Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän noloin kakkakokemuksenne?

Vierailija
09.10.2005 |

Kommentit (154)

Vierailija
141/154 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu oli siinä toisessa ketjussa. Eikös se menny niin että helsingissä oli juna lähdössä ja vessat vielä lukossa. Tämä neiti? oli mennyt vaunujen väliin ja kakannut sinne... Tää jäi mieleen.

Vierailija
142/154 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt näitä useammankin kerran, ärtyvästä suolesta kun kärsin (varsinkin löysästä vatsasta). 

Joskus 18v olin baarissa ja lähdin kävelemään kotiin, päästyäni noin 20metriä baarin ovelta alkoi mahassa tuntua pörinää ja kauhea ripaskahätä iski. Kotiin ei ollut matkaa kuin ehkä 500 metriä, joten yritin kiristää tahtia ja puristin persposkia yhteen. Puolessa välissä matkaa alkoi tuntua etten todellakaan voinut pidätellä enää ja aloin katseellani jo etsiä sopivaa paikkaa jossa voisin suoleni tyhjentää. Näin jo lupaavan pusikon ja tunsin helpotusta, kunnes poikaystäväni kaveri (joka oli tulossa meille yöksi) juoksi minut kiinni että mennään samaa matkaa. Ei muuta kuin kannikat takaisin kiinni ja naama punaisena jatkamaan pidätystä. Tässä vaiheessa olin jo kuitenkin ehtinyt sen verran helpottaa sulkijalihaksen puristusta, etten voinut enää pidätellä vaan paska alkoi valumaan iloisesti housuihin. Päälläni oli farkut ja niiden alla leggingsit, jotka sulkivat paskat niin etteivät sentään valuneet lahkeesta ulos. En tiedä huomasiko poikaystäväni kaveri tätä, haistoi varmaan ainakin.. Päästyämme kotiin annoin hänen kulkea ovista ensin ja rukoilin ettei hän haistaisi tai huomaisi humalaltaan että minulla on housut täynnä paskaa. Kotona suuntasin suoraan vessaan ja suihkuun pesemään itseäni ja housujani. 

Kerran olin toisen poikaystäväni kanssa vatsataudissa samaan aikaan ja hän juoksi vessaan ennen minua lukiten oven. Oksensin ensin keittiön lavuaariin ja menin makaamaan vessan oven taakse ripulia pidätellen sillä tuloksella että oksensin ja paskoin eteisen matolle. Toisella kerralla paskoin ovelasti keittiön roskikseen. 

Sitten oli ah niin ihana ulkomaanmatka, jolloin yleensäkin vatsa vähän löysällä. Olimme kävelemässä porukalla johonkin kuppilaan keskellä päivää, kunnes tunsin että kohta tulee löröt housuun. Sokelsin jotain pissahädästä ja luikin lähimmän pusikon taakse helpottamaan oloani. Päästin pahimmat vellit ulos ja pyyhkäisin persukseni lähipuskan lehteen. Nostettuani housut ja otettuani muutaman askeleen tunsin jo ettei siinä ollut kaikki. Kuppilaan ei ollut matkaa kuin ehkä 20 metriä joten ajattelin että jaksaisin pidättää tätä toista satsia sinne asti, mutta hieman ennen perille pääsyä valuivat ripulit pitkin shortseja ja jalkaa. Kävelin muiden takana, mutta olen melko varma että kaikki huomasivat vahinkoni (eivät kuitenkaan maininneet mitään). Juoksin äkkiä vessaan ja siellä sitten lavuaarissa pesemään shortseja ja pikkuhousuja löysästä kakasta, sönkkäsin jotain fiksua että vessan hanasta roiskahti vettä kun shortsit olivat läpimärät :D 

