Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä tympeesti vastattu?

Vierailija
17.06.2010 |

Kaveri kysyi,voitko lähteä xxx matkalle. Vastasin "Ei ole varaa lähteä"

Ja tuo on tympeetä vastaamista hänen mielestään.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä niin tympeetä oli??

Vierailija
2/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan kysymykseen noin? Mikä olisi ollut aikuismaisempi tapa vastata? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä niin tympeetä oli??

ap

Vierailija
4/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pelkät sanat vielä tee mitään

Vierailija
5/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ystävällisesti. Esim. Valitetttavasti rahatilanteeni ei tällä hetkellä salli matkalle löähtö, mutta kiitos kutsusta.

Vierailija
6/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olis tosi kiva lähteä, mutta ikävä kyllä rahat ei riitä sellaiseen nyt." Tai jotain ton tyyppistä..

Vierailija
7/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti vänkää ja jankkaa, että mulla muka olisi rahaa (tietää paremmin mun perheeni tulot ja menot jne)..Ehkä siksi olenkin vastanut "tympeesti".

Ja itse kun ehdotin toisenlaista matkaa (halvempaa jne) niin vastaus alkoi "miks hellvatassa..."

ap

Vierailija
8/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. "Kiitos kun pyydät mukaan, mutta nyt minulla ei ole niin paljon rahaa että pääsisin matkalle."

Vierailija
9/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Valitetttavasti rahatilanteeni ei tällä hetkellä salli matkalle löähtö, mutta kiitos kutsusta.

Vierailija
10/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse kun ehdotin toisenlaista matkaa (halvempaa jne) niin vastaus alkoi "miks hellvatassa..."

ap

ärsyttävää

Vierailija
11/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Valitetttavasti rahatilanteeni ei tällä hetkellä salli matkalle löähtö, mutta kiitos kutsusta.

voinut ystävällisemminkin vastata, mutta ei niin, että mun vastaus olisi ollu erityisen tympeä.

Mutta vastasinpa miten tahansa, aina vastaan hänen mielestään tympeesti. Ja joihinkin kysymyksiin en saisi edes vastata, vaikka hän itse eka kysyy (tämä siis kirjoitetussa viestissä, ei sentäs puhuessa)

ap

Vierailija
12/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyt mitkä tahansa. Kaverisi kuulostaa sellaisesta manipuloijatyypiltä, joka vain haluaa sinun tekevän niinkuin hän haluaa.

Ole vaan suora oma itsesi ja uskalla sanoa ei. Minä aikanaan kiemurtelin tällaisen manipuloijaystävän pyörityksestä irti, kun huomasin olevani aina jossakin typerässä paikassa, missä en edes halunnut olla, kun kaveri sai vängättyä mukaan...

Vierailija
13/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyt mitkä tahansa. Kaverisi kuulostaa sellaisesta manipuloijatyypiltä, joka vain haluaa sinun tekevän niinkuin hän haluaa. Ole vaan suora oma itsesi ja uskalla sanoa ei. Minä aikanaan kiemurtelin tällaisen manipuloijaystävän pyörityksestä irti, kun huomasin olevani aina jossakin typerässä paikassa, missä en edes halunnut olla, kun kaveri sai vängättyä mukaan...

haukkuu ja haluaa lopettaa koko ystävyyden, kun en hänen mielenmukaisesti puhu ja keksii kaikenlaisia "porkkanoita" miks mun kannattais olla hänen ystävä. Esim, että on mun lapselle säästänyt rahaa (on lapsen kummi) ja nyt kun en ole hänen mukaisesti toiminut, niin hän pistää välit poikki muhun kokonaan ja lapselle ei tule mitään säästöjä (siis ei ollu kertonut tosta säästöjutusta aiemmin...välillä tuntuu, että se tekasee ton tapaset jutut...)

Vierailija
14/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin kaupungilla ja hän pyysi minua olemaan ostamatta lapselleni jäätelöä, koska hänen lapselleen tulee siitä paha mieli.

Hän ei aio ostaa lapselleen jäätelöä, koska heidän pitää lähteä huomenna linnanmäelle, jota varten hän juuri nosti automaatista 300 eur.

Vierailija
15/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin kaupungilla ja hän pyysi minua olemaan ostamatta lapselleni jäätelöä, koska hänen lapselleen tulee siitä paha mieli. Hän ei aio ostaa lapselleen jäätelöä, koska heidän pitää lähteä huomenna linnanmäelle, jota varten hän juuri nosti automaatista 300 eur.

ja jos johonkin sattuis olemaan varaa, mutta aikatauluni ei millään sopis, niin hän vaatii mun muuttaa aikataulujani, pyytämään esim. palkatonta vapaata, vaikka ei hän minun vuokseni niitä pyytäisi.

ap

Vierailija
16/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kutsusta. Tulisin oikein ielelläni, mutta tällä hetkellä minulla ei ole varaa lähteä. Toivon teille oikein hauskaa ja rentouttavaa reissua.

Vierailija
17/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos samaan aikaan olet ostamassa 400 e:n farkkuja niin on tuo aika tympeää

kaveria oikeasti vaatia käyttämään rahansa lomamatkaan ennemmin kuin 400 euron farkkuihin? Ihan vain ystävyyden nimissä?

Vierailija
18/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran haluaa laittaa rahansa johonkin toiseen juttuun niin sanoo vaan muuten että mun hermot ei kestä.

Vierailija
19/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ap:ta ojentaessaan syyllistyivät samaan "tympeään" vastaamiseen.

Älä aloita vastaustasi No-sanalla.

Etenkin kirjoitettuna se antaa tympeän vaikutelman.

Vierailija
20/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran haluaa laittaa rahansa johonkin toiseen juttuun niin sanoo vaan muuten että mun hermot ei kestä.

eli oikeasti ole ollut rahoja ylimääräiseen matkailuun ja säästääkin pitäs (mutta eipä ole rahaa jäänyt säästönnkään).

Eli ei ole ollut mitään "käyttää syynä" vaan ihan fakta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme