Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä tympeesti vastattu?

Vierailija
17.06.2010 |

Kaveri kysyi,voitko lähteä xxx matkalle. Vastasin "Ei ole varaa lähteä"

Ja tuo on tympeetä vastaamista hänen mielestään.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen juttuunsa! Ei sun tarvi olla mikään aasi talutusnuorassa! Ei ole tympeetä ollenkaan.

Vierailija
22/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en mitään Meksikon matkaa ole ehdottamassa vaan kysyin että voisivatko lähteä käymään Puuhamaassa 1 kerran kesässä.

Jollekin satunnaiselle miesystävälle sitten annetaan jalkahoitoja lahjaksi, mutta omaan lapseen ei voi panostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en mitään Meksikon matkaa ole ehdottamassa vaan kysyin että voisivatko lähteä käymään Puuhamaassa 1 kerran kesässä. Jollekin satunnaiselle miesystävälle sitten annetaan jalkahoitoja lahjaksi, mutta omaan lapseen ei voi panostaa.

hyvä, että perheelleen saa TARPEELLISET vaatteet ostettua (no ruuassa ollaan hyvin pysytty)

Jos ei ole ollut perheen kanssa vara matkustella niin miks pitää olettaa, että ystävän kanssa sit olis vara lähteä.

Olen opiskellu ja mies on ollut töissä, sanoinkin, että vielä on aikoja kun voitais matkustella, mutta nyt mun PITÄÄ TASAPAINOTTAA talous. Ja sit jos olisin halvempaan reissuun ollu lähdössä, niin mun pitäs aikatauluni hänen mukaan väätnää.

Jos molemmat palkkatöissä, varmasti olis varaa käydä puuhamaassa kerran kesässä. Olenhan itsekin lähdössä yhteen paikkaan ystäväperheen kanssa, mut se onkin sopiva kohde ja juttu perheille. Sitä paitsi jos en olisi lähtenyt tuohon kohteeseen minne olen menossa ystäväperheen kanssa perheenä, niin varaa olisi ollut matkaan, mutta aika ei olisi ollut sopiva.

ap

Vierailija
24/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun mulla ei ole rahaa

ehkä se odotti pahoitteluja, eikä vaan kylmää faktaa.

musta vastaus oli ihan ok, jos sulla kerran ei oo varaa, olit vaan rehellinen

pahempaa musta olis vastata toisen mieliks ehkä, vaikkei ole aikomustakaan lähteä

Vierailija
25/25 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun mulla ei ole rahaa

ehkä se odotti pahoitteluja, eikä vaan kylmää faktaa.

musta vastaus oli ihan ok, jos sulla kerran ei oo varaa, olit vaan rehellinen

pahempaa musta olis vastata toisen mieliks ehkä, vaikkei ole aikomustakaan lähteä

jos ei ole vara lähteä. Ois ottanu pikavipin ja lähteny?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi