Loukkaantuisitko jo naapuriäiti pyytäisi sua viemään itkevän vauvasi parvekkeelta
sisälle jotta hänen partsilla nukkuva vauvansa ei heräisi? En tiedä kuuluuko mun loukkaantua ai oliko tuo ihan asiallista :/ No, toin poitsun sisälle ja jatkoin nukutusta täällä mut mies vimmastui et mitä annan naapurin komennella.. Toisaalta ymmärrän naapuria, hän on vauvansa yksinhuoltaja ja varmaan väsynyt, mutta mies sanoi ettei se ole meidän ongelma.. eli olinko liian kiltti mielestänne?
Kommentit (42)
jos on herkkä uninen. Sille nyt vain ei voi mitään että ulkona on ääniä.
minulla on oikeus tehdä parvekkeellani mitä haluan. Mies saa öristä siellä kännissä ja minä tupakoida ja lapset hakata rumpuja.
Muuttakoot maalle jos ei kestä kerrostalossa asumista. Kyllä kerrostalossa pitää sietää meteliä.
asunto olis ihan omakin. Oikeus on oleskella parvekkeella, mutta siten ettei siitä ole kohtuutonta häiriötä muille. Joten ehkä sinun kannattais mennä sinne maalle metelöimään.
kyllä se häiritsee jos jonkun vauva rääkyy niin että piha raikaa. Normaalit vauvat ei sitäpaitsi itke ilman syytä.
kyllä se häiritsee jos jonkun vauva rääkyy niin että piha raikaa. Normaalit vauvat ei sitäpaitsi itke ilman syytä.
mutta ajattele, hän saattaa itkeä tirauttaa ennen nukahtamista.
Loukkaantuisin kyllä. Sehän on vähän sitä, että "MINÄ olen oikeutettu olemaan ja elämään miten haluan ja muiden on mukauduttava minun tarpeisiini" -ajattelua.
Minusta se menee niin, että kuten asuntojen sisällä, myös parvekkeella saa kuulua normaaleja elämisen ääni, mukaanlukien vauvan itkua. Sille ei oikeastaan mitään voi, jos vauva yliväsyneenä itkeskelee hetken ennen nukahtamistaan.
Tahallinen metelöinti on eri asia, samoin riehuminen ja räyhääminen.
Eli parvekkeella on kiellettyä kaikki, joka on kodin sisälläkin kiellettyä talon järjestyssääntöjen mukaan.
Sanopa sille naapurille seuraavalla kerralla, että jos sinua tai lastasi häiritsee normaali elämisen meno, menkää TE sisälle tai kävelylle!
Miksi ei se naapuri olisi voinut viedä lastaan sisälle? Vaan ap:n piti.
kenellekaan hairioksi, ap:n kirkuva oli hairioksi koko naapurustolle.
Huonoa kaytosta ei palkita. Lisakasi ap:lla on sivistymaton, karttyinen mies.
Asuivat omakoti alueella teki ensimmäisen lapsen aika myöhään. Aina kun hän yritti nukuttaa vauvaa, kadulla tyntämällä vaunuja. Vauva kun oli nukahtamaisillaan niin varmalla joku huusi naapureista nukkuuko jo, heräisi sitten varmasti.
kenellekaan hairioksi, ap:n kirkuva oli hairioksi koko naapurustolle.
Huonoa kaytosta ei palkita. Lisakasi ap:lla on sivistymaton, karttyinen mies.
Voi auta armias, kun enää ei saa edes vauvaa nukuttaa omalla parvekkeella ;)
mitä juntteja täällä. Kuuluu hyviin tapoihin viedä itkevä vauva sisälle. Ei se naapuri varmaan sanonut sitä ottaakseen sinusta yliotteen. Eli siis komennellut kuten typerä äijäsi heti luuli.
kenellekaan hairioksi, ap:n kirkuva oli hairioksi koko naapurustolle. Huonoa kaytosta ei palkita. Lisakasi ap:lla on sivistymaton, karttyinen mies.
