Mikä on teidän noloin kakkakokemuksenne?
Kommentit (154)
Kreikassa tuli iso jytky vessanpönttöön, joka ei sitten enää vetänytkään.
Minulle ei ole tapahtunut mitään ihan kamalaa mutta yksi kakkakokemus on jäänyt mieleen. Olin ollut Lapissa patikoimassa uuden miesystävän kanssa viikon ja vatsa ei ollut toiminut koko viikkoon. Kunnes yhtäkkiä tuli pakottava tarve. Käskin miehen odottaa ja vetäydyin pusikkoon. Kun viikon lasti tulee kerralla niin sitä onkin sitten tolkuttoman paljon. Ja tavara oli tuhtia jöötiä joka ei taipunut eikä katkennut. Ja sitä tuli ja tuli. Tavara oli pitkä ja jäykkä kuin rautakanki. Ja tunne oli kuin minua olisi nostettu takapuolesta tunkilla ylöspäin. Jouduin kohottautumaan kyykkyasennosta vähän ylöspäin. Pikkuhiljaa jouduin suoristamaan polviani enemmän ja enemmän. Pelkäsin että jos uusi miesystäväni katsoo minun suuntaani niin ihmettelee vielä että miksi pääni nousee hitaasti puskien keskeltä ylös. Pelkäsin myös että oma kakkani työntää minut nurin. Onneksi tavara loppui ennen kuin olin kokonaan seisomassa. Yleensä peitän jätökseni laittamalla kiven päälle mutta silloin ei ollut toivoakaan että olisin saanut jöötin peitettyä.
Muutama viikko sitten lenkkipolulla oli aukealla paikalla maassa kunnon paskaliejukasat, arvatenkin molemmista punteista tullut tavaraa. Vieressä olevan muurin päälle oli nostettu ruskeankirjavat boxerit ja tämän onnettomuuspaikan haistoi jo _kaukaa_. Sääliksi kävi sitä, jolle vahinko oli käynyt :D
Sinä aamuna, kun oli autokoulun kakkosvaiheen liukkaanajo, heräsin huonovointisena. Aamulla ennen lähtöä kävin muutamaan otteeseen vessassa, mutta ai kauhea sitten siellä liukkaanradalla. Paskavelliä meinasi väkin räjähtää housuun ja auton kanssa piti pyöriä ja tehdä temppuja radalla. Muistan kun piti tehdä lukkojarrutus ja poljin kytkintä ja jarrua täysillä pohjaan. Ohjaaja kehui voimakasta jarrutusta. Jännästi löytyi jalkavoimaa, kun oli pakko puristaa pakaroita yhteen ettei kuskin penkki lainehtisi kurassa! :D Selvisin kuitenkin päivästä ihmeen kaupalla, vaikka tunnin sisään juoksin varmasti viidesti vessaan.
Nolointa.mitä minulle on sattunut: uitiin uimapatjoilla kiitettävän kaukana rannasta. Tuli järkyttävä paskahätä ja hetken puntaroitua totesin etten kerkeä rantaan. Ei auttanut kuin istahtaa vedessä paskomisasentoon, raottaa uikkareita ja antaa tulla. Ikävä kyllä yksi pötkylä nousi pinnalle aivan kaverin patjan viereen. Oli siinä pokassa pitwlemistä kun kaveri ihmetteli että mistä pökäle siihen ilmestyi. Meinaan vieläkin tikahtua nauruun tätä muistellessani :D samoin paskoin housuuni kunn oltiin ekaa kertaa kavereiden kanssa veneilemässä - silloin kyllä tunnustin, kun ei ollut mahkuja salata asiaa :)
Tässä ketjussa kirjottelee joku kakkapervo ja keksii juttuja, muutama tarina on niin feikki.
Hahahaa nää on loistavia! Lisää! :D
Laukesin peräsuoleen jossa oli ennestään ripulinsekaista paskaa.
Olimme kerran mieheni kanssa eräässä kaupassa jossa ei ollut vessaa. Minulla alkoi vatsassa vääntämään kovasti ja kohta tajusin että pakko päästä jonnekin kun vessaa ei löytynyt. Sanoin miehelleni että nyt on mentävä ja juoksin kaupasta ulos ja mieheni ja hölmistyneenä ostosten kanssa katsomaan mikä minulle tuli. Tietenkin tämä kauppa oli oikein aukealla alueella joten en keksinyt muuta paikkaa kun mennä kaupan taakse ja housut alas. Juuri kun olin nostamassa housuja ylös niin kyseisen kaupan henkilökuntaan kuuluva ihminen tuli kaupan lastauslaiturille. En tiedä kerkesikö hän nähdä tätä tilannetta kun lähdin äkkiä luikkimaan pois. Miehelleni en kehdannut tästä kertoa ja vetosin oksettavaan oloon.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:20"]
Laukesin peräsuoleen jossa oli ennestään ripulinsekaista paskaa.
[/quote]
Kun vedin kaluni ulos, ripulipaska purskati perseestä lakanoille. Laukesin uudelleen.
Noloa, mutta ripuloin housuuni junassa matkalla Helsingistä Tampereelle. Oli noloa nousta paikaltaan määräasemalla, en jäänyt kyllä katselemaan mihin kuntoon penkki jäi... Poistuin varsin vikkelästi aseman wc-tiloihin :D .
Olin hillassa, ja hätä tuli niin yhtäkkiä että housut piti vetää alas samantien, ei ehtinyt mitään piilopusikkoja katselemaan. Ja paikkahan oli sitten täysin aukeata maastoa vaikka kuinka pitkälle.
Olin huoltoasemalla kassalla töissä ja vatsaa alkoi vääntämään, ajattelin mennä helpottamaan oloani hyllyjen väliin kun ei ollut asiakkaitakaan sillä hetkellä ja olin yksin töissä. Piti siinä päästää pieni paukku mutta se tulikin saattajan kanssa eikä tullut mikään lusikallinen vaan kauhallinen. Menin siinä nopeasti vessaan pesin alapääni ja heitin alushousut roskiin. Onneksi kassalle ei ollut tullut tällä välin kuin yksi mies henkilö jolle pahoittelin että joutui odottelemaan.
se Flavor of Love-episodi jossa se yksi lady paskansi lattialle. Teidän "onnettomuuksianne" ei sentään näytetty tv:ssä ympäri maailmaa.
Näähä on ku suoraan juoppiksesta :D