Mitä on se miesten kaipaama huomio ja
rakkaudenosoitukset, jos se ei ole seksiä? Tätä peräänkuulutetaan tuossa toisessa ketjussa. Eikö se ole rakkaudenosoitus, että hoidetaan kotia, huolehditaan yhteisistä asioista, lapsista, tehdään asioita toisen puolesta ja iloksi? Kaikkea tätä olen tehnyt, ja sitä seksiäkin on ollut ihan riittämiin, mutta silti mies otti toisen naisen. Mitä itse olen saanut - no ehkä sitä seksiä. Ja jotain kotihommia on tehty kun pyydetään (huom, ei nalkuteta). Syynä on pettämiseen on kuulemma tämä hellyyden ja huomion kaipuu, pitää mitata miehisyyttä ym.
Itse koen että olen tehnyt miehelle paljon asioita, huomioinut häntä, yllättänyt, ilahduttanut, tehnyt hänen arkensa helpommaksi. Mutta ei se näköjään riitä. Pitäis kai palvoa hänen jumalaista miehisyyttään ja ulkonäköään tai jotain. Kertokaa nyt miehet?
Kommentit (22)
Eikö se ole rakkaudenosoitus, että hoidetaan kotia, huolehditaan yhteisistä asioista, lapsista, tehdään asioita toisen puolesta ja iloksi?
Meillä se on juurikin kaikkea tuota. Teen jotain kivaa ruokaa meille (eli myös häntä ajatellen) jos hänellä on ollu rankkaa töissä, kun hän tekee töitä olohuoneessa ja itse olen läppärilläni keittiössä kipaisin yllättäen pikaisesti antamassa hänelle yhden suukon ja nopeasti kipitän takaisin keittiöön, piirrän illalla sängyssä hänen selkäänsä tarinoita, silitän kynsillä hänen päätään. Eli pienin sanoin ja teoin ja myös se että hän näkee silmistäni ja hymystäni että rakastan häntä ja että hän on minulle tärkeä.
Ainakin minun mies on sanonut että nämä saavat hänelle sellaisen huomioiduksi ja rakastetuksi tulemisen tunteen :)
rakkaudenosoitukset, jos se ei ole seksiä? Tätä peräänkuulutetaan tuossa toisessa ketjussa. Eikö se ole rakkaudenosoitus, että hoidetaan kotia, huolehditaan yhteisistä asioista, lapsista, tehdään asioita toisen puolesta ja iloksi? Kaikkea tätä olen tehnyt, ja sitä seksiäkin on ollut ihan riittämiin, mutta silti mies otti toisen naisen. Mitä itse olen saanut - no ehkä sitä seksiä. Ja jotain kotihommia on tehty kun pyydetään (huom, ei nalkuteta). Syynä on pettämiseen on kuulemma tämä hellyyden ja huomion kaipuu, pitää mitata miehisyyttä ym.
Itse koen että olen tehnyt miehelle paljon asioita, huomioinut häntä, yllättänyt, ilahduttanut, tehnyt hänen arkensa helpommaksi. Mutta ei se näköjään riitä. Pitäis kai palvoa hänen jumalaista miehisyyttään ja ulkonäköään tai jotain. Kertokaa nyt miehet?
Miehesi ei vissiin parempaakaan tekosyytä keksiny?! Jos olet nuo tehnyt mitä kerrotkin, mies ei voi rehellisesti väittää ettet olisi osoittanut huomiota ja hellyyttä. Mies on vain halunnut kokeilla vierasta pi***a. Jos olette vielä yhdessä, sano miehelle suoraan että kyse on vain siitä ettei tämä osaa olla uskollinen. Jos ei ole tyytyväinen asioihin, puhukoon tai lähteköön...
kun olen tutuilta miehiltä kysynyt miksi pettävät vaimoaan vaikka vaimo on kuulemma kaikin puolin hyvä.
[i Mies on vain halunnut kokeilla vierasta pi***a.
[/quote]
Minun mies on ainaki kova halailemaan ja suukottelemaan. Ja ihan varmasti jokainen suomalainen mies nauttii siitä että nainenkin välillä halailee heitä omasta aloitteesta. Uskomatonta minusta edes ajatella että pelkällä arjen pyörityksellä suhde pysyy kasassa. Kyllä toista pitää huomoida muullakin tapaa edes kerran kuussa. Ei suhde pysy kasassa jos sitä ei hoida. Karu tosiasia.
joka sanoi ettei saa tarpeeksi huomiota ja läheisyyttä kumppaniltaan. Eli tässä vinkkejä:
- kun mies tulee kotiin, kysy miten päivä töissä meni. Kuuntele.