Sitten ihan noloin kokemukseni on varmaan kun olin töissä vanhustenhoidossa ja lähdin aamuvuoron aikana hakemaan lähellä olevasta apteekista puuttuvia antibiootteja. Vedin tietysti tilaisuuden tullen tupakan päästyäni työpaikalta syrjään ja sehän tunnetusti pistää vatsan toimimaan. Tunsin että pieni kakkihätä tuli, mutta ei niin paha ettenkö voisi käydä apteekkireissun loppuun ja odottaa työpaikalle pääsyä. Vatsassa kiertäen menin apteekkiin ja kassalle hakemaan lääkkeitä ja siinä apteekkarin hakiessa lääkkeitä alkoi tuntua että nyt räjähtää. Tuntui ikuisuudelta kun apteekkari haki lääkkeet ja tuli takaisin kassalle kyselemään vielä jotain tietoja ja näpyttelemään koneelle. Tässä vaiheessa pidätyskyky loppui ja perse alkoi huutaa hoosiannaa työhousujeni sisään (jotka olivat onneksi tummansiniset). Yritin olla normaalisti kuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta olen varma että apteekkari ja muut asiakkaat huomasivat vähintään hajun perusteella että paskoin juuri housuihin. Lähtiessäni naama punaisena joku nainen hymyili minulle hieman säälivästi :D Työpaikalle luikin kauheata kyytiä kurat housuissa ja käärin muistaakseni takin/hupparin perseen peitoksi ja kävelin t-paita päällä vaikka lämpöä oli varmaan +5. Töissä sitten äkkiä lähimpään invavessaan ja rukoilin luojaa auttamaan, riisuin vaatteet ja sotku oli aivan hirveä; paskaa oli housuissa, sukissa, kengissä, t-paidassa, siihen lanteille käärityssä vaatekappaleessa ja riisuessani tietysti ympäri kroppaa. Vedellä huuhtelin epätoivoisesti vaatteista pahimmat kakat lavuaarissa ja yritin pestä ripulia vessan lattialta käsipyyhkeillä kun pideetäkään ei ollut. Varmaan puoli tuntia puunasin itseäni ja vessaa jättäen sinne lopulta roskiksen täydeltä paskaista paperia ja karmivan hajun, työvaatteet hetin roskiin ja hain varastosta uudet, sukatkin otin sieltä ja omani heitin pois. Oli niin paskalta haiseva olo loppupäivän enkä koskaan mennyt siihen apteekkiin takaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/154 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2009 klo 07:46"]muovipussissa pöydällä oikeasti totta? Kääks!
[/quote]
No tuskinpa. Kukaan ei ala kaivaa pöntöstä paskakokkaretta jos pönttö ei toimi vaan kaataa vaikkapa kattilalla vettä sinne pönttöön jos ei ämpäriä löydä.

Vierailija
144/154 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari juttua.

Eka sattui lapsena, olin joku 7-8-vuotias. Oltiin siskon ja äitin kanssa lenkillä. Äiti hölkkäsi ja minä ja sisko ajettiin polkupyörillä. Oltiin kotiinpäin matkalla, kun mulle iski kaamee sontahätä. Autotiellä oltiin vielä menossa ja en saanut mennä edeltä yksin. Vastakun käännyttiin hiekkatielle sain lähteä edeltä kotiin (800 metriä kotiin). Poljin minkä kintuistani pääsin, mutta housuun tuli. Hävetti niin paljon että juoksin suoraan takapihalle, siitä metsään ja riisuin housut ja pikkarit ja ne paskaset pikkarit piilotin risujen alle :D vedin sortsit takas jalkaan ja kipitin sisälle ennenkuin sisko ja äiti ehtivät kotiin.

Toinen tapahtui viime syksynä.
Olin hakemassa postia illalla. Postilaatikolle on joku 20 metriä. Postilaatikolle kun ehdin, niin yhtäkkiä alkoi mahassa velloa ja samantien paskahätä yllätti. Lähdin kipittämään kotiin, puristin pakaroitani yhteen minkä pystyin. Eteisessä heitin postin lattialle ja lähdin JUOKSEMAAN vessaan, mutta pari metriä ennen vessaa tunsin kuinka sitä kuraa tuli kuin norsun munasta. Vedin äkkiä vessanoven kiinni perässäni ja heitin housut alas. Tämän koko ajan sitö sontaa tuli. Lopulta sitä oli housuissani, sukissani, vessan lattialla ja (valkoisella) matolla, pöntön reunoilla. Ja se haju, omfg. Sillä hetkellä en tiennyt olisinko itkenyt vai nauranut :D
Aloin siinä sitten siivoamaan sotkuani. Mies kävi oven takana kysymässä olenko kunnossa :D kehotin vain olla avaamatta ovea jos ei halua oksentaa.. Luojan kiitos lapset oli jo nukkumassa, muuten ne olis alkaneet itkemään oven takana kun äiti ei päästä vessaan (nuorempi verronkin on uskollinen kakkakummi).

Vierailija
145/154 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2012 klo 19:42"]olin jätkäkaverini vanhempien luona yötä hänen vanhempiensa tietämättä. Tietenkin jätkäkaverinikin siellä myös.

Aamulla jätkäkaverini lähti kouluun mutta minulla alkoi vasta myöhemmin. Olemme molemmat siis lukioikäisiä. Jäin makoilemaan ja nukkumaan hänen sänkyynsä kun hän lähti.Tunnin ehdin nukkua kunnes sen mutsi tulee siivoomaan sen huonetta ja herättää sit mut. Olihan mulla alusvaatteet päällä mut kuitenki vedin peiton suojaks. Sit sen mutsi kysyy kuiskaten että onko mulla käyny kakka vahinko ku tääl tuoksuu kakka. Siihen sit vaa vielki paniikis siit et paljastuin ja et olinko oikeesti voinu kakata nukkuessani taas housuun. Se ei olis ollu eka kerta mut noloin kylläki. Yleensä yöllä vaippa jos oon yksin.

