Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset kärttää jäätelöä, jota tuossa aiemmin päivällä jo lupailinkin...

Vierailija
07.06.2010 |

mutta meni sitten keskimmäinen lapsista sanomaan, että vihaa minua kaikista eniten. (tilanteessa, jossa menin väliin kun mätki isosiskoaan käsin ja jaloin sohvalla, sisko ärsytti kuulemma).

Kumminko tässä nyt tekisit, antaisit jädet kuten luvattiin, vai huonosta käytöksestä johtuen et antaisi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin antaisin jäätelöt koko porukalle, muuten jättäisin nimittelijän ilman.

Vierailija
2/7 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsihan kertoi tunteistaan, joita tunsi sillä hetkellä. Minkä ikäinen lapsi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätskiä. Täällä taas riittää näitä heikolla itsetunnolla varustettuja mammoja, jotka loukkaantuvat pienten lastensa tunteenpurkauksista...

Vierailija
4/7 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ olen homman jo hoitanut tavallani.. ap

Vierailija
5/7 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ylimääräistä herkuttelua, tehokas keino kasvatuksessa, on kiletää tuollainen, jos ei mene perille, eiköhän ensi kerralla muista. En antaisi.

Vierailija
6/7 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätskiä. Täällä taas riittää näitä heikolla itsetunnolla varustettuja mammoja, jotka loukkaantuvat pienten lastensa tunteenpurkauksista...

Täällä piisaa mammoja, jotka eivät ole kasvatuksessaan ollenkaan johdonmukaisia...

Vierailija
7/7 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä piisaa mammoja, jotka eivät ole kasvatuksessaan ollenkaan johdonmukaisia...

Jätskin peruminen on pieni, mutta tehokas opetus. En siis antaisi minäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme