Paljonko saat palkkaa ja mitä työtä teet?
Itse myyntiedustaja lääketuotteilla ja palkka kiinteä 1600 e /kk...
Kommentit (105)
3000 + muut edut! Hui. Kyllä olenkin suuripalkkainen, kun vaikka vertaa näihin opettajiin täällä. Ja vastuuta riittää yöuniin asti.
Tosin alipalkattu kai olen. Palasin just äitiyslomalta ja tarvii kai alkaa katselemaan muita töitä.
ja suunnittelutyöt päälle. Palkka 2050e kk
hallinnossa papereita pyörittämässä, viikkotunteja 25 ja palkka 2000 kuussa.
Vierailija:
mitä myyt kun noin hyvä liksa?
alkuopetus, noin 2200e/24h viikossa, vastavalmistunut.
Painoin niskalimassa hommia (keittiö/tarjoiluduuni) ja palkka oli 1233¿/kk MIINUS VEROT, joten käten jäi noin 900¿/kk. Niin ja tunteja oli viikossa n. 35.
Onneksi ei tarvi nyt tehdä töitä vaan saan olla hoitovapaalla ja kohta taas äippälomalla... =)
Minun fantasiani olisi lastentarhanope ja palkka olisi aika paljon pienempi..
T. 22
Vierailija:
Yleensä jää käteen noin 2500/kk, joskus hiukan enemmänkin.
huonopalkkainen luokanopettaja. Onneksi palkka tulee tästä vielä nousemaan, minulla ei ole vielä mitään lisiä.
Vierailija:
Yleensä jää käteen noin 2500/kk, joskus hiukan enemmänkin.
No ei nyt sentään niin hyviä bruttotuloja ole.
Saan tosin tehdä paljon töitä ja pitkiä päiviä tulojeni eteen.
T: 28
noin 2400 e/kk (sama kuin bussin kuljettajalla), minulla on kokonaistyöaika eli noin 7, 25 h/pv, kesälomaa noin kuukausi
1500 euroo/kk.Päivätyö 7,5h.Vapaat viikonloput,ei stressiä,ei vastuuta.Olen itseasiassa tosi tyytyväinen:)Joskus olin tyytymätön,mutta nyt osaa taas arvostaa työn hyviä puolia,vaikka palkka ei päätä huimaa.
hyvä. Se on kaupungin palkka, ei siis sama kuin yksityisillä firmoilla. Siinä on mukana vuosilisät. Olin aiemmin yksityisessä
siivousfirmassa ja silloin sain Pamin tes:n mukaista palkkaa, n. 1200 e/kk brutto.
Lisäksi puhelinetu, tuettu lounas, tukea myös esim. liikunta- ja kulttuuriharrastuksiin. Tällä rahalla varmaan pärjäisi vaikkapa Porissa tai Kouvolassa ihan hyvin, mutta ei Hesassa.