Paljonko saat palkkaa ja mitä työtä teet?
Itse myyntiedustaja lääketuotteilla ja palkka kiinteä 1600 e /kk...
Kommentit (105)
Työni on mainossuunnittelija, omassa firmassa. Vakioasiakkaat, työtä n 30h/viikko. Ihan kohtuullisesti menee... Eikä ole edes päiväuni. Tosin suvulle en kerro paljonko tienaan...
ite oon samalla alalla. mulla kylläkin peruspalkka ja matkapuhelimista tuleva raudan-kate provisiona sekä liittymistä tuleva provikka. mutta kiinnostais tietää mitä provikka palkkalaiset saa per liittymä? oon meinaan miettiny tota monesti. :)Vierailija:
Palkka koiramaisen törkeän alhainen! 400-1000e/kk
Paikka vaihtuu heti kun uusi löytyy!!!!!
Brutto=netto=7000 e/kk Kv. järjestö ja palkka siis verotonta.
matkailualan merkonomi. hätäkeskuksessa kuulemma parempi palkka poliisilla kuin kenttä hommis. ja joillain tääl tuntu olevan aika isot palkat ammattiin nähen.
Eli palkka heittelee vähän sen mukaan, kuinka hyvin jaksan työni tehdä..
brutto 3150e/kk + puhelinetu 20 e/kk.
2300/kk (brutto) + känny. Vuosibonus n. 10 000e brutto, riippuen voitosta.
Mitä liittymiä? Mulla kk-tulot 1800-2000¿, tf-myyjä olen. 4-9 kauppaa/pv.
En muista mikä on bruttopalkkani, mutta käteen jäävä osuus on 1870¿.
ja brutto 4200¿/kk + päälle ne, mitä jaksaa tehdä lisänä iltaisin/viikonloppuisin free lance- keikkana.
" oikeesti" ansaitsen kuussa 2900 eur, silloin kun olen töissä. Olen it-alalla, mutten teknisessä hommassa.
Assistentti eli sihteeri, ei johtotasolla, brutto 2250/kk. Lisäksi puh. etu ja mahdolliset bonukset.
Ei noi palkat nyt mitenkään ihmeellisiä ole. Kahden tonnin kieppeillä suurin osa, onko se paljon? Ei nyt hyvät naiset kadehdita toistemme tuloja!
Fanstasia mulla mennä takaisin sairaalaan töihin, mutta tulojen lasku hirvittää. Nyt tulee vielä aika paljon lisää päivärahoista ja matkoille voi usein ottaa perheenkin mukaan. Maksavat tietysti lentonsa itse.
Tuon peruspalkan lisäksi 500-1000 ¿/kk (brutto) koulutuskeikoista eli keskipalkka on noin 3000 ¿/kk. Palkkani nousee oleellisesti, kun väittelen tohtoriksi. Nyt olen lisensiaatti.