Siihen vastaan vaa kuiskaten ja itkien et en mä tiiä. Sit se pyytää mua nousemaan ylös ja käy sulkemas oven. No siin sitte nousen ylös ja kysyn mitä nyt tehää. Sit se kattoo mua ja sanoo et hän kattoo onko mulla tullut "yöllä" housuun. No olihan mulla tietysti ja kylhän mä sen oikeesti tajusin jo kun nousin tai siis heräsin. Siinä sit vaa sen mutsi hakee rätin ja jätkäkeverini siskon alushousut ja niihin se leikkas kankaan sinne alas. Sit se käskee mun vaa pyllistää ja antaa sen putsata mun pepun. Olin niin nolona ku se lopetti. Ja sit viel nolompaa se ku menin sit vessaa siistiytyy ja suihkuu viel varmuudeks. Sit ennen ku pääsen sinne nii sen iskä tulee vastaa ja tentata oonko sekstannu sen pojan kanssa.
[/quote]
Ei voi olla totta ei mitenkään ja jos olisikin olisit sanonut äijälle että poikasi on homo ja haluaa panna perseeseen, sen takia tuli paskatkin housuun.

Vierailija
146/154 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui vappuna. Olimme kaveriporukalla paikassa missä kaikki kokoontuvat vappua juhlimaan ja ryyppäämään. Ostettiin kaverin kanssa pisangia ja lantrattiin sitä tavalliseen maitoon. Yhtäkkiä illan aikana mahassa alkoi möyriä ja tiesin et nyt on päästävä vessaan, että ripulit tulossa.. Ulkovessoihin kauhea jono tietenkin ja ei puskan puskaa missään, no siinä sitten paniikissa juoksin pikkukatuja pitkin etsien hyvää kohtaa mihin paskoa, löysin sitten sellaisen pienen kulman jossa oli pyöriä, menin niiden taakse paskalle, ihmisiä tietenkin käveli ja varmasti huomasivat, mutta pakko mikä pakko oli siihen paskoa kun ei housuunkaan viittinyt. Hävettää niin, mutta onneksi kukaan ei tiedä tästä!

Vierailija
147/154 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PrUP

Vierailija
148/154 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä kerto, että oli ollu lenkillä jossai mettäs pururadalla ja yhtäkkiä alkanu mahas kiertää ihan helvetisti. Juossu sit äkkiä pusikkoon ja peräpäästä räjähti ripulisuihku sinne mättäälle. Onneksi kukaan ei sattunut paikalle. Lehtiin pyyhki perseensä ja matka jatku. :'D onnea sille marjastajalle joka sattu paikalle myöhemmin.

Vierailija
149/154 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin muutama kesä takaperin anoppilassa reilu viikko, ja oli tietenkin ujo kakka eikä maha toiminut reissun alkupäivinä ollenkaan. Ummetustuskissani pyysin mieheltä apua ja hän neuvoi vanhempiensa lääkekaapin paikan ja sieltä jonkun veteen laimennettavan laksatiivinesteen.

Seuraavana aamuna heräsin epätoivoissani monta tuntia ennen muita, laitoin ison kupin vahvaa kahvia kiehumaan ja join laksatiivia muutaman hörpyn sellaisenaan. Kahvikuppi käteen ja takapihalle istuskelemaan ja odottelemaan, että vaikutus alkaisi. Noo melkein koko kahvikupin ehdin juoda kun alkoi vatsa purputtamaan ja aika äkkiö tuli tunne että nyt muuten taisi löytyä tehokas combo ummetukseen, jes. Yritin mennä sisälle mutta kappas, olin onnistunut lukitsemaan itseni ulos! Siinä sitten valkoisessa yöpaidassa rivarin takapihalla mietin että ei vittuuuhhh jos tänne paskon... Koputtelin takaovea hetken mutta pakko oli juosta etuovelle ja alkaa pimpottelemaan. LUOJAN KIITOS oma mieheni oli ensimmäinen joka heräsi, eikä esim. anoppi, kun viideltä aamulla kiemurtelin paskahädissäni pelkkä yöpaita päällä etuovella. Noh siitä kirmasin vessaan ja antoisasti paukutellen päästelin muutaman päivän tavarat tulemaan. Myöhemmin kyselivät appivanhemmat että kuka täällä aamulla pimputteli mutta sain mieheni pitämään suunsa kiinni :D

Vierailija
150/154 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:28"]

Tässä ketjussa kirjottelee joku kakkapervo ja keksii juttuja, muutama tarina on niin feikki.