Voi auta armias, kun enää ei saa edes vauvaa nukuttaa omalla parvekkeella ;)
Enta jos mina olisin ollut naapuri toisella puolella ja yrittanyt lukea tenttiin, ei siina kirkuva vauva auta keskittymaan. Aidin mielesta tietysti se aani on kuin tiukujen helinaa.
Kuinka SINÄ muka olet se, joka loukkaantuu tässä tilanteessa? Vauva-parka itkee ja äiti loukkaantuu kun ei saa itkettää vauvaa... Siinä sivussa vielä herättää naapurin vauvankin.
hiljaa partsilla nukkuva vauva saa nukkua unensa rauhassa - huutav vauva pitää viedä sisälle
käytävässä ei huudeta jne
mikä metsäläinen sun mies oikein on? Omakotitalossa saisi tuollaiset huligaanit asua.
niin kun niitä nyt täällä peräänkuulutetaan niin mites on tää vieraiden ihmisten haukkuminen yhden viestin perusteella?
siihen tottua, että meidän huutava vauva siellä aikaansa viettää.
että herää, kun toinen vauva itkee, niin sitten olisi syytä nukuttaa vauva sisällä. Meillä ei ole muksut juuri heränneet mihinkään meteliin, kunhan ensin ovat saaneet unen päästä kiinni. Tänäänkin oltiin nuoremman päikkäriaikana shoppailemassa ja hyvin meni 3h päikkärit rattaissa ja ihmishälinässä.
Meidän talossa asuu esikoisensa saanut äiti, joka nukuttaa vauvaansa parvekkeella ja aina välillä kuikuilee tuima katse kasvoilla leikkipuistoon, kun lapset siellä metelöivät leikkivät lapset hänen vauvansa päiväunien aikana. Heidän parvekkeensa on siis juuri leikkipuistoon päin. Onneksi on jäänyt tuohon mulkoiluun eikä ole suutaan avannut asiasta. No kohta on hänen vauvansa puistossa metelöimässä:)
Kuinka SINÄ muka olet se, joka loukkaantuu tässä tilanteessa? Vauva-parka itkee ja äiti loukkaantuu kun ei saa itkettää vauvaa... Siinä sivussa vielä herättää naapurin vauvankin.
itkettää, itkettää.. NUKUTTAAHAN sitä vauvaa on lukemani mukaan yritetty.. onko näössä vikaa ? taitaa olla koko päässä junteilla.
miksi siis pidit sitä vauvaasi siellä parvekkeella jos vauva itki?
Omani tarvitsee hiukan heijausta ja saattaa sen aikana hiukan kitistä. Onpa muutamana kertana oikein kunnollakin protestoinut, kun alkaakin mennä yliväsyneeksi. Silloin ei ole muu auttanut kuin kunnon heijaus tai hetkeksi syliin nosto. Tällöin on ääntä kuulunut hetken.
Mielestäni kerrostalon parvekkeella on oikeus laittaa vauva nukkumaan, vaikka toinen siellä jo nukkuukin. Eri asia sitten on, miten kauan se toinen oikein siellä vaunuissa huutaa. Muutama minuutti on ok mutta ei kauempaa. Yhtä hyvin sinne parvekkeelle olisi saattanut tulla toinen naapuri puhumaan kännykkäänsä ja polttamaan tupakkaansa. Kumpi onkaan nukkuvalle vauvalle haitallisempaa: tupakansavu ja kälkätys vai hetken huutava vauva?
Tuolla on todella rohkea haastattelu Johannasta.
KOhdassa haasttelut. Suosittelen.
http://www.muskleforum.com/index.php
minulla on oikeus tehdä parvekkeellani mitä haluan. Mies saa öristä siellä kännissä ja minä tupakoida ja lapset hakata rumpuja.
Muuttakoot maalle jos ei kestä kerrostalossa asumista. Kyllä kerrostalossa pitää sietää meteliä.