Löytyykö muita vko.39 Pas-piinaajia???
Tänään haettiin matkaan kaksi huurunenää ja olivat molemmat hienosti jakautuneet 9 soluvaiheeseen.Luottavaisin mielin tässä nyt aloitan omat piinailuni,olis kiva, jos löytyy piina seuraa,menee aika joutusammin eteenpäin, kun ei tarvi yksin piinailla.
Kommentit (33)
Olen todella pahoillani negasta... Se on niin VÄÄRIN!! Niin VÄÄRIN!! Luulen, että perässä tullaan, oireet edelleenkin kadoksissa. Huomenna nähdään miten ämmän käy..
Voimia sinulle!!
Eli tein testin tänään. Vahva viiva tuli samoin päin kuin tarkistusviiva mutta tarkistusviivaa toisin päin olevaa viivaa ei juurikaan näy... Mitähän tästä pitäis päätellä auttakaa viisaammat!
Ps taidan käydä ostamassa uuden toisen merkkisen testin...
Tollo tähti täällä pohdiskelee omaa tyhmyyttään
No onpas sulla nyt jännät paikat!! Mä en tunne r-testejä niin hyvin ja en valitettavasti osaa auttaa asiassa, mutta toivottavasti joku osaa. Onkos siinä pakkauksessa joku kuva, että " olet raskaana" ja " et ole raskaana" ?? Äh, tää meni jännäks. Mutta osta ihmeessä toinen testi niin saat varmuuden. Toivottavasti siihen paukahtaa selvä plussa!! Voihan tuokin nyt sitä tarkoittaa? :)
Kerrohan meille sitten miten kävi! Tsempit! :)
Ja nyt kun muistelen asiaa tarkemmin, samanlainen kipu, paljon kovenpana vaan, oli viime viikolla yhden illan kiusana. Se vaan tuli ja meni.. Outoa!
Apteekin testillä selvä positiivinen eli raskaana ollaan niinkauan kun toisin todistetaan. Taidan mennä huomenna verikokeeseen ja käydä hulluilla päivillä ostamassa muumipussilakanan esikoiselle. Toivotaan, nyt vaan, että tällä kertaa kaikki menisi loppuun asti hyvin (edellinen meni kesken rv16) Mut iloitaan niin kauan kun voidaan - eikös juu?
Teille, jotka ette saaneet positiivista tulosta tällä kierroksella suurimmat pahoittelut... tsemppiä vaan kovasti (meilläkin on takana useita negoja passista...) ja sitten se voi onnistua juuri silloin kun teki mieli heittää pyyhe kehään ja todeta olevansa todella surkeasti epävonnistunut...
Pistelystä en tiedä mutta kyllä nämä hoidot sen verran rasittavia on, että kaikaenlaista kremppaa tulee...
toivovossa on hyvä elää ja toivottavasti tavataan plussanneissa lapsettomissa jonain päivänä ja toivon pysyväni siellä
Mulla tänään pp14 ja tein testin apteekin omalla testillä ja nyt tulee sitten sen tyhmin osuus: en osaa osaa sanoa tarkkaan mitä se näytti!?! Tulos jäi mulle ihan auki.. Alussa siihen ikkunaan ei tullut mitään, mutta n.15min päästä haaleaakin haaleampi viiva!? Sen näkee kun oikein tihrustaa. Ja nyt pelottaa, että mitä jos se viiva onkin vaan mun silmissä, eikä kunnolla siinä testissä. Tunnen itteni nyt ihan tyhmäks... Nyt pelottaa, ahdistaa.. Tää on kamala tunne. Eiks siihen ikkunaan kuitenkin kuulu tulla selvä viiva??? Oon ihan sekasin.. Osaisko joku auttaa??
Ei tässä auta muu kuin odottaa pari päivää ja tehdä testi uusiks. Ostin Predictorin testin ja teen sen varmaan sitten sunnuntaina. Ja en varmaan voi vielä lopettaa tukilääkitystäkään??
Miks tän pitää olla näin piinaavaa...
eli tukevasti ollaan raskaana ja toivotaan, että tällä kertaa ei tulisi keskenmenoa....
Kyllä apteekin omaa tulee vaaleanpunainen viiva joka on luettavissa useita tunteja testin teon jälkeen. Mulla apteekin oma on näyttänyt selkeän luotettavan vastauksen... sen sijaan clearblue oli tosi hakala tulkittava, mutta se kai oli luettava niin, että jos kontrolliviiva on samoin päin kuin testi viiva niin on raskaana.