- halaa ja suukottele
- kehu ulkonäköä ja kerro että on hyvä isä ja aviomies ja sinulle tärkeä
- keksi jotain kivaa yhteistä tekemistä, jos mies ehdottaa jotain, kokeile.
Mies haluaa tuntea itsensä tärkeäksi. Arjen pyörittäminen on toki miehen huomioimista, mutta harvalle se kuitenkaan riittää.
Noista olen kyllä tehnytkin sitä, että ehdotan yhteistä tekemistä ja aina ollut se, joka on keksinyt jotain. Ehkä sitten tuo kosketus ja halailuosasto on jäänyt liian vähälle. Samoin tuo kehuminen. Mutta eipä sitä ole tullut sieltäkään, ei sen puoleen. Mutta tässähän se ongelma kai on, molemmat odottaa jotain ja kumpikaan ei tee mitään.
joka sanoi ettei saa tarpeeksi huomiota ja läheisyyttä kumppaniltaan. Eli tässä vinkkejä:
- kun mies tulee kotiin, kysy miten päivä töissä meni. Kuuntele.
- halaa ja suukottele
- kehu ulkonäköä ja kerro että on hyvä isä ja aviomies ja sinulle tärkeä
- keksi jotain kivaa yhteistä tekemistä, jos mies ehdottaa jotain, kokeile.Mies haluaa tuntea itsensä tärkeäksi. Arjen pyörittäminen on toki miehen huomioimista, mutta harvalle se kuitenkaan riittää.
ja paljon muutakin. Siis arjen pyörityksen lisäksi. Järjestin miehelle paljon myös omaa aikaa, autoin todella paljon työ- ja opiskeluprojekteissa yms.
Silti mies haki seuraa toisesta naisesta. Sanoi itsekin, että en olisi voinut tehdä enempää. Ei se naisesta ole kiinni.
Minun mies on ainaki kova halailemaan ja suukottelemaan. Ja ihan varmasti jokainen suomalainen mies nauttii siitä että nainenkin välillä halailee heitä omasta aloitteesta. Uskomatonta minusta edes ajatella että pelkällä arjen pyörityksellä suhde pysyy kasassa. Kyllä toista pitää huomoida muullakin tapaa edes kerran kuussa. Ei suhde pysy kasassa jos sitä ei hoida. Karu tosiasia.
mutta tosimies EI lähde sen puutteessa pettämään, vaan tekee itsekin asialle jotain! Olen samaa mieltä tuosta, että ap:n mies halusi vain kokeilla vierasta. Ap:ssä ei ollut vika.
jolle en voi mitään. Vaimossa ei ole ikinä ollut mitään vikaa. Mutta en vaan voisi kuvitella olevani sängyssä yhden naisen kanssa koko loppuelämääni vaikka olenkin yhden vaimon ja yhden perheen mies. t. pettäjä mies
jolle en voi mitään. Vaimossa ei ole ikinä ollut mitään vikaa. Mutta en vaan voisi kuvitella olevani sängyssä yhden naisen kanssa koko loppuelämääni vaikka olenkin yhden vaimon ja yhden perheen mies. t. pettäjä mies
Mitä sitten jos vaimoisi jättäisi sinut? Olisiko se kova paikka? Ap
parisuhteessa hellyys ja kosketus rajoittuisi vain seksiin. Aika surullista.
Toisaalta näin meilläkin suurimmaksi osaksi on, enkä välillä jaksa kestää sitä laisinkaan. Omalta osaltani olen niin paljon yrittänyt, etten enää jaksa. Kun niitä hellittelyjä ei yleensä huomioida mitenkään tai saan sisaruksellisen taputuksen selkään esim. halatessa. Eli ei ole kovin rakastettu olo tässä.
Mitä sitten jos vaimoisi jättäisi sinut? Olisiko se kova paikka? Ap
mikä on niin sanottu ongelma niin se että rakastan kauniita naisia ja naiskauneutta, joilta saan huomiota ja huomio on molemmin puoleista koska en ole ulkonäöltäni sanotaanko keskivertojamppa. Vaimo on kyllä kaunis myös. Vieraita naisia minulla on nykyään vain n 10 / vuodessa, nuorempana olin villimpi. Vaimolle en ole kertonut enkä aijo kertoa koska kunnioitan häntä ja huolehdin AINA ehkäisystä.
Antaisiko hän asian olla? Etkö tunne omantunnontuskia pettämisestäsi ollenkaan? Ap
Älä nyt vaan ota syytä itsellesi - edes osaa- siitä että mies petti! Pettäminen oli vain ja ainoastaan hänen valintansa.
Nyt mies yrittää vierittää syytä myös sinun niskoillesi omista tekosistaan. Älä suostu. Homma ei ollut sinusta kiinni millään lailla.
