Tunteeko joku ison lottopotin voittajaa?
Itse en tunne eikä kukaan lähipiiristäni tunne. Olisi kiva tietää miten voittajan elämä muuttui. Ovatko salailleet voittoa (vaikeaa se varmaan olisi) vai pistäneet heti kunnolla haisemaan.
Kommentit (4)
Lähisukulaiseni voitti 7 oikein.
Ja voitto meni todellakin oikeaan osoitteeseen.
Eivät ole salailleet suuremmin, ovat tehneet kotiin remonttia, matkailleet jonkin verran, vaihtaneet autoa.
Uusi talo, autot, kesähuvila ja asunto ulkomailta on ostettu. Auto ja talot on aika tavallisia, ei mitenkään luksusautoja tms.
Lisäksi vaatteet ostetaan uutena, ei kuitenkaan yleensä kalliita merkkejä. Tietokoneet, televisiot ym. vaihdetaan uusiin useammin kuin ennen.
Sisustus on myös hienompaa kuin ennen voittoa.
Matkailemme myös paljon, vähintään 2 kertaa vuodessa jossain kauempana.
Meillä on kummallakin edelleen sama työpaikka mikä ennen voittoakin oli, tosin minä olen siirtynyt osa-aikaiseksi.
Lisäksi olemme avustaneet sukulaisiamme mm. miehen vanhempien talo remontoitiin meidän rahoillamme.
Ostivat uudet autot kumpikin,mies jäi pois töistä tekemään omia pisneksiä. Taisivat muuten tulla vielä nuukemmis. Ja erosivat kuulemmma, ei ollut lapsia.
mutta tiedän että meidän kylässä joku n. 20v. jätkä voitti joskus vissiin pari milliä.
Se törsäs kaikki tosi fiksusti ja tänä päivänä ei oo mitään jäljellä.
Kävi esim. Tallinnassa helikopterilla ihan päähänpistosta ryyppääs.