Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseton kaveri, loukkaannuinko turhasta?

Vierailija
13.06.2010 |

Eli siis: kaverini on vela ja itsekin olin sitä vielä viime vuonna, kunnes eräänä kauniina päivänä päätin että nyt olisi tilaa lapselle. Puhuin mieheni ympäri ja meillä on nyt kotona 3kk vanha ihana pieni poika.

Kaverini käy säännöllisesti tapaamassa poikaamme ja on selvästi kiinnostunut vauvasta, kyselee jne. Joten hän ei siis ole mikään lapsivihaaja. Ajattelin ihan hyvää hyvyyttäni pari päivää sitten, että kysyn onko hän muuttanut mieltään lapsiasiassa. Hän sanoi heti että ei, he ovat päättäneet pysyä lapsettomina. Ajattelin tosiaankin ihan hyvää tarkoittaen että kerron hieman millaista vauvan kanssa on, koska kaverinihan ei sitä tiedä. Yritin siten kertoa ettei vauvaa tarvitse pelätä ja että illaista suurta rakkautta sitä voikaan kokea. Kaverini torppasi keskustelun heti alkuunsa, totesi vain ettei häntä tarvitse yrittää käännyttää sillä hän on punninnut asian eikä halua omia lapsia. Yritin vielä siinä sitten puhua siitä, että oma elämäni muuttui kokonaan lapsen saatuani.

Kaverini suuttui selkeästi, lähti melko pian kotiinsa. Olin aluksi surullinen hänen puolestaan mutta nyt alkaa kiukuttaa, sillä hän ei ole edes pyytänyt käytöstään anteeeksi. ELI: loukkaannunko turhaan vai en?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytää anteeksi vai jatkaa käännytystä?[/i

Hän oli aluksi ihan ok mutta sitten jotenkin koin että minun pitäisi selittää, MIKSI sanoin niinkuin sanoin (eli että jotenkin koen velvollisuudekseni kertoa hänelle, että hän menettää paljon kun ei ole äiti) niin hän löi luurin korvaani=(

Olen todella loukkaanutnut nyt. Mieskin sanoi että suljemme tämän ihmisen pois elämästämme.

Vierailija
62/65 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että VIELÄ menit jankkaamaan. Tyhmyydellä ei näköjään ole rajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytää anteeksi vai jatkaa käännytystä?[/i

Hän oli aluksi ihan ok mutta sitten jotenkin koin että minun pitäisi selittää, MIKSI sanoin niinkuin sanoin (eli että jotenkin koen velvollisuudekseni kertoa hänelle, että hän menettää paljon kun ei ole äiti) niin hän löi luurin korvaani=(

Olen todella loukkaanutnut nyt. Mieskin sanoi että suljemme tämän ihmisen pois elämästämme.

Eiköhän tämä ihminen jo sulkenut TEIDÄT pois elämästään lyömällä luurin korvaasi. Ihan oikein.

Vierailija
64/65 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiin nyt kärpäsestä härkänen. Olisit ajoissa antanut asian olla, ja jatkanut vaan eteenpäin. MItäs te nyt siitä saatte, jos pistätte välit poikki?

Sinulla oli? hyvä kaveri, joka jaksoi säännölisesti äydä teitä katsomassa ja oli kiinnostunut myös lapsesta. Nyt sinulla on yksi hyvä kaveri vähemmän. Kannattiko? Kyllä se kotiäidillekin on vaan kiva, kun joku jaksaa vielä käydä kylässäkin.. Sitten, kun kaikilla kaveripiirissä alkaa lapsia olemaan, niin ne tapaamiset on aina paljon työläämpiä järjestää, kun pitää miettiä lasten syömisiä, nukkumisia ja jaksamisia.

Vierailija
65/65 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap. :)

Jos nyt sattumalta asutte kuitenkin muualla kuin porvoossa niin ystäväsi teki aivan oikein kun päätti sulkea sinut ystäväpiirinsä ulkopuolelle. Koska niinhän hän tulee tekemään ja teki jo kun löi luurin korvaasi.