Paljonko saat palkkaa ja mitä työtä teet?
Itse myyntiedustaja lääketuotteilla ja palkka kiinteä 1600 e /kk...
Kommentit (105)
laatuinsinööri, kemianteollisuus 2600e
Palkasta johtuen en tee tätä työtä kauempaa kuin on pakko.
Täällä vasta hommia aloitteleva alan myyjä, jota kiinnostaa, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
2200!!!
kyllä meillä jää tohon 1600e.!!
t. toinen samanmoinen
Ei meillä vaan noin paljoo tuu=)
Olen parhaillaan kuukauden lomilla rauhanturvajoukoista :)
Mutta kyllä tosiasiassa kotimaassakin työskennellessäni palkkani on liki tuon 2000¿:n, vaikuttaa tosiaan ikälisät (19v) sekä paikka jossa on virassa.
Brutto nyt 3300 ja pian nousee 3550. Tyytyväinen olen tähän palkkaan, kun on 14 viikkoa vuodessa lomaakin.
1600e on brutto/kk ja muutaman satku lisistä voi tulla päälle..
Tämä on kutsumusammatti, joten älä hae Poliisikouluun jos haluat tienata;)
t. 123
vk:lla tarkoitin vanhempaa konstaapelia, en suinkaan VIIKON palkkaa :)
123
Ei tarvitse paikkakuntaa mainita, sinnepäin riittää, pieni maaseutupaikkakunta vai suurempi kaupunki?
Joo, eihän tällä tienaa, on tosiaankin kutsumusammatti.Olen samaa mieltä :) Mutta tiesitkö, että poliisikin voi lisäkouluttaa itseään ja näin saada lisää liksaa.Vähän, mutta kuitenkin.
keskisuurella paikkakunnalla, ei työvuosia montaa..
Joo tiesin. Ei tämä oikein lyö leiville, mutta pitää sitkeästi puurtaa. Hieman hankala päästä koulutuksiin, kun on niin nuoria ja vähän virkaikää. Sulla on muuten kunnioitettavasti työvuosia ja kokemusta takana:)
Tsemppiä sinne joukkoihin!
t. 123
Mutta muista kollega olla jämähtämättä sinne järkkäreihin ja hankkiudu itseäsi kiinnostavaan koulutukseen!
Kokemusta ja lisiä on kertynyt, kuten myös ikää...Valitettavasti jo hitusen yli 40vee. :)
Kiitos tsemeistä, niitä toki tarvitaan!
Nostamme hyvin pientä palkkaa, verotuksellisista syistä.
Normaalit kuukausitulot olisivat yhteensä noin 8000eur/kk netto.
Tienaan nettona noin 7500euroa kuukaudessa. Suomessa vastaavissa hommissa tuon tienaisi hikisesti vuodessa.
Hieman yli 2000 ¿/kk bruttona + tuntiopetuskorvaukset (20 - 40 ¿/tunti) satunnaisesti.