Kerrotko ensitreffeillä että haluat saada lapsia elämässäsi?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Kerroin sen jo ennen treffejä. Tapasin mieheni 8 vuotiaana. Oltiin parhaita on ystäviä ennen seurustelua.
No se on rehellistä. Ei tullut yllätyksenä.
"saada lapsia elämässäsi"???
Opettele, saatana, kirjoittamaan.
Tottakai kerron, jos tulee luonnollisesti puheeksi. Viimeistään ennen, kuin mennään sänkyyn, ettei ehdi muodostumaan tunteita, jos ollaan eri mieltä.
Minusta se asia ei ole ensitreffien puheenaihe. Onhan melko epätodennäköistä, että koskaan päädyn treffikumppanin kanssa siihen tilanteeseen, että lapsen hankkiminen olisi ajankohtaista. Ja jos sellainen tilanne joskus tulee, niin voi olla että en sitten enää haluakaan lapsia syystä tai toisesta.
Yritän saada johonkin sivulauseeseen hienovaraisen maininnan, että vihaan lapsia. Toinen voi siitä päätellä sitten.
Minulla lukee jo Tinderissä profiilissa että haluan lapsia, ja yleensä treffeillä vähintään ohimennen tulee mainittua jotain asiasta. Aika turha olisi jatkaa tapailua, jos toiveet ei siinä asiassa kohtaisi.
Ilmoitan mahdollisimman pian, etten koskaan halua lapsia, enkä edes pidä niistä. Ettei toiselle tule minusta mitään väärää kuvaa.
Ei saa pesää jos kertoo ettei halua lapsia.
No mä oon 49v, joten oletan,että haluni lasten suhteen on selvä.
Kerroin sen jo ennen treffejä. Tapasin mieheni 8 vuotiaana. Oltiin parhaita on ystäviä ennen seurustelua.