[/quote]

No totuus on tarua ihmeellisempää valitettavast... Olin asemalla odottelemassa junaa jolla mennä kotiin. Mahassa alkoi möyriä ja kävin vessasa ripuloimassa. Ajattelin että suoli tyhjeni ja kriisi on ohi. Sitten junalla kotia kohti ja jäin seisakkeella pois. Mahassa tuntui olevan ilmaa mutta olin pidätellyt suolikaasuja junassa jotka nyt varovasti vapautin. Ikävä vain että purkaus olikin varsin railakas ja samalla tuntui kuinka paskat tulivat housuun. Onneksi paikak oli aika syrjäinen ja vieressä oli tiheä lepikko minne menin puhdistamaan itseäni. Farkut pois (niissäkin paskaa), heitin paskaiset pikkuhousut metsään. Pyyhin itseni parhaani mukaan paperilla ja sammalella. Kotona menivät farkut samantien pesuun. Onneksi paikka oli hiljainen sillä ei olisi ollut herkkua kävellä paskat housussa kotiin. Jälkikäteen jo naurattaa.

Vierailija
151/154 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vanhemmillani auttamassa pihatöissä,kun vanhempani lähtivät viemään roskia 20km päähän.  Miulle tuli aivan hirveä vessahätä, olin tietenkin unohtanut avaimet joten jouduin käydä pusikkossa paskalla. Eihän tämä olisi mitenkään noloa, ellen olisi kärsinyt ummetuksesta ja paskantanut järjettömän kokoista pökälettä. Isäni oli käynyt tietenkin juuri tämän pusikon raivaamassa ja löytänyt pökäleen. Aamiaispöydässä isä tuli näyttämään kuvaa jonka oli ottanut tuosta pökäleestä, ja kysymään minkä eläimen se minun mielestä olisi, koska eihän noin järjettömän kokoinen pökäle ole voinut ihmisestä tulla:D. No naapurillamme on lampaita, joten isän piti käydä vielä häntäkin varoittamassa tästä "suurpedosta" tietenkin kuvan kanssa. 

Olin tässä vähän aikaa sitten menossa töihin bussilla, kun jonkun olevan kyykkypaskalla aivan keskustassa. Oli yrittänyt mennä puskan taakse piiloon mutta eihän se kauheasti suojannut:DD

Vierailija
152/154 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea näitä pienessä krapulakännissä kun koko kämppä haisee kissanpaskalta! 

Eräänä toisena sunnuntaina syötiin pizzaa avomiehen kanssa näillä sohvilla. Yskin, ja se taisi hetkeksi lamaannuttaa sulkijalihakseni. Sohvalle pääsi märkää paskaa. Nappasin paperin pöydältä ja tunnustelin sillä, se ja ilmeeni paljasti jotain, ja mies kysyi, enhän ole menkannut sohvalle. Hieman nolotti myöntää, että pahempaa. Saan edelleen kuulla tapauksesta.

Onneksi se ei ole nyt kotona, äsken kävi sama! Ei sentään ihan sohvalle asti. Ja kakanhaju on oikeasti kissoista lähtöisin. 

Vierailija
153/154 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin ulkomailla uuden miesystäväni kanssa ja olin tietenkin tosi ujo kakkaaja. Pidätin monta päivää ja odotin hyvää tilaisuutta käydä isolla hädällä. No tilaisuuteni koitti kun mies päätti mennä ostamaan meille pitsat kadun toisella puolella sijaitsevasta ravintolasta. Syöksyin vessaan ja aloin pakertamaan monen päivän tuotosta. No sepä ei meinannutkaan tulla ulos ja kyllä siinä joutui hikoilemaan ja ponnistamaan oikein urakalla. Vihdoin sain sitten mötikän puserrettua ja yritin vetää vessan. No mötikkä ei sitten mahtunutkaan putkistoon. Paniikissa otin lähimmän "työkalun" minkä löysin. Tökin tuotosta sheiverin varrella. Yhtäkkiä pönttöön tipahtelee punaisia veritippoja. Nousen hämmästyneenä ylös ja verta tippuu lattialle. Huomaan saaneeni sheiveristä haavan sormeen. No ei muuta kun pyyhkimään veritippoja lattialta ja pöntön reunoilta. Kokeilen vetää vessaa ja ilahdun kun tuotos katoaa putkisto n syövereihin. Menee pari sekuntia kun vesi alkaa värjäytyä ruskeaksi. Putkisto meni sittenkin tukkoon. Samalla hetkellä kuulen kun mies saapuu ulko-ovesta. Menen olkkariin paperituppo sormessa ja esitän normaalia. Myöhemmin mies joutui hakemaan imukuppityökalun että sai vessan tukoksen avattua.

Vierailija
154/154 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkelilla istuskelin kuuta katsellen ja reino auttoisen alas taka suonestani ja mikä tärkeintä kakkeli kukkeli mölöskähteli als ja kastelit arat paikat eli boollllsssit ja siitä reino iloitsi uloste vedet silimissä.

Ketju on lukittu.