Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"kunnon" perhepäivähoitajat taas puistossa...

Vierailija
12.06.2010 |

..istumassa ja juoruamassa. Että pistää vihaksi. Luoja kiitos omani on päiväkodissa.

Olen nyt lomalla käynyt lasten kanssa joka päivä läheisessä puistossa jonne myös pph kokoontuvat. Istuvat penkille heti, lapset kirmaavat pitkin puistoa, niin pienet kuin isotkin. Puistossa on paljon puita joten siitä penkiltä jossa istuvat on esim. huono näkyvyys kiipeilytelineelle.

Eilenkin taas sitten yhden hoitolapsi yritti tulla koko ajan syliini, kädet ojossa ja "ota syliin" ja kun otin esim. omani syliin kun oli kaatunut, niin tämä hoitolapsi heti siinä vieressä ja "minä myös". Tämä ihmetytti minua suuresti, voiko lapsi olla niin hellyyden kipeä että vieras täti kelpaa??

Yksi pienempi lapsista tippui kiipeilytelineeltä ja jäi itkemään maahan kunnes kävin sanomassa pph:lle että täällä eräs lapsista tippui telineestä ja itkee. Kommentti oli: - no niin tietysti ja perse hiaasti ylös penkistä ja täysin kiireettä telineelle.

Erään lapsi tonki puiston roskista jossa oli kaljapulloja ja veteli roskia sieltä maahan ja tuktki ja haisteli kaikkea kunnes MINÄ sanoina asiasta.

Yksi lapsi kulki puistossa jossa on teinien jäljiltä paljon lasinsirpaleita niin ilman kenkiä ja sukkia - tuskin pph sitä huomasi kun poika riisui ne kauempana.

Lämpiminä päivinä KAIKILLA muilla äideillä on juotavaa lapsille mutta näillä pph:llä ei koskaan kenellekään vaikka ovat siellä yhtä kauan kun me muutkin, monta tuntiakin välillä.

JUMALAUTA pistää vihaksi. Ajattelin jo että kirjoitan paikallislehteen, törkeää käytöstä.

Me muut äidit siellä sitten olemme lapsenvahteina ja tilanteen tasalla, neuvomme ja komennamme lapsia - myös perhepäivähoidossa olevia.

Luoja :(

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden ainakin, lihavia, kiukkusia reilusti yli 50-vuotiaita akkoja.

-ap

Vierailija
82/82 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin huomannut. Juorutaan vaan ja todella harvoin havahtuvat katsomaan että missäköhän ne lapset on. Ei hyvänen aika mitä touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla