Mirena kierukan käyttäjät:
Oletko lihonnut vai laihtunut kierukan laittamisen jälkeen?
Onko vaikuttanut jollain tapaa ruokahaluun? (herkkunälkään)
Kertoisitko vielä mahdollisesti jotain muuta, jota mieleen juolahtaa, hyviä ja huonoja kokemuksia?
Kommentit (5)
tapahtuu ilman kierukkaakin...
mutta menkat on ja pysyy, joka kuukausi, pärjään kyllä ihan pikkuhousunsuojalla mutta silti ärsyttää.
...mutta kuitenkin johtuen siitä, mitä olen suustani pistänyt sisään, enkä kierukasta. Tai hmm, olishan se tietty kiva perustella kierukalla :)
Katso lääketehtaan sivuilta valmisteyhteenvedosta, sinne on kerätty kaikki vaikutukset ja niiden todennäköisyydet.
Lääketehdas on juuri sitä varten tehnyt pitkän testit tuhansilla naisilla, jotta näiden haittavaikutusten todennäköisyyksistä olisi täsmällistä tietoa.
Sori purkaus, mutta mua korventaa, kun ihmiset täällä kysyvät kokemuksia jostain lääkkeestä. Jos se vastaaja sattuukin olemaan se, joka saa sen harvinaisen haittavaikutuksen, niin saa aivan väärän kuvan koko jutusta. Ne harvinaisetkin haittavaikutukset lukee siellä valmisteyhteenvedossa ja prosentit kuinka monelle tulee.
Kun laitettiin kesällä 2006 lihosin 1½kk aikana 5kg ja siihen tuli sitten vielä näiden vuosien aikana muutama ylimääräinen kilo ihan omasta syystä. Nyt olen tänä keväänä laihduttanut painonvartijoissa ylimääräiset kilot (8kg kaikkiaan) ja olen taas samassa painossa kuin ennen mireenan laittoa.
Itse olen kyllä vakuuttunut että kilot noin lyhyessä ajassa tulivat kyllä Mirenan seurauksena. Muuten olen ollut siihen tyytyväinen, mutta hieman jännittää miten käy, kun uuden joudun muutaman vuoden sisällä vaihtamaan.
ja vei menkat mennessään, joten pois en vaihtais. Alussa oli kipakoita supistuksia mutta menivät parissa kuukaudessa ohi.