Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa hyvää matkakohdetta raskaana olevalle

Vierailija
14.06.2010 |

Meillä on lomat elokuussa ja olen silloin viidennellä kuulla raskaana. Tarkoitus olisi lähteä viikoksi etelään, mielellään rantakohteeseen. Ottaisin mielelläni vinkkejä vastaan sellaisista kohteista, joissa olisi siistiä ja hyvä hygieniataso, ettei tarvitsisi olla koko ajan syömisistä huolissaan. Vähän myös huolettaa, kun tuo elokuu on suosittu lomakuukausi ja myös ilmeisesti aika kuuma ja en usko, että näin raskaana nautin kovin kovista helteistä ja väentungoksesta.

Mihin siis itse lähtisit tai missä olet ollut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee ap

Vierailija
2/6 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etelään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi viikolla. Oon silloin viikolla 25.

Tahti siten mun jaksamisen mukaan, kaikkia kohteita ei yritetäkään käydä läpi vaan nautitaan kaupungista, kahviloista ja maisemista.

Eihän sillä matkakohteella väliä, kunhan suhteuttaa menemiset oman jaksamisen mukaan ja uskaltaa muuttaa suunnitelmia lennosta, jos ei jaksakaan. Mä tuskin enää jaksan kiertää Louvrea koko päivän, joten käydän varmaan vain pyörähtämässä sisällä hetki yms.

Vierailija
4/6 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kun on vielä mahdollisuus mennä kahdestaan. Helle on ok, mutta ei semmoinen jatkuva +30 astetta varjossa, näin ainakin kuvittelisin.

Tungoksella tarkoitan sitä, että kun tuo elokuu on keski- ja eteläeurooppalaisten yleisin lomakuukausi, niin ei haluttaisi mennä mihinkään valtavaan turistirysään, joka on vaan täynnä saksalaisia ja englantilaisia.

ap

Vierailija
5/6 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin siellä esikoista odottaessa, olin n. 24 viikolla raskaana. Ei ollu elokuussakaan älyttömän kuuma, ja ainakin silloin oli suorat lennot.

Vierailija
6/6 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin Mallorcalla 17. raskausviikolla. Kohteeksi valittiin se pitkälti sitä syystä että puolen miljoonan asukkaan Palma on lähellä joten kunnollinen sairaanhoito on helposti saatavilla JOS sattuisi jotain. Tästä syystä esim. Kreikan pikkusaaret karsiutui pois. Ja varsin siistiä, rauhallista ja mukavaakin tuolla Mallorcalla oli. Tarkalleen ottaen oltiin Santa Ponsassa. Kelit tuntuu olevan tuolla saarella myös suotuisat, siis ei mitään tajutonta paahdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi