Paljonko saat palkkaa ja mitä työtä teet?
Itse myyntiedustaja lääketuotteilla ja palkka kiinteä 1600 e /kk...
Kommentit (105)
käteen jää n.1100e/kk. Kesällä vähän lihavampia kuukausia, talvella kiristetään vyötä. Satunnaisista opetushommista (talvella) vähän lisärahaa.
Kuten myös minä :)
Eli aikuisena takaisin koulunpenkille, koulutustuki 650 euroa käteen/kk
raskaankaluston asentaja työ on raskasta ja paskasta, 1665¿ brutto edellinen duuni metallin hiomosta, paskasta muttei raskasta(keskeytymätön kolmivuoro) 2333¿.
Mielummin teen nykyistä työtäni, kouluttaudun levyseppä-hitsariksi...
Mieheni samoissa hommissa ja käteen jää toi summa.Pyydä lisää liksaa...
Vierailija:
raskaankaluston asentaja työ on raskasta ja paskasta, 1665¿ brutto edellinen duuni metallin hiomosta, paskasta muttei raskasta(keskeytymätön kolmivuoro) 2333¿.
Mielummin teen nykyistä työtäni, kouluttaudun levyseppä-hitsariksi...
Brutto n.3100¿/kk. Opetusta 30 viikkotuntia. Reilusti siis ylitunteja.
Uskomatonta vaikka teetkin lyhempää päivää. Tuohan on aivan törkeän alhainen vai oletko jokin kansanopiston kurssiopettaja?
3000 ¿/kk brutto, kännykkä, nettiyhteys ja himasiivooja x 2 / kk. Mutta myöskään ei työaikaa ja usein duunit jatkuu etäyhteydellä kotoa kun muu perhe nukkuu.
Urakkatyö ja aikahyöty päivittäin. Päivän pituus vaihtelee, voi olla 3-9 h riippuen vuodeajasta. Kesällä pääsee tosi aikaisin kotiin.
" Oon siivoojana Kreikassa, pizzeriassa
Tienaan nettona noin 7500euroa kuukaudessa. Suomessa vastaavissa hommissa tuon tienaisi hikisesti vuodessa."
*Reps* Niin varmaan joo :D
Mistaan ei saa mitaan mihinkaan (jos ei ole suurinpiirtein koditon). Kaikki kuitenkin maksaa (paitsi bensa ja autot!) paljon enemman, kuin Suomessa. Mies kay toissa, onneksi....
asiantuntija it-alalla