No taidan siirtyä plussanneisiin nyt, jos taikauskoisena luulisin, että nyt saisin vauvan pitää hengissä...
Vielä vähän ihmetellen tähti toivoen seuraa teistä mahdollissimman pian plussanneissa.
Ei ollut vieläkään meijän vuoro saada vauvaa.. Poistun takavasemmalle ja kerään voimia seuraavaan hoitoon, jonka ajankohtaa ei tiedä. Menkkoja odotellen..
Kirjoitin jo tuonne aikaisempaan jakeluun, että tein testin perjantaina ja näytti positiivista. Tässä vaan on ongelmana se, että mulla on ollut nyt perättäin 5 keskenmenoa ja oireet on ihan samat kuin niissäkin : hillittömät alavatsakivut. Menen tiistaina lääkärille ja tsekataan tilanne. Mutta ennen kuin kukaan muuta sanoo, niin olen ONNELLISESTI vielä raskaana ! Toivottavasti tämä pysyy kyydissä seuraavat 9 kk:tta.
Kyllä olisikin jo aika : 4 inseminaatiota, 1 IVF ja 2 passia. 5 keskenmenoa ja yksi laparoskopia.
Että sellattis. Tsemppiä kaikille ja toivotaan, että vielä tulisi plussia muillekkin tässä ketjussa ! Ja ennenkaikkea että plussat kestäisivät !
ET
Piti vielä tulla onnittelemaan plussan saaneita ja toivottaa muille onnea seuraaviin hoitoihin.Mä en tiedä kauanko tässä menee, että pääsen yli siitä, ettei meille tuu enää vauvaa,ihan kuin pientä kuolemaa tekisin...no en viitti valittaa teille enempää, mutta,hirveesti onnea teille, että saisitte pienet kääröt jota helliä ja hoivata.Kanerwa poistuu :(
Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!
Pahoittelut Mirkalle sekä Kanerwalla negoista.
Älä anna mennä vanhemmuuden ohi, sillä onhan sulla kaksi lasta hoidettavana ! Yritä nauttia niistä lapsista, jotka sulle taivaan isä on siunannut. Kuten kaikki tässä ringissä mukana olevat tietää, niin ei ole helppoa saada edes sitä yhtä, saati sitten useampaa. Eikä niitä siunaannu jokaiselle.
Mistä sitä tietää, vaikka saisitkin vielä 3:n lapsen ??? Mikään ei ole ikinä kirkossa kuulutettua.
No, onhan tää helppoa sanoa, että " yritä unohtaa" , mutta vaikeampi kyllä toteuttaa. Kuten joku aikaisemmin sanoi, että kun nainen haluaa lasta, niin siitä on kyllä järki kaukana.
Jos tästä taas tulee keskenmeno, niin mä ainakin nyt yritän todellakin unohtaa nämä vauva-hommelit vähäksi aikaa. Menee muuten koko " nuoruus" (37) ohi ...
ET
Pahoittelut negoista :( Luultavasti perässä tullaan ... Vahinko vaan.
Viime viikonloppuna tuli rusertavaa vuotoa ja ihan kuin " kupla" olisi puhjennut mahassa. Uskomatonta, että sitä tuntee tuollaisenkin pienen nippaisun. Yksi päivä tuli sitten rusertavaa vuotoa ja sitten se loppui. Nyt tosin on taas sellaiset tuntemukset, että menkat alkaa. Toivottavasti kuitenkin oli niin, että toinen alkio vaan tuli ulos ja toinen jatkaisi jakaantumista. Viime kierrossa mulla alkoi menkat 27.päivä, joten jos samanlailla menee, niin huomenna pitäisi alkaa menkat. Virallinen testipäivä on perjantaina, jollon pitäisi mennä verikokeeseen. Jää kuitenkin menemättä, koska lähden tästä mökille viikonlopuksi jo huomenna. Mikäli menkat eivät ole alkaneet (tai vaikka olisivatkin), niin testin sitten siellä. Kyllähän se varmaan riittää.
Niinpä niin, en usko, että tässä(kään) käy hyvin, koska tuntemukset on taas sellaiset. Mutta nyt tämän jälkeen aattelin kyllä pitää taukoa tästä stressaamisesta ja nauttia syksystä muutenkin kuin ajattelemalla aina tätä samaa juttua. Saas nähdä kuinka käy. Pystynkö olemaan ajattelematta.
Joku sanoi laskevansa pp1 siirtopäivästä. Mä kyllä aloitan laskemisen seuraavasta päivästä.
Mua masentaa taas. Minkälaiset fiilarit muilla on ? Onko jollain jotain positiivista kerrottavaa ?
ET