Pillua se vaan halusi, asiat on hirveän yksinkertaisia silloin kun kyse on miehestä. Vieraan pimpin saaminen houkutti.
Älä nyt vaan ota syytä itsellesi - edes osaa- siitä että mies petti! Pettäminen oli vain ja ainoastaan hänen valintansa.
Nyt mies yrittää vierittää syytä myös sinun niskoillesi omista tekosistaan. Älä suostu. Homma ei ollut sinusta kiinni millään lailla.Pillua se vaan halusi, asiat on hirveän yksinkertaisia silloin kun kyse on miehestä. Vieraan pimpin saaminen houkutti.
Näinhän se varmaan on. Mutta sen vieraan pimpin jättämät seuraukset eivät sitten olekaan enää niin yksinkertaisia.
Nyt mies yrittää vierittää syytä myös sinun niskoillesi omista tekosistaan. Älä suostu. Homma ei ollut sinusta kiinni millään lailla.Pillua se vaan halusi, asiat on hirveän yksinkertaisia silloin kun kyse on miehestä. Vieraan pimpin saaminen houkutti.
Näinhän se varmaan on. Mutta sen vieraan pimpin jättämät seuraukset eivät sitten olekaan enää niin yksinkertaisia. Ap
Tuo on naisten logiikkaa. Petettyjen naisten, siis. Jos on itse ollut siinä tilanteessa, rupeaa asiat ymmärtämään laajemmassa kontekstissa. Tietenkin pettäminen oli vain miehen syy, ei sinun. Hänen ei olisi pitänyt pettää. Mutta pettämiseen johtaneissa syissä sinullakin voi olla peiliin katsomista.
Jos ei halua tai pysty löytämään itsestään vikaa, niin suhteella tuskin on jatkoa. Mies pettää uudestaan, tai lähtee toisen naisen matkaan. Jos tosiaan olet kaikkesi antanut huomioimisen ja hellyyden saralla, niin sitten olikin varmaan vaan vieras pimppi kimmokkeena.
Tuo on naisten logiikkaa. Petettyjen naisten, siis. Jos on itse ollut siinä tilanteessa, rupeaa asiat ymmärtämään laajemmassa kontekstissa. Tietenkin pettäminen oli vain miehen syy, ei sinun. Hänen ei olisi pitänyt pettää. Mutta pettämiseen johtaneissa syissä sinullakin voi olla peiliin katsomista.
Jos ei halua tai pysty löytämään itsestään vikaa, niin suhteella tuskin on jatkoa. Mies pettää uudestaan, tai lähtee toisen naisen matkaan. Jos tosiaan olet kaikkesi antanut huomioimisen ja hellyyden saralla, niin sitten olikin varmaan vaan vieras pimppi kimmokkeena.
ristiriitaisesti kirjoitettu. Ensin olet sitä mieltä että pettäminen oli vain miehen syy. Sen jälkeen sanot että pettämiseen johtaneissa syissä ap.lläkin voi olla peiliin katsomista = katsopa peiliin, sieltä se syyllinen löytyy.
Pettäminen ei missään tapauksessa ole hyväksyttyä. Puoliso ei voi tehdäkään mitään niin paskaa että puoliso siitä saa tekosyyn alkaa juoksemaan vieraissa. Jos puoliso ei anna hellyttä tai kohtelee inhottavasti, silloin erotaan, ei selitellä toisen viaksi että seksiä haetaan muualta.
Kuka edes on niin tyhmä että jää epätyydyttävään suhteeseen?
ristiriitaisesti kirjoitettu. Ensin olet sitä mieltä että pettäminen oli vain miehen syy. Sen jälkeen sanot että pettämiseen johtaneissa syissä ap.lläkin voi olla peiliin katsomista = katsopa peiliin, sieltä se syyllinen löytyy.
Pettäminen ei missään tapauksessa ole hyväksyttyä. Puoliso ei voi tehdäkään mitään niin paskaa että puoliso siitä saa tekosyyn alkaa juoksemaan vieraissa. Jos puoliso ei anna hellyttä tai kohtelee inhottavasti, silloin erotaan, ei selitellä toisen viaksi että seksiä haetaan muualta.
Kuka edes on niin tyhmä että jää epätyydyttävään suhteeseen?
että ei voi hakea oikeutusta pettämiselleen siitä että puoliso käyttäytyy paskamaisesta. Tekosyyn siitä tietysti saa, mutta sitä se nimenomaan on, tekosyy.
Ei ole naisen tehtävä liehitellä. Ja sinäkään et ole tehnyt mitään väärin etkä myöskään olisi voinut tehdä mitään enempää.