiesin väistämättömimmän tapahtuvan ja tunsin, kuinka p*ska valui pitkin tuulihousujen lahkeita. Kirosin, kokosin itseni ja juoksin/kävelin ihanat 3-4 km kotiin ja samantien perille päästyäni kylppäriin pesemään itseä ja housuja. Onneksi oli ilta-aika ja ei kovin montaa vastaantulijaa!

(Pakko sanoa, että vuosia ruikulimahasta kärsineenä vaihdoin ruokavalion vähäviljaiseen 2013 ja tämän jälkeen ei ole enää tarvinnut enää pelätä paskovansa housuun + jatkuva niistäminen on loppunut kokonaan. Ei varmasti kaikille auta, mutta itselleni on ollut toimiva. :))

Vierailija
133/154 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kotiin yömyöhään kuppila reissulta, ja asetuin sänkyyn nukkumaan. Hetken ehdin olla sängyssä kun vatsasta kouraisi kivuliaasti, eikun ylös sängystä ja kohti vessaa.

Pari metriä ennen vessaa vatsaa kouraisi niin kivuliaasti että lyyhistyin maahan ja tunnen kuinka tavaraa tulee väkisin. Noh käsillä koitan tukkia tavaran tulon ja estää sotkut sekä yritän polvillani kävellä vessaan vessaan.

Pääsen kuin pääsenkin vessaan, perse pöntölle, kädet lavuaariin huuhtoutumaan, tuskan hiki pinnassa ja itku tulee, kipu valtava vatsassa ja minä paskassa.

Luulen että sain kaiken tehtyä ja nappaan käsipyyhkeen ja ajatuksena siivota mahdolliset sotkut vessan edestä.

Ryhdyn pyyhkimään paikkoja, ja päätän hakea pesuaineen alakerrasta.. Puolessa välin portaita se alkaa taas, kiristän pakaroita ja tyrkkään pyyhkeen perseen eteen suojaksi.. Ei auttanut varpuset lenti portaisiin, ja tavaraa liejuu lisää, juoksu suihkuun ja hana päälle..

Makaan itkien suihkussa yltäpäältä paskassa, jota tulee koko ajan lisää ja samaan aikaan mieheni avaa oven: -mitä täällä tapahtuu, kun koko kämppä on paskassa..

Mies näkee mut, ja arvio tilanteen että on parempi olla sanomatta enää yhtään mitään ja poistuu paikalta.

Vihdoin elämä rupeaa voittamaan ja pääsen suihkusta pois, tällä välin mies on siivonnut paskani...

Vierailija
134/154 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
135/154 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2009 klo 20:29"]

Heillä oli sänky olkkarissa verhon takana, parvekkeen vieressä.
Eräs aamu kaverini heräsi miehensä kanssa kaikessa rauhassa ja mies meni partsille tupakalle.
Kaverini jäi sänkyyn plösimään paljas hanuri ikkunaan päin.
Hän ajatteli sitten pieraista. Ja pieraisikin.
Ei vaan raukkaparka tajunnut paljon kirrailla.
Mies katsoi juuri ikkunaan päin kun kaverini pebasta lensi vetelä kakkasoiro lakanalle.
Äijälle tuli kiire päästä huutamaan ovesta: Ei j*malauta! Akka p*skoo sänkyyn!

Varmaan ollut karu näky ;-)

[/quote]

Kjeh kjeh piristi tyä ukon päivää ;))))

Vierailija
136/154 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saakeli mitä juttuja, huhhuh! 

Minä menin joskus lapsena ulkomailla sellaiseen vessaan, jossa pitää nykiä narusta että vessa vetää. No en tietenkään osannut nykiä oikealla tekniikalla, niinpä sinne jäi ihan jäätävä jööti pönttöön, pienen tytön jäljiltä. Ulkomaiden ruoka ei ihan herkälle vatsalleni sopinut optimaalisesti... Voi häpeää, kun vessan takana oli ihan kamala jono, joku meni hakemaan henkilökuntaa ja sittenhän se pönttö vetikin täysin normaalisti :D 

Vierailija
137/154 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
138/154 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuin silloin Mikkelissä ja olimme ystäväni kanssa kävelemässä kotiin (asuimme viereisissä taloissa). hämärä syysilta, kello ehkä jotain yhdeksän maissa. olimme paikallisen amiksen kohdilla, kun vatsani möyryäminen yltyi helvetilliseksi ja tajusin, että paska tulee muuten just nyt! siinä nurmikolla oli (ja on varmaan vieläkin ) iso kyltti jonka taakse sukelsin ja ehdin juuri saada farkut pois tieltä, kun varpusparvi lensi vapaaksi !

kaiken lisäksi siihen paikalle käveli tupakoimaan ja hölisemään joku poikaporukka. kaveri, joka ei edes polta, koetti seistä siinä muina naisina :D meni varmaan 30 min, kunnes ryömin hikisenä ja surkeana esiin.

sain jotenkuten pyyhittyä persukseni laukun pohjalta löytyneellä paperilla, mutta vieno paskanlemu kertoi että kotona menisi alushousut vaihtoon :x onneksi olinkin kotiin menossa !

ja yöllä sai sitten juosta vessassa koko ajan ! en tiedä, mikä ihme vatsaani kävi niin...

Vierailija
139/154 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstalaiset oikein tykkää näissä p...ajutuissa rypemisestä. Joka kerta näyttää samalla teemalla olevan aina yhtä  runsas ja vähenemätön  osanotto ja paljon tarinaa..Mikähän siinä oikein on mikä näin kiehtoo?  On aika jännää, joo...

Vierailija
140/154 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahaa väänsi ihan tolkuttomasti, olo oli muutenkin aivan karmeen flunssainen. Aivasti ja tunsin miten ripuli valahti pöksyihin, valui jalkoja pitkin sukkauhousuissa, mulla oli päällä kynähame. Vessa oli vasta selvityksen jälkeen, en voinut linjalla enää pakittaakaan, kun oli kiire jatkolennolle.

TÄÄ ON SIIS IHAN KUIN MUN KIRJOITTAMA ;) Mullakin väänteli mahaa HKI-NY lennolla jo hieman. Päästiin nykiin niin siellä oli aivan järkyyi jonoja joka paikkaan ja piti odotella ja odotella. Mekin oltiin menossa jatkolennolla orlandoon. Mulla oli pikkumusta ja jakku ja sukkikset ja korkkarit jalassa ja oli viimeinen turvatarkastus vielä ennen koneeseen pääsyä, juuri kun tuli mun vuoro ja nousin penkiltä, tunsin kuinka paskavana valui sukkahouilla. Turvatarkastaja oli nainen ja kysyi heti että olenko mä kunnossa ja vei mut vessaan. TOSI NOLOO... sukkikset ja alkkarit meni roskiin :)

Ketju on lukittu.